• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2020 10:05

Detail zákazky Z20208851

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2020 10:05

Základné údaje

Z20208851

OF-212741

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624478

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne pomôcky a príslušenstvo

Laboratórne pomôcky, laboratórne príslušenstvo

  • 33793000-5 - Sklenené výrobky pre laboratóriá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne pomôcky a príslušenstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikroskúmavka, PP, typ Eppendorf 5.0 mL, s uzáverom ks 200
Mikroskúmavka, PP, typ Eppendorf 0,5 mL, s uzáverom ks 200
Mikroskúmavka, PP, typ Eppendorf 2.0 mL, s uzáverom ks 200
Valec odmerný , sklo, 5 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 10 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 25 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 50 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 100 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 250 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 500 ml ks 3
Valec odmerný , sklo, 1000 ml ks 1
Valec odmerný , PP, 5 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 10 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 25 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 50 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 100 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 250 ml ks 3
Valec odmerný , PP, 500 ml ks 1
Valec odmerný , PP, 1000 ml ks 1
Skúmavka, centrifugačná, sterilná, 15 ml, balenie 25 ks ks 200
Skúmavky, sterilná, 15 ml, s uzáverom, balenie 20 ks ks 120
Strička laboratórna 250 ml, PP ks 5
Parafilm M, šírka 10 cm, 38 m ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.) .
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.06.2020 13:05

1,00 súbor

397,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2020 13:06

05.05.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2020 09:36 - Vstupná ponuka 397,90 € Cena bez DPH
04.05.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 370,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS