37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Cyklopríslušenstvo pre účely projektu financovaného z EŠIF
výstražná vesta, reflexný náramok, bočné odrazové sklá na bicykel, zvončeky, cyklopríslušenstvo, propagačné materiály
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie propagačných predmetov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie cyklopríslušenstva pre účely projektu financovaného z EŠIF, vrátane potlače |
Na potlač cyklopríslušenstva bude potrebné použiť logo programu a logo projektu, ktoré budú dodané Objednávateľom Dodávateľovi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Výstražná vesta pre deti, s dvomi vodorovnými reflexnými pruhmi, 100% polyester, hmotnosť min. 120 g / m2, zapínanie na suchý zips, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 13,5x2,87 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 6x6 cm) na prednej strane. | ks | 300 | ||
2. Výstražná vesta pre dospelých, s dvomi vodorovnými reflexnými pruhmi; 100% polyester, hmotnosť min. 120 g / m2, zapínanie na suchý zips, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 13,5x2,87 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 6x6 cm) na prednej strane | ks | 300 | ||
3. Reflexný náramok, rozmery: šírka: 3 cm; dĺžka: 30 cm, dve farby: žltá, zelená, potlač jednofarebným logom programu (min. veľkosť loga 7x1,49 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 4x1,9 cm) | ks | 900 | ||
4. Bočné odrazové sklá na bicykel, do špicov, min. rozmery: dĺžka: 110 mm, šírka: 28 mm, uchytenie uprostred na otočný čap, farba: oranžová, materiál: tvrdený plast, obsah balenia: jedna sada sú 2 ks odraziek, potlač logom programu (min. veľkosť loga 4,5x0,96 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 3x1,14cm) | ks | 600 | ||
5. Čierny hliníkový zvonček na bicykel so striebornou plochou, rozmery: ø54×67×54 mm, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 3,1x0,65 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 2,5x0,95 cm) | ks | 600 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje písomne doručiť podrobný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Cena za predmet zmluvy je konečná a nemôže sa meniť, táto cena v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré Dodávateľovi vzniknú v súvislosti s výrobou a dodaním tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy |
Dodávateľ je povinný pri zhotovení dodávaných predmetov postupovať v súlade s aktuálne platnými programovými dokumentmi príslušného programu a rešpektovať pravidlá uvedené v častiach venovaných publicite a informavanosti pre príslušný projekt |
Logá, text na potlač, vzory budú Dodávateľovi dodané, konkretizované a odsúhlasené kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (e-mailová komunikácia) |
Dodávateľ e-mailom dodá grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od Objednávateľa; Objednávateľ do 3 dní ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve |
Predmet zmluvy bude doručený Objednávateľovi do 30 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy; dodávka celého predmetu zmluvy sa uskutoční v dohodnutý deň po vzájomnom odsúhlasení Objednávateľa a Dodávateľa; predmet zmluvy ako i Protokol o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) bude spracovaný pre celú časť predmetu zmluvy |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v sídle Objednávateľa |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí |
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy |
Faktúra musí obsahovať náležitosti faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov a tejto zmluvy; každú faktúru je potrebné vystaviť v štyroch originálnych vyhotoveniach; na každej faktúre musí byť uvedený názov projektu, akronym projektu, kód projektu a názov programu |
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu; v prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v tejto zmluve, Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi na jej doplnenie; Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru; v takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi |
Povinnosťou Dodávateľa je strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky |
e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov |
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy má Objednávateľ právo žiadať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej ceny |
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovaná z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.06.2020 08:00 — 30.06.2020 14:00
2 700,00 ks
4 965,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2020 10:56
27.04.2020 10:00
27.04.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2020 10:08 - Vstupná ponuka | 4 964,40 | € | Cena s DPH |
27.04.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: