30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
36013978
mediatip.sk, s. r. o.
Bratislavská 432/7, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
PC All-in-One vrátane príslušenstva, t.j. klávesnica, myš
osobný počítač , stolový počítač, monitor, klávesnica, myš
Tovar, Služba
1. PC All-in-One - 1ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka tovaru súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačového zariadenia a príslušenstva, t.j. klávesnica a myš v zmysle technickej špecifikácie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný program | Windows 10 Profesional 64-bit |
Lokalizácia | minimálne SK+EN |
Typ zostavy | PC All-in-One (všetko v jednom) |
Veľkosť operačnej pamäte RAM (GB) | minimálne 8 |
Cache procesora - medzipamäť (MB) | minimálne 9 |
Disk - typ úložiska | SDD |
Kapacita disku - úložiska (GB) | minimálne 256 |
Uhlopriečka displeja | minimálne 23,8" (60,45 cm) |
Rozlíšenie | minimálne 1920 x 1080 px |
Základné príslušenstvo | USB myš, USB klávesnica SK |
Ostatné príslušenstvo | optická mechanika DVD±RW; webová kamera HD; zabudované reproduktory a mikrofón |
Port USB 3.1 | minimálne 4x |
Port USB 2.0 | minimálne 2x |
Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) | minimálne 1x |
HDMI alebo DisplayPort | minimálne 1x |
Konektor sluchátok/mikrofónu (kombinovaný) | minimálne 1x |
Názov |
1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu tovaru do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
3. Identifikačné údaje o kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať, oznámi objednávateľ kontaktnej osobe dodávateľa do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný upresniť dátum a čas (e-mailom kontaktnej osobe) dodania tovaru na miesto dodania najneskôr 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V opačnom prípade objednávateľ nie je povinný prevziať objednaný tovar v deň dodania. Všetky náklady a výdavky spojené s odmietnutím prevzatia dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
5. Dodaný tovar musí byť nový, originálny od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívaný, nepoškodený, nerozbalený, vrátane návodu na používanie tovaru v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený. |
6. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa všetky príslušné technické, bezpečnostné, kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Objednávateľ požaduje, aby PC zostava bola dodaná s predinštalovaným operačným systémom vrátane príslušných ovládačov matičnej dosky dodaných výrobcom. Licenčné číslo predinštalovaného operačného systému musí byť identické s dodaným licenčným číslom na štítku. |
7. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru, ktorý dodávateľ nainštaluje na tovary alebo je výrobcom nainštalovaný na jednotlivých tovaroch. |
8. Dodaný tovar môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí zjavné vady dodaného tovaru. Odmietnutie prevzatia tovaru s uvedením dôvodu neprevzatia potvrdí príslušný zástupca objednávateľa v preberacom protokole. V prípade nedostatočnej kvality alebo rozporu parametrov s údajmi uvedenými v technickej špecifikácii alebo ak zistí vzhľadové alebo iné vady tovaru, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar vrátiť. |
9. Vlastnícke právo k dodanému tovaru a nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na objednávateľa dňom prevzatia a podpísania preberacieho protokolu. |
10. Zmluvná cena za dodanie tovaru zahŕňa všetky náklady na dodanie a používanie tovaru, vrátane dopravy a výdavky dodávateľa potrebné k riadnemu dodaniu tovaru na miesto plnenia. Úhrada ceny za dodaný tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní a prevzatí tovaru, bez poskytnutia preddavku. |
11. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Okrem toho musí obsahovať: číslo zmluvy a ako prílohu preberací protokol potvrdený objednávateľom. |
12. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle vyššie uvedeného, objednávateľ má právo vrátiť ju na doplnenie alebo prepracovanie dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. Na tejto opravenej (novej) faktúre vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi. |
13. Dohodnutú cenu vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude príslušná platba pripísaná na účet dodávateľa, za podmienky správnych náležitostí vystaveného daňového dokladu. |
14. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady nezistené pri preberaní tovaru dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní od zistenia vady tovaru. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo skrytých vád a/alebo na uplatnenie sankcií, najneskôr však do konca trvania záručnej doby. |
15. Pokiaľ v tejto zmluve nie je dohodnuté inak, doručovanie oznámení druhej zmluvnej strane, pre ktoré táto zmluva alebo OPET vyžadujú písomnú formu, budú doručené na adresu druhej zmluvnej strany uvedenú v jej záhlaví. |
16. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
17. Dodávateľ potvrdzuje , že pred uzatvorením tejto zmluvy sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Nedodržanie a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek zadanej technickej podmienky a/alebo požiadavky a/alebo špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
18.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
18.2 vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
18.3 vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
13.05.2020 10:15 — 20.05.2020 10:15
1,00 súbor položiek
1 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2020 10:55
06.05.2020 10:15
06.05.2020 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2020 14:43 - Vstupná ponuka | 1 099,99 | € | Cena s DPH |
02.05.2020 19:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 094,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: