• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 09:55

Detail zákazky Z20208295

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 09:55

Základné údaje

Z20208295

OF-211318

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4574896

Objednávateľ

37961632

UNIVERZITA J. SELYEHO

Bratislavská cesta 3322, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky, školský nábytok

školský nábytokkancelársky nábytok, zostava, skriňa, polica, kontajner, písací stôl, PC stôl

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Kancelársky nábytok nový, nepoužitý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC stôl pracovný, 1 - miestny ks 64
PC stolička otočná na kolieskach, nastviteľná ks 64
Učiteľská katedra so skrinkou a zásuvkami ks 2
Kancelárske stolička Amanda ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PC stôl pracovný, 1 - miestny Comp II PC stôl, pracovný 1-miestny
PC stôl pracovný, 1 - miestny Počítačové stoly pracovné Sú určené pre PC uložené na pracovnej doske. Majú masívnejšiu konštrukciu v ktorej sú otvory pre vedenie kabeláže a v pracovnej doske prechodky.
PC stôl pracovný, 1 - miestny Konštrukcia zvárané oceľové profily. Pracovná doska laminovaná drevotrieska s ABS hranou.
PC stôl pracovný, 1 - miestny Rozmer 900x680x760
PC stolička otočná na kolieskach, nastviteľná Nohy stoličiek majú plastové koncovky, nepoškodzujú podlahu
PC stolička otočná na kolieskach, nastviteľná plynulo nastaviteľná na plynovom pieste, podnožie s kolieskami. Sedadlo i operadlo sú vyrobené z tvarovanej preglejky 7 vrstvovej.
Učiteľská katedra so skrinkou a zásuvkami Učiteľská katedra k školskému nábytku Klasik Vyznačuje sa moderným vzhľadom a skvelými úžitkovými vlastnosťami.
Učiteľská katedra so skrinkou a zásuvkami Konštrukcia zvárané oceľové rúrky O 25 mm.
Učiteľská katedra so skrinkou a zásuvkami Písacia doska laminovaná drevotrieska hr. 18 mm, hrany sú oblé s narážacou hranou z PVC.
Učiteľská katedra so skrinkou a zásuvkami Rozmer 1200 x 600 x 760
Kancelárske stolička Amanda Vhodná na sedenie dlhšie ako 8 hodín denneNastaviteľná bedrová opierkaAtraktívne poťahové materiályHlavová opierka s nastavením výšky a sklonu3D podrúčkyPevný kríž z hliníkovej zliatiny
Kancelárske stolička Amanda Kolieska určené na všetky typy podláh Nosnosť až 150 kg
Kancelárske stolička Amanda Operadlo stoličky je potiahnuté farebnou sieťovinou,
Kancelárske stolička Amanda Opierka hlavy: nastavenie celkovej výšky, nastavení sklonuExtra vysoké operadlo chrbta: nieVýškovo nastaviteľné operadlo chrbta: nieBedrová opierka: nastavení výšky
Kancelárske stolička Amanda Podrúčky: nastavení výšky, natáčanie do strán, posun dopredu/dozadu
Kancelárske stolička Amanda Materiál kríža: kov Nastavenie výšky: áno Typ koliesok: univerzálne
Kancelárske stolička Amanda Výška: 117 - cm Celková šírka: 64 cm Celková hĺbka: 55 cm Výška opierky hlavy: 13 - cm
Kancelárske stolička Amanda Šírka opierky hlavy: 30 cm Výška operadla chrbta: 56 - cm Šírka podrúčky: 9 cm Výška podrúčiek od zeme: 64 - cm
Kancelárske stolička Amanda Výška sedu od zeme: 45 - cm Šírka sedadla: 48 cm Hĺbka sedadla: 48 - cm Hrúbka sedáku: 6,5 cm Výškové nastavenie piestu: 10 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ekvivalent - objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. Daný nábytok potrebujeme za účelom doplnenia už existujúcej zostavy kancelárskeho nábytku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nábytok je potrebný dodať už v zloženom stave, alebo zložiť dodávateľom na mieste plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hradná 21 a Dôstojnícky pavilón Elektrárenská č. 2 , Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

11.05.2020 08:00 — 15.05.2020 15:00

1,00 zostava

11 058,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2020 09:08

27.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 16
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2020 12:19 - Vstupná ponuka 11 040,00 € Cena s DPH
24.04.2020 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka 10 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS