00738361
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK
51751771
4NAT s. r. o.
Gaštanová 1008/27, Bytča, 01401, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25- jedlé tuky a oleje (výkup použitého kuchynského odpadu) . |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 | liter | 24000 | ||
Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 20 01 25 | liter | 50 | ||
Objem prenajatých nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 50 | 60 | |
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb | liter | 50 | 60 | |
Počet prenajatých nádob na kuchynský odpad a jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom | kus | 12 | 15 | |
Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 | liter | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa | katalógové číslo odpadu 20 01 08 |
Frekvencia zberu kuchynského odpadu | minimálne 3 x týždenne |
Jedlé tuky a oleje | katalógové číslo odpadu 20 01 25 |
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov | 1 x za štvrťrok spolu s kuchynským odpadom |
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť Objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) | plastové nádoby s poklopom a s označením litráže |
Nádoby na odpad | nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov |
Nádoby na odpad | nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu" v zmysle príl. VIII, kapit. II ods. 3 nar. Komisie (ES) č. 142/2009 |
Miesto odberu | dve prevádzky v sídle objednávateľa |
Odber odpadov | v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer merných jednotiek 1 liter odpadu=1 kilogram odpadu | 1 l=1 kg |
Nádoby na odpad 20.01.25 a 20.01.08 | musia byť farebne odlíšené a označené |
Za označenie nádob na odpad v súlade s platnými predpismi zodpovedá | dodávateľ (odberateľ odpadu) |
Názov |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien (jednotková cena za 1 liter odpadu) bez DPH aj s DPH. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť výkup použitého kuchynského odpadu - jedlé tuky a oleje (katalógové číslo odpadu 20 01 25). Cenu za výkup uvedie v podrobnom aktualizovanom rozpise jednotkových cien. |
Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
Osobitné povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsobom konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave (Dohoda ADR). |
e) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpis osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi dodávateľ služby. |
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenie EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.. |
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. v pracovných dňoch. Po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanovaného času. |
f) Uvedené množstvá odpadu sa môžu zmeniť v závislosti od počtu stravníkov. |
Fakturácia služieb bude v mesačných intervaloch vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočného množstva odpadu v predchádzajúcom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúry v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je zberný list odpadu, v ktorom sú uvedené údaje o množstve odpadu, spôsob zneškodnenia odpadu a osoba, ktorá ho zneškodnila. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.05.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.10.2020. |
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.. |
Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.05.2020 00:00 — 30.10.2020 20:00
1,00 balík
1 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2020 08:22
28.04.2020 12:00
29.04.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2020 09:54 - Vstupná ponuka | 1 900,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2020 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: