• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2020 09:50

Detail zákazky Z20208622

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2020 09:50

Základné údaje

Z20208622

OF-212522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624272

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36740471

Medsol Slovakia s.r.o.

Mostná 72, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálny defibrilátor 4 ks

Profesionálny defibrilátor

  • 33182100-0 - Defribrilátory

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálny defibrilátor 4ks
Funkcia
Prenosný bifázický defibrilátor s kardiostimuláciou .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profesionálny defibrilátor ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- adaptívny bifázický výboj : min v rozsahu 2 - 360 J vrátane
- bifázický výboj s maximálnou energiou : min 360 J - v oboch režimoch
- doba nabíjania na energiu : 360 J s plne nabitou batériou : max 7s
- farebný LCD displej s veľkosťou : min. 5" so zobrazením:
- kriviek EKG ÁNO
- numerických údajov ÁNO
- predvolenej energie pre výboj ÁNO
- alarmov ÁNO
- všetkých prevádzkových hlásení ÁNO
- ovládanie a nastavovanie parametrov prístroja prostredníctvom tlačidiel, ktoré sú jednoznačne rozlíšené farebne aj popisom a určené každé pre samostatný úkon ÁNO
- modul neinvazívnej kardiostimulácie ÁNO
- modul WIFI ÁNO
- modul EtCO2 ÁNO
- maximálny stimulačný výdaj musí byť minimálne 200 mA
- nízka hmotnosť max. 7kg vr. pevných defibrilačných pádiel
- systém odporúčania výboja (SAS - Shock Advisory System) ÁNO
- systém nepretržitého dohľadu nad pacientom (CPSS) ÁNO
- detekcia pohybu ÁNO
Manuálny režim defibrilácie :
- eskalácia energie min v rozsahu : 2 - 360 J vrátane
- nastavovanie eskalácie (veľkosti) energií pre výboj min. v 25-tich krokoch v manuálnom režime defibrilácie ÁNO
- užívateľské prednastavenie voľby energie ÁNO
- synchronizovaná kardioverzia ÁNO
- možnosť podania synchrónneho aj asynchrónneho výboja ÁNO
- podanie defibrilačného výboja je umožnené prostredníctvom jednak externých defibrilačných elektród, ako aj prostredníctvom multifunkčných nalepovacích defi./stim./EKG elektród (hands free defibrilácia)
- monokonektorové pripojenie páru elektród ÁNO
Semiautomatická externá defibrilácia AED:
- podanie defibrilačného výboja je umožnené prostredníctvom jednak externých defibrilačných elektród ako aj prostredníctvom multifunkčných nalepovacích defi./stim./EKG elektród (hands free defibrilácia) ÁNO
- monokonektorové pripojenie páru elektród ÁNO
- užívateľské prednastavenie voľby energie pre AED režim ÁNO
- softvér pre AED režim s implementovanými aktuálnymi postupmi resuscitácie podľa ERC Guidelines ÁNO
- podanie defibrilačného výboja je umožnené prostredníctvom multifunkčných nalepovacích defi./stim./EKG elektród ÁNO
- monokonektorové pripojenie páru elektród ÁNO
- prístroj umožňuje selekciu tlačidiel pre AED režim tak, že pri práci v tomto režime zostanú na ovládacom paneli defibrilátora výlučne tlačidlá pre AED režim: ZAP; ANALÝZA; VÝBOJ ÁNO
Monitorovanie EKG:
- 3-zvod / 5-zvod EKG ÁNO
- vstavaná tlačiareň umožňujúca tlač všetkých záznamov na EKG papier ÁNO
- funkcia umožňujúca obsluhe jednoducho zaznamenávať do protokolov všetky postupy vykonávané počas napojenia pacienta na defibrilátor v časovej a dátumovej súslednosti ÁNO
- zadávanie ID pacienta a úkonov liečebného postupu do pamäte prístroja s možnosťou ich ďalšieho spracovania ÁNO
- interná pamäť– archivácia údajov s možnosťou ich ďalšieho spracovania (spracovanie, odoslanie, tlač) ÁNO
- možnosť okamžitej tlače krivky EKG ÁNO
- možnosť tlače prístrojom spracovaného sumárneho prehľadu podstatných a kritických udalostí z priebehu terapie/monitorovania pacienta ÁNO
- nastaviteľné alarmy vrátane alarmu VF / VT ÁNO
Príslušenstvo:
- externé defibrilačné elektródy, pevné – 1 pár, s monokonektorovým pripojením k prístroju, zabudovanými pediatrickými elektródami a ovládacími tlačidlami pre nabíjanie a šok ÁNO
- multifunkčné nalepovacie defi./stim./EKG elektródy– monokonektorové pripojenie páru elektród – 1 pár (dospelí; deti) ÁNO
- EKG kábel 3/5 zvodový
- terapeutický kábel ÁNO
- termocitlivý EKG papier – min 3 ks ÁNO
- sieťový kábel ÁNO
- príslušenstvo potrebné na meranie EtCO2 ÁNO
- vstavaná vysokokapacitná batéria pre použitie pri transportoch v rámci nemocničných zariadení, resp. pri výpadku napájania zo siete s kapacitou min. 140 defibrilačných výbojov pri 360 J alebo monitorovania EKG a SpO2 po dobu min. 180 min. ÁNO
- napájanie z 230 V
- kompatibilita ponúknutého prístroja s archivačným systémom CODE STAT pre kontrolu údajov a dát. ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prepravné náklady na miesto plnenia v cene.
Záručná doba : min 24 mesiacov .
Zaškolenie obsluhy v cene .
Návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
Prístroj musí byť nový, nepoužitý.
Vyhlásenie o zhode.
Prosím predložiť min. 2 kladné referencie na ponúknutý typ defibrilátora.
Dodacia doba : max. 8 týždňov od uzatvorenia kúpnej zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia max. do 8 týždňov od podpisu zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Predávajúci prehlasuje, že predmet zmluvy je jeho výlučným vlastníctvom a je oprávnený s ním zmluvne nakladať. Predávajúci tiež prehlasuje, že na predmete zmluvy neviaznu žiadne dlhy, záložné práva alebo iné práva tretích osôb, ktoré by bránili prevodu vlastníckeho práva.
Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V jednotkovej cene je zahrnutý prístroj, slovenský návod, dokumentácia, montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy, doprava do miesta plnenia prípadne prepojenie informačných systémov a ďalších technologických zariadení nevyhnutných pre riadnu a bezpečnú prevádzku prístroja a zabezpečenie všetkých skúšok v zmysle platných právnych predpisov potrebných na uvedenie stroja do prevádzky.
Celková kúpna cena je konečná a nemenná. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku v zmysle tejto zmluvy.
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách , v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba.
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel/fax. č. 044/438 2918 – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem.
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku.
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy.
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky 24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky:
Servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní.
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti.
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky predávajúceho na úpravu ceny.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať.
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách.
Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád) .
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy .
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách .
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania.
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania.
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky.
Zmluva môže byť zmenená len písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Zmluvné strany prehlasujú, že sú spôsobilé k právnym úkonom.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

07.05.2020 07:53 — 02.07.2020 07:54

4,00 ks

42 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.04.2020 08:07

30.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2020 09:02 - Vstupná ponuka 42 200,00 € Cena bez DPH
28.04.2020 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka 42 199,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS