• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2020 15:50

Detail zákazky Z20208584

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2020 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2020 15:50

Základné údaje

Z20208584

OF-212633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624314

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ocot kvasný liehový 20%

ocot

  • 03000000-1 - Poľnohospodárske, farmárske, rybárske, lesnícke a súvisiace produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ocot kvasný liehový 20%
Funkcia
na technické účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ocot kvasný liehový 20% l 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ocot kvasný liehový 20% vyrobený prirodzenou biologickou cestou – fermentáciou liehu poľnohospodárskeho pôvodu
doba minimálnej trvanlivosti bez obmedzenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Plnenie zmluvy na základe písomných, telefonických alebo mailových objednávok (čiastkové plnenie).
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 100 litrov.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku, typ inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, rozpis ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH. Jednotková cena bude platná počas celého obdobia plnenia zmluvy a bude uplatnená pri výpočte ceny (odplaty) za dodanie tovaru v rámci objednávok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Termín dodania: do 5 pracovných dní od zaslania objednávky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru pondelok – piatok od 9:00 do 13:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Kúpna cena zahŕňa balenie, dopravu na miesto plnenia, vynesenie tovaru na určené pracovisko a vyloženie tovaru podľa pokynov objednávateľa a všetky ostatné aj administratívne úkony dodávateľa spojené s dodaním tovaru pri každom čiastkovom plnení. Obaly objednávateľ vráti dodávateľovi pri doručení objednávky.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo dokázateľne lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, nedodá objednaný tovar v požadovanej lehote a kvalite alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda KVP 4, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

400,00 l

192,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2020 09:15

30.04.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2020 14:43 - Vstupná ponuka 192,00 € Cena s DPH
30.04.2020 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 191,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS