00319767
Obec Bzovík
Bzovík 299, Bzovík, 96241, SVK
36768162
Motor-Car Zvolen s.r.o.
Stráž 21, Zvolen, 960 01, SVK
Osobný automobil kombi
Osobný automobil
Tovar
1. Osobný automobil kategórie M1
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové alebo zánovné vozidlo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobný automobil kategórie M1 | ks | 1 | ||
Zdvihový objem motora | cm3 | 1300 | 1800 | |
Počet valcov | ks | 4 | ||
Výkon motora | kW | 99 | 150 | |
Spotreba paliva kombinovaná | l/100km | 6,5 | ||
Maximálna rýchlosť | km/h | 180 | 200 | |
Rázvor vozidla | mm | 2600 | 2700 | |
Dĺžka vozidla | mm | 4500 | 4700 | |
Výška vozidla | mm | 1600 | ||
Celková hmotnosť | kg | 2000 | ||
Objem palivovej nádrže | l | 50 | 60 | |
Užitočná hmotnosť | kg | 440 | 584 | |
Objem batožinového priestoru bez rezervného kolesa | l | 500 | 640 | |
Batožinový priestor pri sklopených sedadlách | l | 1600 | 1800 | |
Počet miest na sedenie | ks | 5 | ||
Počet najazdených kilometrov | km | 13500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Airbag vodiča a spolujazdca (s možnosťou deaktivácie), bočné a hlavové airbagy | |
ABS + ESC + HAC | |
ISOFIX uchytenie detskej sedačky | |
DAW (systém sledovania pozornosti vodiča) | |
HBA (asistent pre automatic. prepínanie diaľkových svetiel) | |
LKA (aktívny asistent udržiavania v jazdnom pruhu) | |
FCA (asistent na predchádzanie čelným zrážkam indikujúcim automobily) | |
TPMS (snímanie tlaku v pneu) | |
Tempomať s obmedzovačom rýchlosti | |
Imobilizér v klúči | |
Alarm | |
LED denné svietenie | |
Halogénové stretávacie svetlomety | |
Svetelný senzor | |
Predné hmlové svetlomety | |
Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie sp. zrkadlá | |
Nárazníky, kľučky a spätné zrkadlá vo farbe karosérie | |
16" oceľové disky kolies z ĽZ, PNEU 205/55 R 16 | |
Dojazdové rezervné koleso | |
Zadné parkovacie senzory | |
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | |
Delené a sklopné operadlá zadných sedadiel 60:40 | |
Látkové čalúnenie sedadiel | |
El. ovládanie okien vpredu a vzadu | |
Predná lakťová opierka s odkladacím priestorom | |
Výduchy klimatizácie pre zadné sedadlá umiestnené pod sedadlom vodiča a spolujazdca | |
Dvojité dno batožinového priestoru | |
Kožou potiahnutý volant a hlavica radiacej páky | |
Manuálna klimatizácia | |
Zobrazenie údajov palubného PC na 3,5" monochromatickom LCD displeji | |
Manuálne prepínateľné vnútorné spätné zrkadlo deň/noc | |
Palubný počítač | |
Rádio s 5" LCD monochromatickým displejom, 6 repro | |
Ovládanie rádia na volante | |
Bluetooth handsfree sada | |
Kľúč s diaľkovým ovládaním | |
Strešné lyžiny | |
Zatmavnené sklá od Bstĺpika | |
Vyhrievané predné sedadlá + vyhrievaný volant | |
Predpredajný servis | |
Povinná výbava lekárnička + trojuholník | |
Ťažné zariadenie | |
Zimné pneumatiky | |
Velurové rohože |
Názov |
Nákup nového motorového vozidla v súlade s Predmetom zmluvy / opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; |
v. doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného a havarijného poistenia na Predmet zmluvy; |
vi. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby musí byť uvedené v preberacom protokole. |
V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených nárokoch nárok aj na náhradu škody a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa vznikne. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis (sieť servisov) nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
299, Bzovík, Krupina, Banskobystrický, Slovenská republika
23.04.2020 09:04 — 24.04.2020 09:04
1,00 kus
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2020 10:48
20.04.2020 08:59
20.04.2020 09:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2020 12:13 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
15.04.2020 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: