00305723
Mesto Šamorín
Hlavná 37, Šamorín, 93101, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom papierových stravných poukážok
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom papierových stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,30 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok na jeden mesiac | ks | 2100 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok na obdobie platnosti zmluvy | ks | 42000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo prostredníctvom internetu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby; 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Výška poplatku za poskytované služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty papierovej stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – mesačne na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. Uvedený počet je orientačný, skutočnosť závisí od reálnej potreby objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 7 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo papierových stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Poplatok za poskytované služby dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovovaním, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,0 %. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Začiatok dodávok predmetu plnenia je od 1.05.2020. Doba trvania zmluvy je 20 mesiacov odo dňa začatia plnenia predmetu zmluvy, t.j. od 1.05.2020 do 31.12.2021. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | Najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti. |
Interval objednávania stravných poukážok | Mesačne |
Väzba | viazanie po 20 ks |
Hlavná 37, Šamorín, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.05.2020 15:03 — 31.12.2021 00:00
1,00 komplet
180 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2020 15:04
20.04.2020 15:00
20.04.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2020 17:14 - Vstupná ponuka | 180 600,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2020 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 180 599,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: