• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2020 11:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2020 12:05

Detail zákazky Z20208236

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2020 11:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2020 12:05

Základné údaje

Z20208236

OF-211863

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4581514

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

34242228

Lindák Rastislav - NILTEX

Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranná zdravotná obuv-ortopedická

Zdravotná obuv-ortopedická

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 33141740-9 - Ortopedická obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná obuv-ortopedická
Funkcia
Zdravotná obuv-ortopedická
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 35 pár 15
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 36 pár 51
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 37 pár 112
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 38 pár 188
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 39 pár 204
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 40 pár 148
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 41 pár 109
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 42 pár 72
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 43 pár 83
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 44 pár 39
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 45 pár 36
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 46 pár 29
Ortopedická obuv - sandále: veľkosť č. 47 pár 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- farba: biela
- ortopedická obuv: uni (pánska, dámska)
- celokoženná zdravotná pracovná obuv sandál s uzatvorenou špicou
- s komfortnou lepenou stielkou
- stielka je anatomická, tvarovaná, kožená
- určená na celodenné státie absorbuje energiu v oblasti päty
- výška podpätku je: min. 2,5 cm max. 3,5 cm
- pracka okolo päty áno
- obuv odolná proti pošmyknutiu
 2. Obuv protišmyková - veľkosť č. od 35 do 46
Funkcia
Obuv protišmyková - veľkosť č. od 35 do 46
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obuv protišmyková - veľkosť č. od 35 do 46 pár 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- obuv treková bezpečnostná
- plná špica,  vystužená špička s odolnosťou do 100 J
- odstrániteľná pracka okolo päty
- pracovný nazuvák
- špeciálne protišmykovo upravená podošva
- olejuvzdorná podrážka
- podrážka: olejuodolná, protišmyková, antistatická
- absorbuje tlmené nárazy v päte
- zvýšená časť na päte
- perforovaná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!!  Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a v lehote dohodnutej s objednávateľom vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! Požadujeme predložiť certifikát výrobku STN EN ISO 20347 alebo vyhlásenie o zhode, prípadne iný relevantný dokument  do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5.POZOR!!! Žiadame aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu zamestnancov.
6.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
7.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať nový a nepoužitý tovar vrátane záručného listu do 7 pracovných dní od objednávky objednávateľa.
8.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
...
9.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
10.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
11.Vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad prádla v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod
12.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
13.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
14.V prípade potreby dodávateľ umožní výmenu veľkostí bezodkladne,v lehote maximálne do 14 dní odo dňa oznámenia objednávateľom.
15.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
16.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej doručenia.
18.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
19.Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
20.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
21.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
22.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,2,3 a 25, 26 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
23.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
24.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
25.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - obuv odolná proti pošmyknutiu
Navrhnutá hodnota - obuv odolná proti pošmyknutiu podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA

Každá pracovná a zdravotná obuv musí mať presne určenú normu aj so symbolmi na protišmykovosť nie ako vy uvádzate EN ISO 20347 - uvedená norma je tým pádom neplatná. Žiadame o nápravu.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - celokoženná zdravotná pracovná obuv sandál s uzatvorenou špicou
Navrhnutá hodnota - celokoženná zdravotná pracovná obuv, podošva z materiálu TPK sandál s uzatvorenou špicou

Obstarávateľ musí jasnejšie definovať, o akú obuv ide a pri uvedenom type výrobku sa používa podošva vyrobená z termoplastického kaučuku. Žiadame o doplnenie tak, aby bola daná položka jasne zadefinovaná.

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - podrážka: olejuodolná, protišmyková, antistatická
Navrhnutá hodnota - podrážka: olejuodolná, protišmyková, antistatická podľa normy EN ISO 20347 OB E SRA

Pracovná zdravotná obuv musí mať jasne zadefinovanú normu. Norma, na ktorú sa odvolávate je neúplná a tým pádom neexistujúca.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - obuv treková bezpečnostná
Navrhnutá hodnota obuv pracovná

Upozorňujeme obstarávateľa, že nakoľko pri obuvi nepožadujete v popise oceľovú špicu ani planžetu, ide pravdepodobne o pracovnú obuv, tým pádom nemôže byť bezpečnostná ani treková zároveň a súčasne nemôže byť nazuvakom, nakoľko ide o samostatné kategórie obuvi. Žiadame o upresnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1 100,00 pár

14 880,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

23.04.2020 08:33

28.04.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 26
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2020 08:40 - Vstupná ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH
23.04.2020 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS