• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.05.2020 10:03

Detail zákazky Z20208838

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    11.05.2020 10:03

Základné údaje

Z20208838

OF-212241

zrušená

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

mlieko, maslo, smotana sladká, smotana kyslá, syr tvrdý, syr tavený, jogurty,

potraviny, mliečne výrobky

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15512200-2 - Smotana s vyšším obsahom tuku
  • 15512900-9 - Smotana na šľahanie
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15541000-2 - Lahôdkový syr
  • 15543000-6 - Strúhaný, práškový, syr s modrou plesňou a iný syr
  • 15543300-9 - Strúhaný syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15545000-0 - Syrové nátierky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15551000-5 - Jogurt a ostatné fermentované mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15511000-3 - Mlieko

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. mlieko, maslo, smotana sladká, smotana kyslá, syr tvrdý, syr tavený, jogurty,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
smotana kyslá, obsah tuku 16%, sušina najmenej 17% hmotnostných l 500
syt tehla 45%, obsah tuku v sušine 45 % hmotnostných, sušina najmenej 54 % kg 1000
syr lahôdkový - syrokrem, 10% tuku, obsah vápnika 360 mg v 100g kg 100
neochutený jogurt, množstvo tuku najmenej 4,5 % hmotnostných, sušina najmenej 21 % hmotnostných ks 1700
ochutený jogurt, sušina najmenej 19 % hmotnostných, množstvo tuku najmenej 8 % hmotnostných ks 8 500
tvahoh tučný hrudkovitý, sušina najmenej 23% hmotnostných kg 1 200
syt trojuholník balený - 8ks, obsah tuku v sušine 45 % hmotnostných bal 30 000
maslo rastlinné  porciované 10 g ks 70 000
olej rastlinný slnečnicový, obsah MKN 10 %, MKM 20 % bod zadymenia 110 ºC l 3400
mlieko, obsah tuku 1,5 %, trvanlivé, polotučné, ošetrené UHT l 13 000
maslo, obsah tukov 82%, voda 16%, čerstvé nie zmrazované, bez farbiva, nesolené kg 400
veto, obsah tukov 28%, sušina najmenej 42% hmotnostných kg 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky priebežne, 3x do týždňa (utorok, streda, piatok), na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100 . Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie predmetu zmluvy – Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží:Potvrdenie Regionálne veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov, alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača - Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predávajúci poskytuje na predávaný tovar uvedený v tejto zmluve záruku na akosť tovaru podľa § 429 až 432 Obchodného zákonníka. Reklamácie tovaru môže kupujúci uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady skryté a vady akosti má kupujúci právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Kupujúci je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia a to písomne.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 h v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky aj e-mailom do 12.00 h v deň prijatia objednávky.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví 2x mesačne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 7.00 h do 9.00 h ráno, ak nie je v objednávke (čiastkovej výzve) vyslovene uvedené inak. Súčasťou každej dodávky tovaru je dodací list. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH% a celková cena bez DPH.
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
Na účely zisťovania cien v zmysle čl. XVI bodu 16.1.8. VZP OPET verzia 3.0 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: - ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovarov, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka,
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu,
- zisťovanie cien podľa tejto dohody bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto dohody,
- objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar,
- v prípade, že dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody,
- v prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať podľa čl. XVI bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 h od doručenia výzvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. umožňuje sa predložiť registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorého súčasťou je aj požadovaný doklad o oprávnení dodávať tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál Psychiatrickej nemocnice Stráňany, A. Hrehovčika 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

1,00 balik

35 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2020 10:21

11.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 125
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2020 10:06 - Vstupná ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH
05.05.2020 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 35 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS