00317721
Obec Pruské
Pruské 1, Pruské, 01852, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4 | ||
| Množstvo stravných poukážok | ks | 4200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
| Názov |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
| Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
| Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
| Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
| Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
| Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
| CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
| CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,00 € ×3900 = 16800 €). |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
| Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby. |
| Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
| 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
| 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
| 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
| Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa na základe predfaktúry. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
| Dodávateľ nemôže ponúknuť nižšiu výšku provízie ako 0,00%, vrátane všetkých nákladov za sprostredkovanie služieb objednávateľovi a nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.Porušenie tejto zmluvnej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní doručiť objednávateľovi dole uvedené doklady. V prípade, že tak neurobí, bude jeho ponuka vylúčená. |
| 1. Certifikát kvality ISO |
| 2. Čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom dodávateľa o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky (2018 a 2019), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Min. výška obratu musí byť 136000 €. |
| 3. Zoznam stravovacích zariadení v min. počte 9, ktoré sa nachádzajú v obci Pruské. |
| Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
| Interval objednávania stravných poukážok | 5x ročne |
Pruské 1, Pruské, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
04.05.2020 09:49 — 23.04.2021 09:51
4 200,00 ks
17 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2020 09:55
24.04.2020 09:48
24.04.2020 10:03
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.04.2020 10:23 - Vstupná ponuka | 17 000,00 | € | Cena s DPH |
| 20.04.2020 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: