• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 09:50

Detail zákazky Z20207705

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 09:50

Základné údaje

Z20207705

OF-212204

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4532739

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Izolátor nukleovej kyseliny a detekčný Real Time systém - COVID diagnostika

Izolátor nukleovej kyseliny , detekčný Real Time systém

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Izolátor nukleovej kyseliny
Funkcia
Izolačné a detekčné zariadenie, ktoré je nevyhnutné na stanovenie nukleových kyselín metódou Real-Time.
Plne automatický izolátor DNA a RNA
Prístroj založený na princípe spracovania tzv. kolonkového typu izolačných súprav, ktoré sa bežne používajú aj s manuálnym postupom.
Možnosť spracovať 2 až 12 vzoriek v rámci každého behu prístroja.
Ovládanie prístroja pomocou podsvietenej dotykovej obrazovky umiestnenej na prístroji, možnosť ovládať aj v laboratórnych rukaviciach.
Prístroj musí umožňovať import protokolov.
Prístroj musí obsahovať validovaný protokol pre použitie s QIAamp Viral RNA Mini kitom pre zaistenie plnej kompatibility s izolačnými kitmy musí vnútorný vybavenie izolátora obsahovať :
Prístroj musí mať zabudované UV pre dokonalú dekontamináciu vnútorného priestoru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Izolátor nukleovej kyseliny ks 1
integrovanú centrifúgu schopnú dosiahnuť g 12000
integrovaný pipetor s rozsahom µl 5 900
integrovanú orbitálnu trepačku s amplitúdou mm 2
rýchlosť nastaviteľnú v rozsahu RPM 100 2000
vyhrievanie v rozsahu °C 70
doba vyhrievania z izbovej teploty °C 55
nižšou ako min 5
Z priestorových dôvodov musia byť rozmery prístroja mm 65x62x58
Z dôvodu nosnosti stola a možnosti jednoduchého premiestňovania prístroja musí byť hmotnosť prístroja kg 75
 2. Detekčný Real Time systém
Funkcia
Prístroj na amplifikáciu a detekciu nukleových kyselín v reálnom čase.
Prístroj musí byť CE-IVD certifikovaný pre aplikácie s využitím validovaných kitov pre "in vitro" diagnostiku vrátane detekcie nového typu koronavírusu covid-19.
Pre zabezpečenie maximálnej uniformity a maximálnej rýchlosti zmeny teploty a pre ochranu pred tvorbou bublín v reakčnej zmesi požadujeme systém rotorového formátu s termoreguláciou pomocou rýchleho vháňania predhriateho / vychladeného vzduchu do reakčnej komory.
Kapacita prístroja : 36/72 vzoriek v jednom behu s možnosťou rozšírenia o rotor až na 100 vzoriek.
Súčasťou dodávky musí byť PC / notebook so softvérom potrebným na ovládanie prístroja.
Rýchlosť ohrevu : nastaviteľná aspoň do 15 °C/s
Rýchlosť chladenia : nastaviteľná aspoň do 20 °C/s
Prístroj musí umožňovať multiplex PCR - súčasnú detekciu aspoň 5 rôznych fluorofórov, predovšetkým FAM, SYBR Green, JOE, VIC, HEX, TET, Cy3, ROX, Texas Red, Cy5 Quasar 705
Otvorená platforma pre reagencie aj spotrebný materiál - možnosť používať reagencie a diagnostické kity od rôznych dodávateľov.
Prístroj musí umožňovať naprogramovať svoje vlastné protokoly a analýzy.
Zdroj svetla LED s doživotnou zárukou funkčnosti, detektor PMT s automatickou alebo nastaviteľnou citlivosťou.
Výrobcom autorizované servisné oddelenie s dostupnosťou originálnych náhradných dielov aspoň 5 rokov.
Výrobcom autorizovaná aplikačná podpora a zaškolenie obsluhy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Detekčný Real Time systém ks 1
Teplotná presnosť °C ±0,5
Vysoká uniformita s maximálnou odchýlkou (SD) °C ±0,02
Minimálny rozsah teplôt °C 35 99
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v cene.
Záručná doba : min. 24 mesiacov
Zaškolenie obsluhy
Vyhlásenie o zhode
Inštalácia v cene
Predávajúci prehlasuje, že predmet zmluvy je jeho výlučným vlastníctvom a je oprávnený s ním zmluvne nakladať. Predávajúci tiež prehlasuje, že na predmete zmluvy neviaznu žiadne dlhy, záložné práva alebo iné práva tretích osôb, ktoré by bránili prevodu vlastníckeho práva
Dodacia doba max. 14 dní od zverejnenia kúpnej zmluvy.
Prístroj musí byť nový, nepoužitý.
Z hľadiska zachovania integrity, koncepcie a kooperácie jednotlivých systémov a vykazovania výkonov do poisťovní musí každý dodávateľ nového zariadenia alebo systému zabezpečiť úplnú integráciu daného nového zariadenia alebo systému do existujúcej infraštruktúry na všetkých úrovniach. To je :
- pripojenie do existujúcej fyzickej sieťovej infraštruktúry
- napojenie na existujúci laborat. Inform. Systém Mikrobiológia na úrovni výmeny žiadaniek a spracovania pacientskej dokumentácie a ich automatickému zápisu do existujúceho inform. systému Clinicom ( odstránenie duplicitnej práce nemocničného personálu).
Kontakt na firmu DATALAN, a.s.
Predpokladaná cena cca pripojenie do LIS je cca 2 500 EUR bez DPH.
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 14 dní od podpisu zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V jednotkovej cene je zahrnutý prístroj, slovenský návod, dokumentácia, montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy, doprava do miesta plnenia prípadne prepojenie informačných systémov a ďalších technologických zariadení nevyhnutných pre riadnu a bezpečnú prevádzku prístroja a zabezpečenie všetkých skúšok v zmysle platných právnych predpisov potrebných na uvedenie stroja do prevádzky.
Celková kúpna cena je konečná a nemenná. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku v zmysle tejto zmluvy.
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách , v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba.
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem.
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku.
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy.
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky 24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky:
Servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní.
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti.
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky predávajúceho na úpravu ceny.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti.
Platba : 90% po inštalovaní a odovzdaní prístroja do riadnej prevádzky a 10 % po úspešnom pripojení prístroja do existujúceho informačného systému.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať.
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách.
Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád)
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy .
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy .
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách .
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania.
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania.
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky.
Zmluva môže byť zmenená len písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Zmluvné strany prehlasujú, že sú spôsobilé k právnym úkonom.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

22.04.2020 10:19 — 22.05.2020 00:00

1,00 balík

60 716,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2020 08:32

17.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 445
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2020 12:25 - Vstupná ponuka 60 716,00 € Cena bez DPH
16.04.2020 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka 60 716,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS