• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 11:50

Detail zákazky Z20207720

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 11:50

Základné údaje

Z20207720

OF-212108

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4532751

Objednávateľ

00331023

Mesto Svidník

Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, 08901, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovanie v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 4,50
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 24000
predpokladaný počet stravných poukážok mesačne priemerne ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, 1x za mesiac, do vyčerpania zmluvne dohodnutého počtu stravných poukážok.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, prostredníctvom internetu alebo telefonicky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, t. j. 1x za mesiac. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí faktúru za dodanie stravných poukážok do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Celková cena fakturovaná za dodanie stravných poukážok na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z provízie za stravné poukážky a z DPH z ceny za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Objednávateľ má právo na vrátanie nepoužitých stravných poukážok a to tak, že buď bude vrátená finančná čiastka rovnajúca sa cene vrátených stravných poukážok alebo budú stravné poukážky vymenené za stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote, ale vydané na nové emisné obdobie.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi.
Celková cena objednaných stravných poukážok bude v mesačnej faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa nebude meniť.
Do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam minimálne 4 zariadení v meste Svidník, v ktorých je možné dodané stravné poukážky využiť, a výšku provízie vyjadrenú v % a zaokrúhlenú na 5 desatinných miest.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky alebo provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Celková cena je konečná, vrátane dopravy do miesta plnenia, poštovného a manipulačných poplatkov.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok v priebehu 24 mesiacov
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vystavené
Dobra vrátenia nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
interval objednávania stravných poukážok 1 x mesačne formou objednávky objednávateľa
doba platnosti zmluvy od 13.04.2020 - do 31.03.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

30.04.2020 09:20 — 04.05.2020 10:00

24 000,00 4,50

108 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2020 09:26

17.04.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 17
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2020 09:31 - Vstupná ponuka 108 000,00 € Cena bez DPH
14.04.2020 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 107 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS