• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 15:20

Detail zákazky Z20207718

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2020 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2020 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2020 15:20

Základné údaje

Z20207718

OF-212185

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4574870

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cyklopríslušenstvo pre účely projektu financovaného z EŠIF

výstražná vesta, reflexný náramok, bočné odrazové sklá na bicykel, zvončeky, cyklopríslušenstvo, propagačné materiály

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie propagačných predmetov
Funkcia
Dodanie cyklopríslušenstva pre účely projektu financovaného z EŠIF, vrátane potlače
Na potlač cyklopríslušenstva bude potrebné použiť logo programu a logo projektu, ktoré budú dodané Objednávateľom Dodávateľovi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výstražná vesta pre deti, s dvomi vodorovnými reflexnými pruhmi, 100% polyester, hmotnosť min. 120 g / m2, zapínanie na suchý zips, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 13,5x2,87 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 6x6 cm) na prednej strane. ks 300
2. Výstražná vesta pre dospelých, s dvomi vodorovnými reflexnými pruhmi; 100% polyester, hmotnosť min. 120 g / m2, zapínanie na suchý zips, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 13,5x2,87 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 6x6 cm) na prednej strane ks 300
3. Reflexný náramok, rozmery: šírka: 3 cm; dĺžka: 30 cm, dve farby: žltá, zelená, potlač jednofarebným logom programu (min. veľkosť loga 7x1,49 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 4x1,9 cm) ks 900
4. Bočné odrazové sklá na bicykel, do špicov, min. rozmery: dĺžka: 110 mm, šírka: 28 mm, uchytenie uprostred na otočný čap, farba: oranžová, materiál: tvrdený plast, obsah balenia: jedna sada sú 2 ks odraziek, potlač logom programu (min. veľkosť loga 4,5x0,96 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 3x1,14cm) ks 600
5. Čierny hliníkový zvonček na bicykel so striebornou plochou, rozmery: ø54×67×54 mm, potlač viacfarebným logom programu (min. veľkosť loga 3,1x0,65 cm) a logom projektu (min. veľkosť loga 2,5x0,95 cm) ks 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje písomne doručiť podrobný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Cena za predmet zmluvy je konečná a nemôže sa meniť, táto cena v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré Dodávateľovi vzniknú v súvislosti s výrobou a dodaním tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy
Dodávateľ je povinný pri zhotovení dodávaných predmetov postupovať v súlade s aktuálne platnými programovými dokumentmi príslušného programu a rešpektovať pravidlá uvedené v častiach venovaných publicite a informavanosti pre príslušný projekt
Logá, text na potlač, vzory budú Dodávateľovi dodané, konkretizované a odsúhlasené kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (e-mailová komunikácia)
Dodávateľ e-mailom dodá grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače a vzorov od Objednávateľa; Objednávateľ do 3 dní ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve
Predmet zmluvy bude doručený Objednávateľovi do 30 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy; dodávka celého predmetu zmluvy sa uskutoční v dohodnutý deň po vzájomnom odsúhlasení Objednávateľa a Dodávateľa; predmet zmluvy ako i Protokol o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) bude spracovaný pre celú časť predmetu zmluvy
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred jej dodaním
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v sídle Objednávateľa
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy
Faktúra musí obsahovať náležitosti faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov a tejto zmluvy; každú faktúru je potrebné vystaviť v štyroch originálnych vyhotoveniach; na každej faktúre musí byť uvedený názov projektu, akronym projektu, kód projektu a názov programu
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu; v prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v tejto zmluve, Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi na jej doplnenie; Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru; v takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi
Povinnosťou Dodávateľa je strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky
e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy má Objednávateľ právo žiadať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej ceny
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovaná z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.06.2020 08:00 — 30.06.2020 14:00

2 700,00 ks

4 965,84

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2020 10:56

27.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 448
 335
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2020 10:08 - Vstupná ponuka 4 964,40 € Cena s DPH
27.04.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS