00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
45316953
SWM Group a.s.
Ráztočná 8626, Bratislava, 82107, SVK
Čistenie a dezinfekcia zberných nádob s objemom 1100 l na komunálny odpad
čistenie, dezinfekcia, zberná nádoba, odpad
Služba
1. Čistenie a dezinfekcia 1100 l zberných nádob.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je čistenie a dezinfekcia zberných nádob s objemom 1100 l určených na komunálny odpad (nie nebezpečný odpad) na území HM SR Bratislavy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberné nádoby určené na čistenie a dezinfekciu | ks | 6598 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Techncké vlastnosti umývačky zberných nádob | |
Nadstavba | pevne namontovaná na rám podvozku |
Denný cyklus umývania (8,5 h) | cca 50 - 80 zberných nádob |
Nádrž na čistú vodu | od 5 000 l do 7 000 l |
Nádrž na znečistenú vodu | minimálne rovnaká ako nádrž na čistú vodu |
Umývanie zberných nádob | vonkajšie a vnútorné umývanie vysokým tlakom min. 12 MPa a pohyblivými rotačnými hlavami z dôvodu značného znečistenia zberných nádob |
Podávač | pre 1100 l zberné nádoby s oblým vekom |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody. |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "RD") je záväzok Dodávateľa poskytovať pre Objednávateľa službu špecifikovanú v tejto RD a záväzok Objednávateľa za túto službu uhradiť Dodávateľovi cenu podľa tejto RD. |
1.2 Účelom tejto RD je stanoviť práva a povinnosti Zmluvných strán a štandardné podmienky obchodného vzťahu medzi Zmluvnými stranami. |
1.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť službu prostredníctvom motorového vozidla s nadstavbou umývačka pre 1100 l zberné nádoby , ktorým sa Dodávateľ presunie ku kontajnerovému stanovišťu, z ktorého zberné nádoby vytiahne, vyumýva, vydezinfikuje a vráti na pôvodné miesto. Pod umytím zbernej nádoby sa rozumie umytie z vnútornej aj vonkajšej strany bez okolitého znečistenia plochy stanovišťa, alebo priľahlej plochy . Vozidlo musí byť vybavené uzavretým umývacím priestorom pre umývanie kontajnerov s objemom 1100 l a musí mať zabezpečený zber znečistenej vody. |
1.4 Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo zberných nádob určených na čistenie a dezinfekciu ktoré sú predmetom tejto RD nie je pre Objednávateľa záväzné. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam. Predmetom fakturácie bude len skutočne poskytnutá služba, t.j. skutočný počet vyčistených nádob. Predpokladaný denný počet umytia a dezinfekcie je 50 – 80 ks 1100 l zberných nádob. |
2. Miesto plnenia a vlastnícke právo. |
2.1 Miesto plnenia bude na území HM SR Bratislavy. Čistenie a dezinfekciu zberných nádob bude Dodávateľ vykonávať na základe požiadavky, ktorú Objednávateľ predloží zodpovednému zástupcovi Dodávateľa minimálne 10 dní pred požadovaným výkonom čistenia a dezinfekcie. V požiadavke na čistenie a dezinfekciu Objednávateľ spresní lokalitu s presným uvedením ulice, na ktorej sa zberné nádoby nachádzajú. |
2.2. Zberné nádoby ktoré sú predmetom tejto RD sú vlastníctvom Objednávateľa. |
3. Cena a platobné podmienky. |
3.1 Cenová ponuka Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto RD vrátane všetkých nákladov spojených s plnením predmetu zmluvy. Súčasťou RD bude podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH za 1 ks umytej a dezinfikovanej zbernej nádoby, sadzby a výšky DPH v €, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH, ktorý Dodávateľ doručí elektronicky Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia tejto RD v zmysle bodu 1.1 tohto článku. |
3.2 Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.3 Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona o DPH. Prílohou faktúry je potvrdený dodací list. Lehota splatnosti faktúry je šesťdesiat (60) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
3.4 Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu za poskytnuté služby v lehote splatnosti na základe mesačných faktúr. |
4. Podmienky poskytovania služby |
4.1 Objednávateľ aj Dodávateľ určia do 5 dní odo dňa účinnosti RD zodpovedných zástupcov, ktorí budú počas plnenia RD spolu komunikovať. |
4.2 Dodávateľ na vyžiadanie objednávateľa predloží doklad o vlastníctve umývacieho motorového vozidla s nadstavbou potrebného na realizáciu predmetu tejto RD - technický preukaz vozidla (v TP vozidla bude uvedené, že vozidlo má špeciálnu nadstavbu) a fotografie vozidla, ktorým sa bude predmet zákazky realizovať. |
4.3 V prípade ak Dodávateľ využije technické, alebo odborné kapacity tretej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží víťazný uchádzač zmluvu o prenájme mobilného zariadenia/zmluvu o spolupráci, technický preukaz vozidla (v TP vozidla bude uvedené, že vozidlo má špeciálnu nadstavbu) a fotografie vozidla, ktorým sa bude predmet zákazky realizovať. |
4.4 Požaduje sa platnosť dokladov po celú dobu poskytovania služby. |
4.5 Dodávateľ po výzve objednávateľa predvedie názornú ukážku umývania zberných nádob prostredníctvom zariadenia, ktorým bude vykonávať predmet RD v sídle objednávateľa. |
4.6 Objednávateľ zabezpečí, aby zberné nádoby boli počas vykonávania služby čistenia a dezinfekcie vyprázdnené. V prípade, že to tak nebude je Dodávateľ oprávnený pred vykonaním služieb vykonať vysypanie obsahu zbernej nádoby a po vykonaní služieb vráti obsah zbernej nádoby späť do vnútra zbernej nádoby. |
4.7 Objednávateľ zabezpečí sprístupnenie uzamknutých stojísk v ktorých sa nachádzajú zberné nádoby Dodávateľovi. |
4.8 Dodávateľ zabezpečí čistenie a dezinfekciu nádob mobilným zariadením, resp. vozidlom, ktoré disponuje GPS monitoringom. Výpis z GPS monitoringu počas výkonu Služieb bude tvoriť prílohu k mesačnej fakturácii Dodávateľa. |
4.9 Dodávateľ bude používať na dokumentáciu vykonaných služieb androidovú aplikáciu VENZEO, ktorú nainštaluje, sprístupní na používanie a ktorej zaškolenie zabezpečí Objednávateľ. Aplikácia bude nainštalovaná na smartfóne Dodávateľa s operačným systémom Android 5.0 a vyšším. Odporúčané zariadenie je Samsung xCover 3 VE. |
5. Spoločné ustanovenia |
5.1 Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
5.2 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v RD sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou Objednávateľa zmluvu vypovedať. |
5.3 Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet RD ak pri jeho prevzatí zistí vady, alebo nezrovnalosti v rozpore s podmienkami uvedenými v osobitných požiadavkách na plnenie. |
5.4 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa OPET č. XVIII bod 18.2 písmeno w. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
6 598,00 ks
161 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2020 14:15
27.04.2020 10:00
27.04.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2020 13:38 - Vstupná ponuka | 160 991,20 | € | Cena bez DPH |
24.04.2020 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 991,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: