00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
46018816
Williman, s. r. o.
SNP 1426/5, Považská Bystrica, 01701, SVK
Dodávka a montáž jednokrídlových automatických posuvných dverí s portálom.
interiér, automatické posuvné dvere, AL dvere, bezpečnostné sklo,
Tovar, Služba
1. Dodávka a montáž jednokrídlových automatických posuvných dverí s portálom.
|
|
---|---|
Funkcia |
Interiérové automatické posuvné dvere |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodávka a montáž automatických posuvných dverí s portálom ako celok pozostávajúca z: | celok | 1 | ||
demontáž vnútornej časti pôvodných dverí s portálom | kpl | 1 | ||
odvoz a likvidácia zdemontovaných častí pôvodných dverí s portálom | kpl | 1 | ||
montáž nových posuvných dverí a portálov (krycie a prechodové lišty) vrátane vysprávok po montáži | kpl | 1 | ||
do montáže patrí aj realizácia elektrorozvodov pre automatické dvere - bod napojenia vzdialený 20m | kpl | 1 | ||
elektropráce - hodinová sadzba (potrebné pre montáž posuvných dverí) | hodina | 10 | ||
jednokrídlové lineárne automatické dvere šírka 1200mm výška 2200mm - dodávka a montáž | ks | 1 | ||
portál /stena/ bez nadsvetlíka - dodávka a montáž | ks | 1 | ||
dodávka a montáž - kontrastné prvky pre slabozrakých na všetkých sklenených výplniach | kpl | 1 | ||
záložný zdroj napájania posuvných dverí - dodávka a montáž | kpl | 1 | ||
uvedenie dverí do prevádzky vrátane zaškolenia pracovníkov objednávateľa | kpl | 1 | ||
2. Dodávka a montáž prístupového systému ako celok pozostávajúca z: | celok | 1 | ||
H-PRO - externá čítacia hlava bezkontaktných karet Mifare/DESFire - dodávka alebo ekvivaletne iný. | ks | 1 | ||
REA::MP - riadiaca jednotka, ethernet pripojenie, napájanie 12V DC - dodávka, alebo ekvivaletne iná | ks | 1 | ||
montáž hardvéru na mieste | ks | 1 | ||
konfigurácia softwéru | kpl | 1 | ||
dodávka a montáž kabelových rozvodov v podhlade (od čítačky k uzlu) | bm | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Posuvné dvere - predmetom zmluvy je výmena pôvodných dvojkrídlových dverí s portálom za jednokrídlové automatické posuvné dvere s portálom, určené na silnú prevádzku / bez nadsvetlíka. Podchodná výška posuvných dverí bude minimálne 2100mm, prechodová šírka bude minimálne 1150mm. Nové posuvné dvere budú umiestnené v interiéri presne v pozícii jestvujúcich dverí a portálu, musia spolu s portálom /stena/ vyplniť otvor o svetlom rozmere šírka 5760mm výška 2230mm. Materiál krídla - profil hliník + bezpečnostné sklo. Materiál steny /portál/ z hliníkových rámových profilov + bezpečnostné sklo. | áno |
Povrchová úprava viditeľných konštrukcií bude farba RAL 7016 Anthracite grey. Posuvné dvere budú bez panikovej funkcii krídel, súčasťou dodávky bude záložný zdroj napájania. Presklené plochy stien a dverí budú opatrené kontrastnými prvkami pre slabozrakých. Otváranie dverí musí byť kompatibilné s bezkontaktným systémom COMINFO. Ostatné montážne práce spojené s výmenou dverí s portálom sú špecifikované v hore uvedenej časti predmetu zmluvy "Technické vlastnosti". | áno |
2. Prístupový systém - predmetom zmluvy je ovládanie posuvných automatických dverí bezkontaktným systémom pomocou externej čítacej hlavy. Ostatné montážne práce a dodávky spojené s prístupovým systémom sú špecifikované v hore uvedenej časti predmetu zmluvy "Technické vlastnosti". |
Názov |
1.Privedenie napájania, elektroinštalácia je v réžii objednávateľa |
2.Požaduje sa dodávka všetkého spojovacieho a stavebného materiálu. |
3.Požaduje sa bezbariérový - bezprahový prechod dverami. |
4.Pred zahájením výroby a montáže je nevyhnutná obhliadka a presné zameranie stavebných otvorov dodávateľom. |
5.Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov a odbornej montáže. |
6.Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
7.Vrátane montáže na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
8.Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku/českom jazyku, osvedčenia o akosti použitých materiálov, certifikáty výrobkov, ktoré podliehajú povinnej certifikácii v zmysle príslušných právnych predpisov, zápisnice o individuálnom a komplexnom vyskúšaní zmontovaných zariadení, východiskové revízne správy elektrických zariadení. |
9.Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zmluvy. |
10.Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
11.Spôsob, čas, miesto dodania a montáže tovaru : |
a) termín dodania a montáže tovaru je: do 45 dní od účinnosti zmluvy, pričom z uvedeného počtu dni môže montáž predmetu zmluvy trvať maximálne 10 dní , a to v čase od 7:00 hod. do 18:00 hod., ak nebude trvať núdzový stav. V prípade trvania núdzového stavu (spojené so šírením virusu COVID-19) bude časová montáž vzájomne dohodnutá, o tejto dohode bude spísaný záznam, ktorý bude podpísaný obidvoma zmluvnými stranami; |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy; |
c) dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, montáže a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom; |
d) termín dodania tovaru a jeho montáž oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu; |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy; |
f) dodávateľ je povinný vykonať dielo na svoje náklady a na vlastné nebezpečenstvo a pri vlastnom riadení bezpečností práce; |
g) dodávateľ zabezpečí na svoje náklady dopravu a skladovanie všetkých materiálov a zariadení; |
h) dodávateľ vykoná stavebné práce a iné práce súvisiace s predmetom zmluvy v odbornej kvalite podľa príslušných platných STN, odvetvových noriem, technických predpisov a všeobecne záväzných platných a účinných právnych predpisov; |
i) dodávateľ sa zaväzuje v procese vykonávania predmetu zmluvy dodať a použiť iba materiály, výrobky a zariadenia v originálnom vyhotovení a platne certifikované, resp. iba také, ktoré sú v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; |
j) dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na mieste dodania a montáže. Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Nakladanie s odpadmi je dodávateľ povinný realizovať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, t. j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom; |
k) dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škodu na majetku objednávateľa, ktorú spôsobí v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy, v prípade ich zničenia alebo poškodenia je povinný uviesť majetok bez zbytočného odkladu a na svoje náklady do pôvodného stavu aký bol pred poškodením; |
l) v prípade, že pri protokolárnom odovzdávaní a preberaní predmetu zmluvy objednávateľ zistí, že predmet zmluvy má vady, predmet zmluvy neprevezme, pričom zmluvné strany v tomto prípade spíšu zápis, ktorý bude obsahovať zistené vady, lehoty a spôsob ich odstránenia. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je dodávateľ povinný zistené vady odstrániť najneskôr do 10 dní odo dňa spísania zápisu. |
12. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
14. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
15. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia zmluvy záruku za kvalitu a akosť vykonaného predmetu zmluvy vrátane dodaných výrobkov v dĺžke 24 (dvadsaťštyri) mesiacov, ktorá začína plynúť od protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy bez vád. Uvedená záručná doba sa netýka výrobkov a dodávok, ktorých výrobcovia zaručujú dlhšiu záručnú dobu; na ne sa vzťahuje záručná doba deklarovaná výrobcom. |
16. Dodávateľ sa na vlastné náklady zaväzuje: začať s odstraňovaním vady, ktorá znemožňuje užívanie predmetu zmluvy (automatických posuvných dverí alebo iných častí predmetu zmluvy) najneskôr do 24 hodín od nahlásenia vady a vadu odstrániť najneskôr do 2 kalendárnych dní, ak je to technicky možné a/alebo ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
17. Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. |
18. Zmluvné strany si vyhradzujú právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 platného zákona o verejnom obstarávaní. Dodávateľ je oprávnený požadovať zmenu lehoty plnenia zmluvy pri prekážkach spôsobených objednávateľom, treťou osobou alebo šírením pandémie COVID-19, ktorým nemohol zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho požadovať, nie však pri prekážkach spôsobených subdodávateľom. |
19. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne Objednávateľa. |
20. Faktúru za dielo je dodávateľ oprávnený vystaviť po prevzatí predmetu zmluvy. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol a protokol o zaškolení. |
21. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a montáž predmetu zmluvy |
22. Sankcie: |
- v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru a jeho montáže (predmetu zmluvy) má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý aj začatý deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý; |
- dodávateľ má nárok uplatniť si u Objednávateľa úrok z omeškania vo výške podľa nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení z neuhradenej fakturovanej čiastky v lehote splatnosti za každý, aj začatý deň omeškania; |
- 30,- EUR (slovom tridsať eur) za každú, aj začatú hodinu omeškania v prípade, že dodávateľ nesplní povinnosť odstrániť vady diela v lehote podľa bodu 16. týchto osobitných požiadaviek na plnenie; |
23. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
23.1 Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
23.2 Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
24. Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodu na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
25. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
26. Predmet zmluvy musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný. |
27. Miesto dodania tovaru a vykonania montážnych prác je sídlo Objednávateľa. |
28. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
05.06.2020 07:00 — 15.06.2020 18:00
1,00 celý predmet zákazky
8 891,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2020 11:03
28.04.2020 10:00
28.04.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2020 11:02 - Vstupná ponuka | 8 890,00 | € | Cena s DPH |
23.04.2020 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 890,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: