• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 10:05

Detail zákazky Z20208238

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 10:05

Základné údaje

Z20208238

OF-212100

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4574882

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a ovocie

spracovaná zelenina a ovocie, nakladanej alebo konzervovanej zeleniny, džemu, marmelády

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 15331400-1 - Nakladaná a/alebo konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie a zelenina, nakladaná alebo konzervovaná zelenina, džemy, marmelády, med, cukrovinky
Funkcia
dodanie spracovaného ovocia a zeleniny, nakladanej alebo konzervovanej zeleniny, džemu, marmelády
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompót min. 3100 g, marhuľa ks 150
Kompót min. 3100 g. slivka ks 150
Kompót min. 3100 g. jablko ks 150
Kompót cca. 560g marhuľa, slivka, jablko, čerešňa, broskyňa ks 100
Kompót DIA min. 560 g ks 50
Kompót min. 2,6 lit (ovocie sveta v konzerve) ks 100
Brusnicový kompót 2kg vedierko ks 40
Uhorky min. 3,5 lit. Sladko kyslý nálev, veľkosť 7-9 cm ks 800
Uhorky 660 g sladko kyslý nálev, veľkosť 7-9 cm ks 50
Hrášok min. 4200 g v slanom náleve ks 400
Hrášok 0,7 lit., v slanom náleve ks 120
Šalát zeleninový min. 3000 g sladko kyslý nálev, viac druhov ks 450
Sušené paradajky min. 600g ks 30
Lečo min. 3,5 liter, bez sladidiel ks 450
Lečo 0,7 liter, bez sladidiel ks 100
Paradajkový pretlak 3,5 lit. ks 450
Paradajkový pretlak 0,7 lit. ks 100
Kukurica 2600 ml. jednodruhová v sladkokyslom náleve ks 400
Šampiňóny 2650 ml. krájané v slanom náleve ks 400
Cícer v konzerve 2600 ml. ks 150
Červená repa min. 3400 g, kocky,rezy ks 300
Fazuľové struky min. 3,5 l, žlté, zelené ks 200
Džem malý porciovaný 20g ks 15000
DIA džem malý porciovaný 20g ks 5000
Marmeláda, miešaná 12-13kg vedrá kg 500
Slivkový lekvár 1, 4, 6 kg balenie kg 50
Chren, kôpor 670 g ks 60
Kapia (červená paprika rezy) 660 g ks 50
Kapia (červená paprika rezy) 3400 g ks 130
Fefróny min. 3000 g (baranie rohy, špicaté palive, guľaté) ks 200
Chilli omáčka (Hamé), 250 ml ks 50
Mrkva s hráškom min. 3000 g ks 100
Mrkva s hráškom 640 g ks 100
Olivy bez kôstky 935g (zelené, čierne) ks 250
Cesnaková pasta 720 g ks 300
Zmes na zemiakový šalát 3,5 lit. ks 100
Drvené paradajky 2500 g (krájané paradajky v konzerve) ks 150
Červená fazuľa v jemnej omáčke 2500 g (konzerva) ks 200
Zeleninový šalát DIA 0,7 lit. ks 50
Červená repa DIA 0,7 lit. ks 50
Sušené hrozienka 100g ks 600
Sušené slivky 100g ks 200
Sušené marhule 100g ks 200
Detská výživa v ALU 100g ks 2000
DIA detská výživa v ALU 115g ks 500
Chilli 130g (sklenená flaša) ks 200
Tomáto pronto min. 2000g (knor) ks 150
Kompót min. 3000 g. čerešňa ks 150
Kompót min. 3000 g. ananás ks 150
Kompót min. 2500 g. hruška ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou, alebo osobne).
Predmet obstarávania musí spĺňať požiadavky vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 424/2012 Z. z.; vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 132/2014 Z. z.; vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 44/2012 Z. z.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR. Musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie tovaru sa uskutočňuje v pondelok, streda, štvrtok a piatok, medzi 7:00 a 14:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu mäsiarenských výrobkov
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 24 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Pri dodaní tovaru požadujeme uvádzať všetky ceny tovaru zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode II. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.05.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.04.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

32 744,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2020 11:58

27.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 93
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2020 08:04 - Vstupná ponuka 32 744,17 € Cena s DPH
27.04.2020 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 32 743,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS