• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2020 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2020 12:40

Detail zákazky Z20208660

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2020 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2020 12:40

Základné údaje

Z20208660

OF-212516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624330

Objednávateľ

37983687

Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.

Kollárová 282/3, Ľubochňa, 03491, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade
s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z.,
ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba MWh 390
Priemerná mesačná spotreba MWh 32
Vysoká tarifa VT MWh 236
Nízka tarifa NT MWh 58
Víkendová tarifa WT MWh 86
1T MWh 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.3.1.1 Odberné miesto - 9310848 NEDÚ n. o., Kollárová 282/3, 03491 Ľubochňa
1.3.1.2 EIC kód 24ZSS9310848000E
1.3.1.3 Ročný garantovaný výkon/ typ RK RK 220 kW / ročná
1.3.1.4 Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
1.3.1.5 Produkt 3T
1.3.1.6 Napäťová úroveň VN
1.3.1.7 Istič 1000 A, 3f
1.3.2.1 Odberné miesto - 3210046 NEDÚ n. o., Kollárová 283/MOP-00
1.3.2.2 EIC kód 24ZSS32100460008
1.3.2.3 Ročný odber 0,7 MWh
1.3.2.4 Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2
1.3.2.5 Produkt 1T Normál
1.3.2.6 Napäťová úroveň NN
1.3.2.7 Istič 24,7 A, 3f
1.3.3.1 Odberné miesto - 3210061 NEDÚ n. o., Centrálka 503/MOP-UE
1.3.3.2 EIC kód 24ZSS3210061000L
1.3.3.3 Ročný odber 10,66 MWh
1.3.3.4 Vyúčtovacie obdobie vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2
1.3.3.5 Produkt 1T Normál
1.3.3.6 Napäťová úroveň NN
1.3.3.7 Istič 85,8 A, 3f
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov.
3. Združená dodávka elektrickej energie.
4. Miestom plnenia sú OM v sídle objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby v OM objednávateľa.
6. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
7. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
8. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
9. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa.
10. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS.
11. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
12. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
13. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi.
14. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
15. Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 1., 2. a 7., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
-----------------------------------------------------------------------------------------
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov preriadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
12.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
12.2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
12.3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
-----------------------------------------------------------------------------------------
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom,
- na adresu objednávateľa,
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA":
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov.
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky,
- telefónne číslo kontaktnej osoby,
- e-mail kontaktnej osoby.
4. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy.
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení.
6. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu.
7. Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Stredoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie.
8. Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
9. Podľa ust. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznam dodávok elektriny, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnej hodnote 50 000,- EUR bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započíta výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje:
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa,
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila ( pre účely overenia uvedených údajov),
c) obdobie plnenia od - do,
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia,
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ust. § 12 ods. 2 zákona o VO.
----------------------------------------------------------------------------------------
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" objednávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s jeho požiadavkami, zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzuje si právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. ´a), 2.časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
-----------------------------------------------------------------------------------------
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti.
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
-----------------------------------------------------------------------------------------
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
1. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF.
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.1.2021.
4. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom.
5. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom.
6. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota 1.3.1.5 Produkt 3T
Navrhnutá hodnota Spotreba v tarife VT, spotreba v tarife NT, spotreba v tarife WT Uviesť hodnoty v jednotlivých tarifách

Bez uvedenia hodnôt spotrieb v jednotlivých tarifách nie je možné určiť cenu dodávky

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 11. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
Navrhnutá hodnota V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálny množstvom Plnenia vo výške 80% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.

V rozpore s bodém 6.11 v zmysle prílohe č.1 k VZP – Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu ( ďalej OUEP).

Názov
Pôvodná hodnota 14. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Navrhnutá hodnota V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálny množstvom Plnenia vo výške 80% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.

V rozpore s bodom, a odvolala by som sa na bod 6.11 v zmysle prílohe č.1 k VZP – Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu ( ďalej OUEP).

Názov
Pôvodná hodnota 13. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi.
Navrhnutá hodnota "Vypustiť s požiadaviek na plnenie"

Ukončenie zmluvy je riešené v Čl. XVIII Všeobecných zmluvných podmienok ET ( ďalej VZP) a článku XII. V prílohe č.1 k VZP – OUEP

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárová 282/3, Ľubochňa, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

380,00 MWh

62 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2020 10:02

04.05.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 106
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2020 09:52 - Vstupná ponuka 61 992,00 € Cena s DPH
04.05.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 61 949,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS