• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2020 16:05

Detail zákazky Z20208184

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2020 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2020 16:05

Základné údaje

Z20208184

OF-212428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4559745

Objednávateľ

00305022

Mesto Pezinok

Radničné námestie 7, Pezinok, 90214, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby apríl 2020

zakladač, obaly, papier, rýchloviazač, spinky, spony, atď.

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby júl 2019
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie chodu úradu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier A3 80 g balenie (500 listov) 5
Záznamová kniha v tvrdej väzbe z bezdrevného papiera A4, linajkový, šitý, lamino dosky, potlačené rôznymi motívmi kus (100 listov) 10
Záznamová kniha v tvrdej väzbe z bezdrevného papiera A5, linajkový, šitý, lamino dosky, potlačené rôznymi motívmi kus (100 listov) 10
Zošit A5 , 60 listov, linajkový kus (60 listov) 10
Zošit 564/A4 z recyklovaného papiera, 60 listov, linajkový kus (60 listov) 8
Poznámkový blok "kocka" lepená 90x90x50 biela ks 35
Samolepiace záložky na výrazné označenie a uľahčenie orientácie - nalepovacie bločky 20x50 papierové neónové, 50 záložiek z každej farby balenie/4 farby 40
Samolepiace bločky 76 x 76, 100 lístkov ks 35
Samolepiace bločky 38 x 51, 100 lístkov balenie/3 kocky 52
Obálka C6 samolepiaca, 114 x 162 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera krabica (1000 ks) 3
Obálka samolepiaca biela B4 25x35 cm krabica (250 kusov) 2
Obálky s X dnom 250x354mm hnedé obyčajné, sulfátový papier kus 30
Obálka s doručenkou, veľká biela, rozmer A4 (B4) kus 50
Spisový obal, dvojlist, 80g, A4 kus 500
Obaly PP A4 "L" s otváraním zhora a po dlhšej strane kus 140
Centropen 2637 (červená 2, čierna 4) kus 6
Centropen 8566 (čierna 3, červená 2 ks) kus 5
Centropen 2811 (červená 2, zelená 2 a 3 sady po 4 rôzne farby) kus 16
Pritt Korekčný Roller 4,2mm s vymeniteľnou náplňou kus 27
Pritt Náhradná náplň 4,2 mm kus 7
Lepiaca páska priehľadná 19mm x 33m kus 8
Lepiaca páska priehľadná 48mm x 66m kus 7
Spony na papier cca 30mm krabička (100 kusov) 35
Spony na papier 50mm krabička (75 kusov) 25
Spony na papier 75mm krabička (50 kusov) 22
Pákový papierový zakladač, šírka chrbta 7,5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom (mramor) kus 80
Pákový papierový zakladač, šírka chrbta 5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom (mramor) kus 40
Pákový papierový zakladač A5, dĺžka 28 cm x výška 18,5 cm, šírka chrbta 7,5cm s pákovou mechanikou a chrbtovým krúžkom kus 55
Euroobal A4 matný balenie (100 kusov) 18
Euroobal PP+A4 rozšírený hrubý, rozmer 22x30cm balenie (50 kusov) 13
Rýchloviazač závesný celý kartón kus 50
Rýchloviazač závesný polovičný kartón kus 50
Spisové dosky mramor kus 150
Rýchloviazač PVC s priehľadnou prednou a pevnou farebnou zadnou stranou A4 kus 10
Lepiaca tyčinka 20g kus 60
Lepiaca tyčinka 40g kus 20
Zvýrazňovač vhodný na zvýraznenie textu na všetkých druhoch papiera, zrezaný hrot s rozmermi: 1,0-6,0mm dodávaný po jednotlivých farbách alebo v sade so 4 základnými farbami (žltá 47, oranžová 4, modrá 4, zelená 3) kus 58
Odkladacia mapa OM3 PP s gumičkou, farba zelená kus 16
Odkladacia mapa OM3 kartónové bez gumičky, prešpánové ,farba tmavomodrá kus 20
Odkladacia mapa s 3 chlopňami a gumičkou A4, prešpánové, farba tmavomodrá kus 11
Guma s potlačou sloník kus 5
Plastové strúhadlo so zásobníkom kus 10
Ceruzka bez gumy HB 2 kus 30
Ceruzka mechanická "pentel" 0,5 kus 1
Ceruzka mechanická "pentel" 0,7 kus 1
Náplň do mechanickej ceruzky 0,5 kus 1
Náplň do mechanickej ceruzky 0,7 kus 4
Priepustka z budovy A7 blok 10
Žiadanka na prepravu osôb - nákladu A6 blok 10
Register kartónový úzky A4 papierový, register vhodný do všetkých druhov zakladačov, rozmery 23x10,5cm, 1/3 z formátu A4, farebný z recyklovaného kartónu balík (100 kusov) 1
Pero guľôčkové Colombo 2046, nie jednorazové s vrchnákom kus 80
Gumičky 125 g s priemerom 60mm krabička 5
Rozošívačka (kliešte) - odsponkovač kus 4
Podpisová kniha čierna kus 5
Poznámkový blok 17 074 lepený linajkový rozmer 7,4x10,6cm do vrecka (trváme na presných rozmeroch) kus 20
Kalkulačka stolová (CASIO Class Wiz FX 991 CEX čierna) kus 1
plastové poháre priesvitné 0,2 dcl balenie (100 kusov) 5
náplň do karizbloku A5 kus 1
Papier biely A4 Mondi ColorCopy A4/ 200g /250ks balenie (250 listov) 2
Papier biely A4 Mondi ColorCopy 250g A4 balenie (125 listov) 2
Záznamová kniha o vydaných a prímanych zbraniach kategórie A až C /06 047 0/ ks 5
Záznamová kniha o vydávanom a prímanom strelive do zbraní kategórie A až C /06 049 0/ ks 5
Etibox tabelačné etikety samolepiace trojradové 70x36mm,krabica/100hárkov/ biele07003602 krabica (100 hárkov) 11
centropen DOKUMENT fine liner 2631 modrá hrúbka 0,1 ks 10
obojstranná lep. páska biela šírka5 cm, hrúbka tenšia ks 1
archívne spony/klipy/Miron 2, 50ks balenie + plastový prenášač balenie (50 kusov) 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - sklad na 1. poschodí.
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa aj dodávateľa.
Pri preberaní predloží dodávateľ dodací list, s uvedením jednotkových cien za každú položku; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radničné námestie 7, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

28.04.2020 09:00 — 29.04.2020 09:00

1,00 predmet zákazky

1 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2020 14:37

23.04.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2020 12:04 - Vstupná ponuka 1 600,00 € Cena s DPH
21.04.2020 20:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS