• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 09:50

Detail zákazky Z20207698

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 09:50

Základné údaje

Z20207698

OF-212208

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4532725

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na mimotelovú membránovú oxygenáciu ECMO

Prístroj na mimotelovú membránovú oxygenáciu ECMO, Prístroj na mimotelovú membránovú oxygenáciu, ECMO

  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na mimotelovú membránovú oxygenáciu ECMO
Funkcia
Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu cirkulácie krvi a dýchania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj na mimotelovú membránovú oxygenáciu ECMO ks 2
prístrojová jednotka čo najmenších rozmerov cm 45x30x35
hmotnosť kg 10
senzory na meranie vonkajších tlakov ks 4
senzory na meranie vnútorných tlakov ks 3
senzory na meranie vonkajšej teploty ks 2
senzory na meranie vnútornej teploty ks 2
prevádzková doba integrovanej batérie minút 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenosný systém poskytujúci podporu alebo náhradu krvného obehu aj dýchania áno
možnosť zapojenia ako ECMO, LVAD, RVAD, BiVAD áno
možnosť aplikácie pre nemocnice v konfigurácii s mobilným stojanom (vozíkom) s príslušenstvom (ohrevná jednotka, zmiešavač plynov, transformátor) áno
možnosť aplikácie v konfigurácii ako samostatnej jednotky v prípade transportu áno
núdzový ručný pohon (manuálna ručná kľuka s magnetickou spojkou a LED ukazovateľ rýchlosti) áno
dotykový displej s automatickým zámkom pre rýchle a bezpečné používanie áno
zobrazenie minimálne týchto parametrov na displeji: tlak, teplota, prietok krvi, bubliny v krvi áno
monitoring žilovej krvi bez nutnosti kalibrácie a zobrazenie na displeji: venózna saturácia O2,hemoglobín, hematokryt, venózna teplota áno
prietokový senzor s integrovaným snímačom bublín, senzor bublín, senzor prietoku, venózny senzor (saturácia O2, hemoglobín, hematokryt, teplota) áno
otáčky (RPM) v rozmedzí do 5000 ot/min. pri prietoku od -9,99 do 9,99l/min. áno
numerický a LED ukazovateľ rýchlosti RPM áno
komunikačné porty: možnosť uložiť dáta na externé médium áno
možnosť vzdialeného pripojenia áno
bezpečnostné prvky: alarm, vibračná podložka áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platný ŠUKL kód
Záručná doba: min. 24 mesiacov
Doprava v cene
Prístroj musí byť nový, nepoužitý
Zaškolenie obsluhy v cene
Vyhlásenie o zhode
Maximálne doba dodania: 25 týždňov
Predávajúci prehlasuje, že predmet zmluvy je jeho výlučným vlastníctvom a je oprávnený s ním zmluvne nakladať. Predávajúci tiež prehlasuje, že na predmete zmluvy neviaznu žiadne dlhy, záložné práva alebo iné práva tretích osôb, ktoré by bránili prevodu vlastníckeho práva.
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 25 týždňov od uzavretia zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V jednotkovej cene je zahrnutý prístroj, slovenský návod, dokumentácia, montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy, doprava do miesta plnenia prípadne prepojenie informačných systémov a ďalších technologických zariadení nevyhnutných pre riadnu a bezpečnú prevádzku prístroja a zabezpečenie všetkých skúšok v zmysle platných právnych predpisov potrebných na uvedenie stroja do prevádzky.
Predávajúci vyhotoví samostatnú faktúru na adresu kupujúceho uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti.
Celková kúpna cena je konečná a nemenná. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku v zmysle tejto zmluvy.
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách, v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba.
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem.
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku.
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy.
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky min. 24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky:
Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní.
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Predávajúci vyfakturuje tovar kupujúcemu faktúrou po kompletnom dodaní predmetu zmluvy, t.j po riadnom splnení predmetu zmluvy na adresu kupujúceho.
Faktúra musí byť spracovaná v súlade s platnou legislatívou (zákonom č.431/2002 Z.z. o účtovníctve, zákonom č. 222/2004 Z.z. o DPH v platnom znení) a odovzdaná v troch originálnych výtlačkoch.
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky predávajúceho na úpravu ceny.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti.
Kupujúci neposkytne predávajúcemu preddavok.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať.
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách.
Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád)
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania.
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania.
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. z. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky.
Zmluva môže byť zmenená len písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Zmluvné strany prehlasujú, že sú spôsobilé k právnym úkonom.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

24.04.2020 12:00 — 16.10.2020 12:00

2,00 ks

137 930,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2020 08:02

17.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2020 22:50 - Vstupná ponuka 137 930,00 € Cena bez DPH
14.04.2020 22:50 - Najvýhodnejšia ponuka 137 930,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS