• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 13:20

Detail zákazky Z20208180

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 13:20

Základné údaje

Z20208180

OF-212325

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4574880

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií a implementácia systému zabezpečenia a monitorovania koncových pracovných staníc prostredníctvom DLP riešenia

dodanie licencií, bezpečnosť a analýza údajov, poradenstvo

  • 48732000-8 - Softvérový balík na zaistenie bezpečnosti dát
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72316000-3 - Analýza údajov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka licencií a implementácia systému zabezpečenia a monitorovania koncových pracovných staníc prostredníctvom DLP riešenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia SAFETICA Full DLP ks 2500
Doba platnosti licencie SAFETICA Full DLP mesiac 36
Implementácia ks 1
Dátový audit ks 1
Ochrana dát ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochrana dát nezávisle na použitom SW, protokole, vrátane šifrovaných spojení, podpora zabezpečenie dát i v prípade pokusu o porušenie ochrany, napr. pomocou symbolických odkazov na zložku s dátami a i. musí spĺňať.
Ochrana Dát - Šifrovanie: Šifrovanie celých diskov vrátane systémových, Šifrovanie externých USB diskov.
Dátový audit - Aktivita koncových staníc: Log zo zapnutia/vypnutia PC, Log z prihlásenia/odhlásenia užívateľa, Log z uspania/prebudenia PC.
Dátový audit - Sieťová aktivita: Množstvo odoslaných/stiahnutých dát.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVlESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Všeobecné požiadavky: Integrácia s MS Active Directory, Podpora pre MS SQL 2012 alebo novšia,  Podpora operačných systémov Windows 7, 8.1 a 10,  Podpora serverových operačných systémov Windows Server 2008 R2, 2012 a 2016, Podpora terminálových prostredí , Centrálna administrátorská konzola, multitenantná administrácia v súlade s organizačným členením subjektov na úrovni OU domény,  Riadené užívateľské práva do nastavení konzoly, k výsledným logom a administrácie riešenia,  Skrytý režim na koncovej stanici vrátane procesov a zložiek, a to vrátane lokálnych i doménových administrátorov
Všeobecné požiadavky: Ochrana proti zastaveniu systému (musí byť aktívna u bežného užívateľa, lokálneho i doménového administrátora, Ochrana proti zastaveniu procesov; V prípade vyšších užívateľských práv dôjde k reštartu zastavených procesov či k použitiu iných spôsobov pre obnovu služby,  Ochrana proti odinštalovaniu riešenia bez potrebnej autorizácie, Ochrana proti editácii registrov, systémových komponentov či DLL knižníc, Ochrana proti zmene nastavenia na koncovej stanici,  Nutná možnosť ochrany i u operačného systému v režime “safe mode”.
Všeobecné požiadavky: funkcionality  zachované i v offline móde, (ak koncová stanica nie je pripojená k firemnej sieti/ internetu). Možnosť pracovať s historickými dátami. Riešenie musí podporovať možnosť poskytnúť zálohovanie vlastných komponentov, prevažne všetkých záznamov a nastavení. Automatické generovanie emailových varovaní v prípade incidentov, možnosť zmeniť citlivosť a špecifikáciu incidentu. Automatické generovanie emailových reportov s možnosťou úprav obsahu (množstvo informácií, množina uzlov, frekvencie odosielanie, príjemcovia). Zasielanie logov do SIEM riešenia objednávateľa.
Dátový audit - Všeobecné požiadavky:  Detailné informácie o aplikáciách, ako čas spustenia a ich aktívnom využití. Aplikácie sú rozdelené do kategórií pre prehľadnú správu. Detailné informácie o weboch, ako ich aktívne využitie, informáciách o URL, použitom protokole, hlavičky webu, a to bez ohľadu na použitý prehliadač. Weby sú rozdelené do kategórií pre prehľadnú správu.
Dátový audit - Všeobecné požiadavky:   Detailné informácie o práci so súbormi, ako prehľad užívateľov a aplikácií pracujúcich so súbormi, súborové operácie (otvorenie, premenovanie, kopírovanie, mazanie) a informácie o cestách (systémové, externé, webové, cloudové). Lokálne súborové operácie – kopírovanie, presúvanie, sťahovanie z webu, FTP, mazanie, vytvorenie, otvorenie, a to vrátanie zdrojovej a cieľovej identifikácie: cesta, typ zariadenia, jedinečný identifikátor, Logovanie tlačených úloh a  možnosť exportu reportov do XLS, PDF.
Dátový audit - Zaznamenávanie komunikácie:  Podpora POP3, IMAP, MAPI / Exchange protokolov vrátanie SSL šifrovania,Podpora desktopových emailových klientov (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird,…) – riešenie je schopné zaznamenávať emaily nezávisle od použitej aplikácie, Podpora zaznamenávania súborov odoslaných cez web mailových klientov, Podpora zaznamenávania súborov odoslaných cez IM komunikačné nástroje.
Dátový audit - Zaznamenávanie Office 365 cloudu: Zaznamenávanie bežných užívateľských akcií prevedených na Office 365 cloudu (OneDrive for Business, SharePoint Online) - základné súborové operácie ako sťahovanie a zdieľanie, Zaznamenávanie Office 365 emailové komunikácie (Exchange Online) pre všetkých užívateľov vrátane užívateľov pracujúcich z Outlook Web App, osobných alebo mobilných zariadení.
Ochrana Dát - Všeobecná ochrana: Definícia kategórií citlivých dát dovoľuje obmedzenie pohybu a práce s týmito dátami; určuje, ktoré média môžu byť použité pre prenos, ktoré siete môžu byť použité pre upload, na ktoré emailové adresy môžu byť dáta odoslané, ktoré aplikácie môžu s dátami pracovať.  Možnosť aplikácie politík pre konkrétne aplikácie – definícia zdroja a cieľa (prístup na externé zariadenie, sieť, tlač, virtuálnu tlač) a správa užívateľských operácií (použitie schránky, snímanie obrazovky).  Možnosť správy nepovolených clodových úložísk.
Ochrana Dát - Všeobecná ochrana: Možnosť úplne blokovať užívateľské akcie, informatívna notifikácia užívateľa či samotné logovanie užívateľských akcií, Ochrana citlivých dát, Možnosť definície citlivých dát pomocou preddefinovaných slovníkov a algoritmov. Možnosť definície citlivých dát pomocou vlastných reťazcov či regulárnych výrazov. Možnosť importu vlastných slovníkov. Možnosť nastavenia počtu výskytov citlivých údajov. Dynamické reštrikcie nad súbormi a aplikáciami, pokiaľ je detekovaný citlivý obsah.
Ochrana Dát - Všeobecná ochrana: Blokácia odoslania dát s citlivým obsahom mimo koncovú stanicu – správa bežných komunikačných kanálov: e-mail, web upload, externé zariadenie, IM komunikačné nástroje, synchronizácia s cloudovými aplikáciami. Detekcia dát obsahujúcich citlivý obsah, uložených na koncovej stanici alebo na zdieľanom sieťovom disku. Možnosť integrácie s klasifikáciou tretích strán uložených v metadátach súborov.
Ochrana Dát - Správca zariadení:  Reštrikcie pre USB zariadenia, pamäťové karty, Bluetooth zariadení, optické disky či FireWire. Možnosť vynútenia režimu iba na čítanie u pripojených zariadení. Zaznamenávanie všetkých pripojených vzdialení vrátane monitorov, myší a klávesníc. Správa mobilných zariadení – MDM (Android, iOS): Správa, GPS lokalizácia, Vzdialený zámok zariadení.  Vzdialené zmazanie zariadení.  Správa aplikácií.
Požiadavky na dodávateľa, resp. jeho subdodávateľa/ľov, ktoré objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: a) disponovanie minimálne troma certifikovanými technikmi na produkt SAFETICA DLP; b) disponovanie certifikátom ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti); c) disponovanie certifikátom min. GOLD PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA). Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcej vety.
Pokiaľ  bude dodávateľ preukazovať splnenie požiadaviek podľa predchádzajúceho bodu aj prostredníctvom subdodávateľa/ľov, musí objednávateľovi preukázať, že uvedený subdodávateľ sa bude reálne podieľať na plnení zmluvy, a to napr. dohodou o spolupráci, príp. čestným vyhlásením.
Nepreukázanie požiadaviek podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé organizačné subjekty objednávateľa (18 lokalít na území SR v týchto okresoch: Bratislava, Banská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Trnava, Košice, Hlohovec, Levoča, Nitra, Prešov, Ružomberok, Martin, Trenčín, Levice, Žilina, Rimavská Sobota). Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní na základe podpísaného akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

04.05.2020 08:00 — 04.08.2020 12:00

1,00 celý rozsah

165 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2020 09:39

27.04.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 72
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2020 09:53 - Vstupná ponuka 165 540,00 € Cena s DPH
21.04.2020 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 165 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS