• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2020 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2020 14:35

Detail zákazky Z20208770

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2020 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2020 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2020 14:35

Základné údaje

Z20208770

OF-212520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624440

Objednávateľ

00634905

Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín

Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázová podložka pod chorých 60cm x 90cm

podložka pod chorých, inkontinentná podložka, zdravotnícka pomôcka

  • 33198000-4 - Výrobky z papiera na nemocničné účely
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázová podložka pod chorých 60cm x 90cm
Funkcia
Zdravotnícka pomôcka, jednorázová podložka na podkladanie pod chorých a inkontinentných pacientov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednorázová podložka pod chorých ks 40000
rozmer cm x cm 60 x 90
savosť ml 1 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jadro bielej farby s vysokou absorbčnou schopnosťou
vrchná časť biela netkaná textília odolná voči odieraniu
spodná časť nepriehľadná, nepriepustná, protišmyková fólia
podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
ŠUKL kód  sa vyžaduje pri každej položke aj pri predložení ekvivalentu.
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1x mesačne.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Termín dodávky: do 4 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s prevádzkovým odborom.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia 50 ks, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, pri zistení, že vzorky nevyhovujú - nie je dodržaná technická špecifikácia, odberateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní .
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade opakovaného porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na tovar uvedený v Technickej špecifikácií. Ekvivalent prichádza do úvahy pri rozmeroch jednorázovej podložky pod chorých, kde sa pripúšťa rozdiel +- 10 cm. Savosť min. 1 700 ml.
Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu jednotlivo posúdi vlastnosti výrobku predloženého ako ekvivalent s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ predloží ekvivalent, ktorý objednávateľ akceptuje (bude spĺňať vlastnosti na zabezpečenie potrieb objednávateľa) a v priebehu trvania zmluvy bude namiesto predloženého ekvivalentu dodávať tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu, (teda nie ekvivalent tohto tovaru) je povinný dodávať ho za cenu, za akú by dodával ekvivalent.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzujem sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

12

40 000,00 ks

6 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2020 11:53

05.05.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 92
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2020 08:28 - Vstupná ponuka 6 500,00 € Cena bez DPH
05.05.2020 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 6 498,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS