30810710
Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky
Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK
44669887
FERDUS s. r. o.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84104, SVK
Strážna a informačná služba
bezpečnostná služba, strážna služba, informačná služba, ochrana objektov a majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Strážna a informačná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výkon strážnej a informačnej služby (ďalej len :strážnej služby") v objektoch a areáli Objednávateľa v období 01.05.2020 do 31.12.2020. |
Poskytovanie strážnej služby zahŕňa najmä: |
- ochranu majetku a osôb Objednávateľa a ostatných užívateľov objektov v areáli Objednávateľa proti poškodeniu, zničeniu alebo akémukoľvek inému zásahu, ktorý by mohol strážený objekt alebo majetok ohroziť, poškodiť alebo viesť k jeho odcudzeniu, neoprávnenému užívaniu alebo strate; |
- poskytovanie strážnej služby v súlade s § 3 písm. a), b), c), f), g) a i) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "Zákon") a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov; |
- statickú strážnu službu na vrátniciach dvoch objektov v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch a areáli Objednávateľa v dohodnutých inervaloch a podľa potreby; |
- odmykanie, odkódovanie budovy, zakódovanie a zamykanie budovy; |
- vizuálna kontrola priestorov budovy je spojená s uzatváraním prístupných okien, zapínaním a vypínaním osvetlenia a uzatváraním tečúcej vody; |
- zabezpečovanie obsluhy elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS) a elektronickej požiarnej signalizácie (EPS); |
- plnenie informačných a recepčných služieb vo vzťahu k zamestnancom Objednávateľa, návštevám a iným užívateľom objektov v areáli Objedávateľa podľa pokynov Objednávateľa, usmerňovanie a poskytovanie základných informácií klientom pri vstupe do budovy. |
Objekty a areál, vrátane sídla Objednávateľa, sú v hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislava. |
Objednávateľ požaduje zabezpečenie výkonu strážnej a informátorskej služby pracovníkmi ochrany (ďalej len "zamestnanci strážnej služby") nasledovne: |
- 1 zamestnanec strážnej služby, vystrojený v obleku, s dobou služby 12 hodín v čase od 6.00 hod. do 18.00 hod. každý deň počas platnosti zmluvy; |
- 2 zamestnanci strážnej služby, vystrojení v obleku, s dobou služby 12 hodín v čase od 6.00 hod. do 18.00 hod. každý pracovný deň počas platnosti zmluvy; |
- 2 zamestnanci strážnej služby, vystrojení bezpečnostnými prostriedkami, s dobou služby 12 hodín v čase od 18.00 hod. do 06.00 hod. (noc), každý deň počas platnosti zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.00 hod. - 18.00 hod. každý deň 1 zamestnanec - Objekt 1 | osobohodina | 2940 | ||
6.00 hod. - 18.00 hod. každý pracovný deň 1 zamestnanec - Objekt 1 | osobohodina | 2016 | ||
6.00 hod. - 18.00 hod. každý pracovný deň 1 zamestnanec- Objekt 2 | osobohodina | 2016 | ||
18.00 hod. - 6.00 hod. (noc) každý deň 2 zamestnanci - Objekt 1 | osobohodina | 5880 | ||
Spolu | osobohodina | 12852 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hlavné požiadavky na výkon strážnej služby: | |
1. ochrana zamestnancov a majetku Objednávateľa i ostatných organizácií a užívateľov (nájomcov) sídliacich v objektoch Objednávateľa a v areáli Objednávateľa v súlade s režimovými opatreniami; | |
2. režimová činnosť ochrany objektov minimálne v rozsahu vstup a pohyb osôb, vjazd a výjazd vozidiel, obchôdzková činnosť a pomoc a spolupráca pri riešení prípadov ohrozenia zdravia a životov osôb | |
alebo majetku v chránených objektoch; | |
3. riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.); | |
4. odkódovanie a zakódovanie elektronického zabezpečovacieho systému (EZS) budovy, kontrola vnútorných priestorov budov; | |
5. výkon pravidelných obchôdzok v priestoroch objektov, kontrola vonkajších priestorov budov a areálu; | |
6. kontrola neporušenosti plášťa budov ako aj uzatváracích zariadení (napr. rampy, vstupné brány, dvere); | |
7. kontrola všetkých administratívnych priestorov a sociálnych zariadení po odchode zamestnancov, pozhasínanie rozsvietených svetiel; | |
8. kontrola kamerového systému pre objekty a areál Objednávateľa; | |
9. kontrola bezpečného uzavretia vchodových dverí a okien (formou vonkajšej obhliadky budov); | |
10. kontrola a stráženie obvodového oplotenia areálu vrátane kontroly vonkajších priestorov budov a areálu spojená s hrubým upratovaním pred budovou (pozbieranie náhodne zaneseného drobného odpadu na pozemok areálu, napr. papiere, plastové fľaše a pod.); | |
11. informačná služba (informátorská činnosť), poskytovanie základných informácií klientom a návštevám a ich usmerňovanie v rámci objektu; | |
12. vykonávanie funkcie spojovateľa - prepájanie hovorov počas pracovnej doby stanovenej pre daný objekt; | |
13. kontrola a zabezpečovanie režimu pri vstupe do objektu a odchode osôb z objektu, zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do areálu Objednávateľa; | |
14. evidencia a ohlasovanie návštev a servisných spoločností vrátane vydávania návštevných kariet; | |
15. prijímanie a uvádzanie návštev a servisných spoločností, vrátane vydávania návštevníckych kariet; | |
16. vykonávanie doprovodu tretím stranám v budove (servisné spoločnosti, iní zmluvní partneri); | |
,17. kontaktovanie navštívených zamestnancov Objednávateľa, či príjme návštevu, prepájanie volaní, odovzdanie písomných odkazov, mimoriadnych osobne doručených zásielok; | |
18. podávanie základných informácií klientom a asertívne zvládanie agresívnych klientov; | |
19. výkon kľúčovej služby, evidencia a ukladanie kľúčov (odovzdávanie a preberanie kľúčov od izieb, kancelárií, učební, zasadačiek a ostatných priestorov); | |
20. výkon služieb recepcie vrátane evidencie ubytovaných, ubytovania hostí a evidencie návštev v priestoroch Objednávateľa (kontrola dodržiavania pokynov podľa ubytovacieho poriadku a nočného kľudu po 22.00 hod.); | |
21. zabezpečenie plnenia úloh a opatrení na úseku ochrany pred požiarmi ustanovených v § 11 vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov; | |
22. zabezpečenie plnenia úloh ohlasovne požiaru (s osobitnou ostražitosťou v čase zníženej prevádzky a mimo pracovnej doby), v prípade vzniku požiaru vykonanie obhliadky miesta, bezodkladné privolanie Hasičského a záchranného zboru a organizovanie spoločného postupu pri likvidácii požiaru; | |
23. zabezpečenie obsluhy zariadení elektronickej požiarnej signalizácie (EPS) a vykonávanie ich dennej kontroly poučenými zamestnancami spôsobom uvedeným v návode na obsluhu, v popisnom označení a v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly funkčnosti požiarnych hlásičov (raz denne zaevidovať v knihe elektronickej požiarnej signalizácie), vrátane vedenia súvisiacej dokumentácie; | |
24. vedenie prevádzkovej knihy zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie, vrátane vykonávania záznamov o stave zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie; | |
25. zabezpečenie opatrení na odstránenie rizika požiaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi pre oblasť požiarnej ochrany a pokynmi Objednávateľa; | |
26. zabezpečenie plnenia náhradných opatrení v mimopracovnom čase Objednávateľa z hľadiska zabezpečenia ochrany pred požiarmi chránených objektov, ak elektrická požiarna signalizácia alebo stabilné hasiace zariadenie nie je akcieschopné; | |
27. otváranie mechanických bariér (rampa, vstupná brána do areálu a pod.) a obsluha automatickej vjazdovej rampy pre automobily; | |
28. zabezpečenie režimu pri vjazde a výjazde motorových vozidiel, kontrola oprávnenosti vstupov a výstupov motorových vozidiel do areálu a na parkoviská v areáli Objednávateľa, kontrola oprávnenosti vstupu ako aj oprávnenosti vyvážaného a dovážaného materiálu, zamedzenie odcudzenia a poškodzovania majetku Objednávateľa i ostatných organizácií a užívateľov (nájomcov); | |
29. usmerňovanie motorových vozidiel na parkovisku a pri vstupe cez vjazdovú rampu; | |
30. dohľad nad parkovacou disciplínou v súlade s parkovacou politikou Objednávateľa; | |
31. nahlasovanie porúch a havárií počas nepretržitej prevádzky 24 hod. (elektrina, výťahy, voda, kanalizácia, kúrenie); | |
32. ohlasovacia povinnosť a plnenie úloh pri zabezpečovaní činnosti pri vzniku mimoriadnych situácií v mimopracovnom čase; | |
33. zabezpečenie nevyhnutnej súčinnosti pri riešení krízových situácií (Ústavný zákon č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov); | |
34. vyhlasovanie požiarneho poplachu, plnenie úloh pri evakuácii a plnenie ostatných úloh, ktoré vyplývajú pre zamestnanca strážnej služby z dokumentácie ochrany pred požiarmi; | |
35. v prípade spustenia signalizácie úniku plynov v objekte „H“, vykonať potrebné úkony v súlade s pokynmi Objednávateľa, bezodkladne informovať zamestnanca určeného Objednávateľom; | |
36. v prípade signalizácie ionizujúceho žiarenia vykonať potrebné úkony v súlade s pokynmi Objednávateľa, bezodkladne informovať zamestnanca určeného Objednávateľom; | |
37. zabezpečenie fyzickej ochrany osôb; | |
38. riešenie krízových situácií v súčinnosti s políciou SR, organizovanie spoločného postupu proti narušiteľovi, prípadne hrozbe, v spolupráci s ďalšími zložkami (Policajný zbor Slovenskej republiky, špeciálnymi jednotkami) na vykonanie efektívneho zásahu proti prípadnému narušiteľovi objektu Objednávateľa; | |
39. vykonanie účinného zásahu proti narušiteľovi v zmysle Zákona, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 634/2005 Z. z. a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 33/2006 Z. z. | |
40. evidencia výkonu služby formou písomného záznamu z výkonu služby s povinnosťou jeho predloženia na požiadanie Objednávateľovi; | |
41. kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom Dodávateľa minimálne dvakrát v mesiaci. |
Názov |
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi e-mailom najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy platnú licenciu o odbornej spôsobilosti na vykonávanie strážnej služby v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o súkromnej bezpečnosti). Licencia musí byť platná počas celej účinnosti zmluvy. |
2. Strata licencie na vykonávanie strážnej služby je považovaná za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnosťou, pričom odstúpenie je účinné dňom doručenia odstúpenia druhej strane. |
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi e-mailom najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu platného poistného certifikátu poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby. Uchádzač je povinný uvedenú poistnú zmluvu mať platnú počas celej doby účinnosti zmluvy. Nepredloženie poistnej zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4. Dodávateľ predloží Objednávateľovi e-mailom zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ predloží do 20 pracovných dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby a pochôdzkový plán podľa platných predpisov, ktoré schváli Objednávateľ. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle Zákona. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky pracovnoprávne predpisy, predpisy z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a oblasti sociálneho zabezpečenia zamestnancov vykonávajúcich predmet zákazky počas celej doby účinnosti zmluvy. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať pred začatím výkonu strážnej služby obhliadku objektov vrátane areálu a vykonať školenie svojich zamestnancov o BOZP |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zodpovedať za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov a všetkých osôb, ktoré sa s jeho vedomím a oprávnene zdržujú v priestoroch vykonávania predmetu plnenia, za bezpečnostné úkony, opatrenia a podmienky počas realizácie prác a služieb v zmysle platných predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pre všetky osoby vykonávajúce práce na predmete plnenia účasť na školení BOZP organizovanom Dodávateľom. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať najmä Zákon č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení, Nariadenie vlády č. 392/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, Nariadenie vlády č. 395/2006 o min. požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. |
13. Dodávateľ je zodpovedný za dôsledné a sústavné vyžadovanie dodržiavania predpisov BOZP, OPP a ŽP správne používanie osobných ochranných pracovných pomôcok a oblečenia s názvom spoločnosti Dodávateľa. |
14. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni vopred zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu, ak nebola uvedená v predloženom zozname pred zahájením výkonu strážnej služby. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
15. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady (napr. pre neprimerané správanie v službe) a to bez zbytočného odkladu od uplatnenia výhrad zo strany Objednávateľa. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
16. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate (počas výkonu služby v pracovných dňoch od 6.00 h. do 18.00 h. v obleku ) opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
17. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
18. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedať Objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku Dodávateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
19.Dodávateľ je povinný umožniť nahliadnutie oprávnenej osoby Objednávateľa do Knihy prevzatia a odovzdania služby, za účelom porovnania s dochádzkovým listom pracovníkov dodávateľa predkladaných objednávateľovi k úhrade. |
20. Dodávateľ je povinný umožniť Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby a v prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. Neodstránenie zistených nedostatkov sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
21. Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa o situácii na úseku ochrany objektov a areálu, písomne predkladať Objednávateľovi všetky zistenia z výkonu strážnej služby, škodových udalostí a narušení objektu. |
22. Dodávateľ je povinný písomne predkladať Objednávateľovi do desiateho dňa v mesiaci za predchádzajúci mesiac na odbor ekonomiky útvar správy majetku Objednávateľa vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov. |
23. Dodávateľ je povinný podieľať sa a aktívne sa zúčastňovať na cvičnom požiarnom poplachu a na zabezpečovaní evakuácie osôb z budov Objednávateľa a ďalších užívateľov areálu Objednávateľa. |
24. Ak nebude viac potrebný zamestnanec Dodávateľa v jednom z objektov Objednávateľa, Objednávateľ môže rozhodnúť, že Dodávateľ zabezpečí výkon strážnej služby jedným svojim zamestnancom v sídle Objednávateľa, bez toho, aby došlo k zmene zmluvy (t.j. bez zmeny rozsahu osobohodín, ceny osobohodín, pracovného času a pod.), pričom pre výkon strážnej služby v sídle Objednávateľa platia primerane všetky podmienky dojednané podľa tejto zmluvy. |
25. Dodávateľ je povinný vykonávať kontrolné a poradenské činnosti v oblastiach výkonu strážnej služby na základe požiadaviek Objednávateľa. |
26. Objednávateľ predloží Dodávateľovi e-mailom zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení havarijných situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
27. Objednávateľ je povinný poskytnúť zamestnancom Dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu bezodplatne priestory strážnych stanovísk a hygienických priestorov ( šatňa, WC, kuchynský kút). |
28. Dodávateľ bude vystavovať dodávateľskú faktúru tak, že musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a špecifikáciu fakturovanej sumy. |
29. Dodávateľ má povinnosť prikladať nasledovné doklady ako prílohu dodávateľskej faktúry: a) Objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov Dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a b) výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín na jednotlivé objekty v mesiaci, na ktorý je odberateľská faktúra vystavená . |
30. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
31. Úhrady faktúr budú Objednávateľom realizované mesačne na základe vystavených faktúr Dodávateľa za dané obdobie výkonu služby / za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Splatnosť takto faktúry je 30 kalendárnych dní. |
32. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za poskytovanie služieb. |
33. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je registrovaný na DPH v zmysle § 7 zákona o DPH a nie je platiteľom DPH. |
34. Zmluvné strany majú zavedenú štandardnú ochranu osobných údajov, ktorá spočíva v prijatí primeraných technických a organizačných opatrení na zabezpečenie spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizácie množstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávania a dostupnosti osobných údajov. |
35. Zmluvné strany spracúvajú osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ako aj zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že údaje a informácie, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov, poskytne len dotknutej osobe, ktorej sa osobné údaje týkajú a ak je to nutné, tak aj zodpovednej osobe poverenej dohľadom nad ochranou osobných údajov objednávateľa, prípadne zamestnancom Úradu na ochranu osobných údajov SR vykonávajúcich kontrolu u objednávateľa, prípadne orgánom činným v trestnom konaní na základe písomného vyžiadania. |
37. Objednávateľ a aj Dodávateľ sa zároveň zaväzujú, že o osobných údajoch, ktoré spracúvajú budú zachovávať mlčanlivosť. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. |
38. Informácie a údaje, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov sa poskytnú súdu, prokuratúre alebo inému orgánu štátu na účely plnenia jeho úloh podľa osobitného predpisu alebo na účely odhaľovania, vyšetrovania a stíhania trestných činov. |
39. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda pracovníkov a náklady na rovnošatu, výstroj a vecné bezpečnostné prostriedky potrebné pri výkone strážnej služby. |
40. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
41. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
42. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: • odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených Dodávateľom, jeho zamestnancami, • na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, |
• pred uplynutím lehoty plnenia zmluvy, ak súčet všetkých čiastkových plnení predstavuje celkovú cenu predmetu zmluvy, • na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s jednomesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
43. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa okrem už vyššie spomenutých sa považuje aj:• nenastúpenie zamestnanca Dodávateľa na výkon strážnej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok,• porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov alebo interných požiarnych a bezpečnostných predpisov Objednávateľa , |
• nedodržanie stanovených postupov pri výkone strážnej služby s následným vznikom škody, • závažné alebo opakované porušenie zmluvných povinností zo strany zamestnancov Dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve, na ktoré Objednávateľ Dodávateľa písomne upozornil, a ktoré napriek upozorneniu Objednávateľa v stanovenej lehote neodstránil, • poskytnutie nepravdivých alebo neúplných údajov týkajúcich sa činnosti Dodávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy, • porušenie mlčanlivosti alebo porušenie obchodného tajomstva. |
44. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany Objednávateľa sa považuje aj: • oneskorenie platby v trvaní dvojnásobku doby splatnosti, • poskytnutie nepravdivých alebo neúplných informácií, týkajúcich sa činnosti Objednávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy. |
Karloveská 63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2020 00:00 — 31.12.2020 00:00
1,00 celok
98 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2020 12:01
27.04.2020 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2020 14:30 - Vstupná ponuka | 95 618,88 | € | Cena s DPH |
25.04.2020 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 7,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: