• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2020 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 11:10

Detail zákazky Z20208228

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2020 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 11:10

Základné údaje

Z20208228

OF-211767

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4574905

Objednávateľ

00304913

Mesto Malacky

Bernolákova 5188/1A, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

47136201

DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.

Čičava 314, Čičava, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie MŠ

interiérové vybavenie materskej školy, nábytok

  • 39161000-8 - Nábytok pre materské školy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sektorová skrinková zostava nábytku
Funkcia
Sektorová skrinková zostava tématická
ilustračný obrázok v prílohe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Výška najvyššieho bodu zostavy mm 2000
Výška najnižšej skrinky zostavy mm 600
Dĺžka zostavy mm 4000 5000
Hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Sektorová skrinková zostava tématická sa skladá zo skriniek rôzneho typu: zo skriniek s poličkami na vystavenie hračiek a skriniek s dvierkami na odkladanie pomôcok.
Požadované parametre Sektorové skrinky  je možné usporiadať podľa potrieb a priestorových možností  miestnosti.
Požadované parametre Zostava je ozdobená rôznymi farebnými skrinkovými dekoráciami podľa témy (téma napr. hrad, lokomotíva, rozprávkový motív,  zvieratká  a pod.) Každá skrinková zostava bude mať iné tématické  zameranie.
Požadované parametre Materiál korpusu zostavy: laminované dosky LDTD min. 18 mm, zakončené ABS hranou, farebné prevedenie - buk.
Požadované parametre Materiál ostatných prvkov zostavy:  laminované MDF dosky, farebné prevedenie podľa navrhovanej témy zostavy (podľa dohody s objednávateľom a vzorkovníka dodávateľa).
 2. Stôl pre učiteľa
Funkcia
Stôl pre učiteľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výška mm 740 760
Šírka mm 1200 1300
Hĺbka mm 600 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Stôl pre učiteľa s min. parametrami:  materiál  - laminované dosky LDTD zakončené ABS hranou min. 2 mm, stolová doska  hrúbky min. 22 mm so zaoblenými  rohmi,
Požadované parametre skrinka - ktorá je súčasťou stola, počet zásuviek min. 2, úchytky celohliníkové  - ekvivalent jednodverová skrinka vnútorne členená min. jednou policou,
Požadované parametre farebné prevedenie stola - buk.
 3. Šatníková skriňa
Funkcia
Šatníková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Výška mm 1800 2000
Hĺbka mm 400 600
Šírka mm 850 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Šatníková skriňa s min. parametrami: materiál - laminované dosky LDTD min. hrúbky 18 mm,  zakončené ABS hranou min. 2 mm, vnútorné členenie - jedna polica v hornej časti, vešiaková tyč po celej šírke,
Požadované parametre dvere plné dvojdverové, úchytky kovové - ekvivalent celohliníkové,
Požadované parametre farebné prevedenie: buk.
 4. Šatňa pre 4 deti s lavičkou
Funkcia
Šatňová skrinka s dvierkami  pre 4 deti s lavičkou
ilustračný obrázok v prílohe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Výška mm 1000 1250
Šírka mm 1300 1350
Hĺbka mm 400 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Šatňová skrinka s dvierkami pre 4 deti s min. parametrami: laminované dosky LDTD min. hrúbky 18 mm, vnútorné členenie jednej bunky- jedna polička + 2 háčiky,
Požadované parametre šírka jednej bunky min. 30 cm, farebné prevedenie korpusu - buk.
Požadované parametre Dvierka pre každú bunku (pre každé dieťa) osobitne, materiál:  MDF dosky min.  hrúbky 16 mm,  potiahnuté farebnou trvácou oteru odolnou fóliou s možnosťou výberu farieb.
Požadované parametre Šatňová lavička k šatňovej skrinke samostatná (nie je pevnou súčasťou skrinky) s min. parametrami: laminované dosky LDTD min. hrúbky 25 mm, bez priehradok,
Požadované parametre min. šírka lavičky  1000 mm - max. šírka  bude zodpovedať šírke šatňovej skrinky, tak aby bolo možné v prípade potreby lavičku zasunúť pod šatňovú skrinku,
Požadované parametre hĺbka min. 300 mm - max. 320 mm, výška min. 320 mm  - max. 350 mm, farebné prevedenie lavičky - buk.
 5. Detský stôl
Funkcia
Detský stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Výška mm 580 590
Šírka mm 1200 1250
Hĺbka mm 700 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Detský stôl s min. parametrami: materiál - laminované dosky LDTD zakončené ABS hranou min. 2 mm, stolová doska hrúbky min. 18 mm s odolnou povrchovou úpravou proti poškriabaniu,
Požadované parametre zaoblené rohy stolovej dosky, okrúhle nohy stola výškovo nastaviteľné vyrobené z masívneho dreva,
Požadované parametre farebné prevedenie stola buk.
 6. Stolička pre deti
Funkcia
Detská drevená stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Stolička pre deti s min. parametrami: materiál  - drevo masív,  farebné prevedenie buk, veľkosť 3 (výška sedu 35 cm),
Požadované parametre sedadlo a operadlo pevná tvarovaná buková preglejka, sedadlo s prelisom pre pohodlné sedenie a s krempou (oblúkový okraj),
Požadované parametre stohovateľnosť pre jednoduché uskladnenie, plastové pätky na nožičkách stoličiek chrániace podlahu pred poškriabaním.
 7. Ležadlo
Funkcia
Sklápacie ležadlo pre deti vrátane matraca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 21
Dĺžka mm 1300 1400
Šírka mm 550 600
Výška mm 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre Sklápacie ležadlo pre deti s min. parametrami: konštrukcia materiál - drevo masív, farebné prevedenie - buk, sklápateľné nožičky,
Požadované parametre matrac - min. hrúbky 8 cm, čalúnený nepremokavou difúznou látkou, bez požiadavky  na farebné prevedenie matraca.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET), vrátane Osobitných ustanovení o Zákazkách financovaných z fondov EÚ.
2. Predmet zákazky:
2.1 Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia do materskej školy.
2.2 Objednávateľ požaduje aby interiérové vybavenie do materskej školy bolo v rovnakom základnom farebnom prevedení buk (z rovnakej rady), pre vytvorenie jednotného vzhľadu priestorov MŠ.
2.3 Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.4 Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2.5 Dodanie predmetu zákazky sa požaduje vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.6 Dodanie predmetu zákazky sa požaduje vrátane montáže na mieste plnenia.
2.7 Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov.
2.8 Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa  v danej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
3. Miesto, čas a spôsob dodanie zákazky:
3.1 Miesto dodania zákazky:  presná adresa dodania bude Dodávateľovi zo strany Objednávateľa upresnená po uzatvorení zmluvného vzťahu.
3.2 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky (ďalej len "tovar") do 40 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky uvedenej v bode 7.2.
3.3 Doručený tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, technické parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a bude Objednávateľovi doručený bez akýchkoľvek vád. Tovar bude Objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu. Dodaný tovar alebo jeho časť môže Objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
3.4 Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 13,00 hod. Dodávateľ je povinný dodanie tovaru oznámiť Objednávateľovi min. 3 pracovné dni vopred telefonicky a písomne (e-mailom).
4. Cena
4.1 V celkovej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na dopravu, montáže, prípadne akéhokoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu zákazky.
5. Platobné a fakturačné podmienky:
5.1 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5.3 Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
5.4 60-dňová lehota splatnosti zodpovedá zvýšeným nárokom na administráciu a kontrolu faktúry nielen zo strany kupujúceho, ale aj v oblasti deklarovania oprávnenosti výdavkov vo vzťahu k projektu financovanému systémom predfinancovania a refundácie z prostriedkov v rámci programu IROP-PO2-SC221-2018-35.
5.5 Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Objednávateľom.
6. Ďalšie povinnosti Dodávateľa: Do 5 pracovných  dní  od uzatvorenia zmluvy na EKS Dodávateľ predloží Objednávateľovi:
6.1 Informáciu o kontaktných údajoch osoby (meno, priezvisko, emailová adresa, tel. číslo), ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy.
6.2 Dodávateľom potvrdený rozpis položiek tovaru, ktorý bude predmetom dodania v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/obchodnú značku a technickú špecifikáciu jednotlivého tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. Technická špecifikácia bude zo strany Dodávateľa doplnená technickými/katalógovými listami preukazujúcimi splnenie minimálnych požadovaných technických parametrov jednotlivého tovaru.
6.3 V prípade,že z technickej dokumentácie predloženej Dodávateľom (podľa bodu 6.2) nebude možné Objednávateľom jednoznačne určiť, či tovar spĺňa minimálne požadované technické parametre, alebo ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalent spĺňa minimálne požadované technické parametre, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť doplňujúce relevantné doklady, ktoré preukážu, že ním ponúkaný tovar spĺňa požadované technické parametre/je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch.
6.4 Všetky vyžadované doklady, uvedené v bode 6.1 a 6.2 (resp. 6.3) Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predložiť e-mailom na adrese kontaktnej osoby Objednávateľa, vo formáte pdf, jpg a pod.
6.5 Nepredloženie dokladov uvedených v bode 6.1 a 6.2 Objednávateľovi v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6.6 Nepredloženie doplňujúcich dokladov podľa bodu 6.3 Objednávateľovi v stanovenej lehote, resp. nepreukázanie zo strany Dodávateľa (podľa bodu 6.3), že ponúkaný tovar spĺňa požadované technické parametre/je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Osobitné ustanovenia k zákazke financovanej z fondov EÚ:
7.1 Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC221-2018-35 na zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl.
7.2 Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po jej kladnom odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (Objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa.
7.3 V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu.
7.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
8. Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 5188/1A, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

11.05.2020 00:00 — 30.06.2020 00:00

1,00 súbor

6 144,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2020 09:35

27.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 62
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2020 10:34 - Vstupná ponuka 6 142,99 € Cena s DPH
27.04.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 5 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS