00157805
Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave
Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava, 81437, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov - ,,papierové" stravné poukážky 5
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov - ,,papierové" stravné poukážky 5
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom ,,papierových" stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
V čase dodania predmetu zákazky je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie ,,papierových" stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v mestskej časti Bratislava Staré mesto. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej ,,papierovej" stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok | ks | 48 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
,,papierová" stravná poukážka má chrakter | ceniny |
,,papierová" stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
platnosť ,,papierovej" stravnej poukážky | Do konca roka 2020 a do konca roka 2021 |
Názov |
Predmetom zákazky nie sú elektronické stravovacie karty. |
Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok je predpokladaný a nezaväzuje objednávateľa k nakúpenie celkového počtu kusov ,,papierových" stravných poukážok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávka bude rozdelená na 12 častí a dodaná v mesačných intervaloch po jednotlivých častiach na miesto plnenia. V prípade potreby je právom objednávateľa meniť interval dodania a počet kusov ,,papierových" stravných poukážok v jednotlivých intervaloch podľa jeho potrieb. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nahradenie vrátených nepoužitých ,,papierových" stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených ,,papierových" stravných poukážok alebo dodaním ,,papierových" stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Platnosť ,,papierovej" stravnej poukážky bude do konca roka 2020 a do konca roka 2021. Podrobnosti a počet kusov jednotlivých platností ,,papierových"stravných poukážok určí objednávateľ a dohodne s dodávateľom po uzavretí zmluvy a podľa potrieb objednávateľa. |
Maximálna Celková cena za ,,papierovú" stravnú poukážku je daná nominálnou hodnotou ,,papierovej" stravnej poukážky v eurách vrátane DPH. |
CCSP - Celková cena ,,papierových" stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania za daný počet kusov ,,papierových" stravných poukážok (48 000 ks), ak je dodávateľ platcom DPH. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota ,,papierových" stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 3,90 € × 48 000 =187 200 €). |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy: |
a) objednávateľ/verejný obstarávateľ písomne odstúpi od zmluvy |
b) objednávateľ/verejný obstarávateľ vystaví negatívnu referenciu na Elektronickom trhovisku |
c) objednávateľ/verejný obstarávateľ vystaví negatívnu referenciu v Evidencii referencií vedených Úradom pre verejné obstarávanie |
Pri nedodržaní požiadaviek na predmet zákazky, všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie môže objednávateľ uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu v maximálnej výške 0,05% z hodnoty predmetu zmluvy. |
Nominálna hodnota jednej ,,papierovej" stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty ,,papierovej" stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota ,,papierovej" stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty ,,papierových" stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané ,,papierové" stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva ,,papierových" stravných poukážok |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané ,,papierové" stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané ,,papierové" stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do piatich pracovných dní po dodaní ,,papierových" stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam min. 100 zariadení v mestskej časti Bratislava Staré mesto, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie ,,papierových" stravných poukážok. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Hviezdoslavovo námestie 18, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
48 000,00 ks
187 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2020 09:31
05.05.2020 10:00
05.05.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2020 10:02 - Vstupná ponuka | 187 200,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2020 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 187 199,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: