• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2020 10:40

Detail zákazky Z20208120

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2020 10:40

Základné údaje

Z20208120

OF-212361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4559673

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

Zdravotnícke a nezdravotnícke tlačivá

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá (zdravotnícke a nezdravotnícke)
Funkcia
dokumentácia, zaznamenávanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Potvrdenka s juxtou A6 blok 25x3 listy číslovaná samoprepis 100 list blok 120
Dodatočné hlásenie zmien v počte diét A5 blok 100 list blok 100
Žiadanka na vypranie alebo opravu bielizne 297x105 blok 100 listov blok 80
Výdajka prevodka bez dph A5 blok list blok 60
Predpis stravy pre oddelenie 2/3 A4 blok 100 list blok 100
Záznam o priebehu rehabilitačnej starostlivosti A4 ks 2000
Zdravotný záznam A4 dvojlist, karta, bočná klopa ks 2000
Kniha príchodov a odchodov, zošit A4, 100list. ks 60
Hlásenie počtu chorých A5—100 list blok blok 100
Žiadanka na opravu príkaz na prácu A5 50 list ks 60
Zdravotný záznam pre JIS A AIM 840x297 dvojlist karta ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
papier biely, bezdrevný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane grafických prác a dopravy na miesto plnenia.
Tlačivá (zdravotnícke) musia obsahovať všetky vizuálne aj grafické parametre podľa Vyhlášky č. 60/2012 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o vyhotovení tlačív určených na predpisovanie liekov a zdravotníckych pomôcok, o grafických prvkoch a údajoch týchto tlačív a o ich predajných miestach a podrobnosti o evidencii ich výdaja.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.04.2020 14:00

6 680,00 ks/blok

1 592,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.04.2020 08:17

23.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 96
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2020 14:25 - Vstupná ponuka 1 592,00 € Cena bez DPH
22.04.2020 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 591,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS