• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 09:00

Detail zákazky Z20207466

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 09:00

Základné údaje

Z20207466

OF-212171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531683

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Džemy a marmelády, ovocné želé, ovocné pyré,pasty a pretlaky, konzervované ovocie

kompóty, ovocné pyré

  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákazka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompót broskyne polené 2,6 kg ks 80
Kompót marhule polené 3,6 -3,8 kg ks 80
Kompót jahodový 2,55 kg Giana ks 80
Kompót ananás krúžky-plátky 3035-3100 g ks 20
Kompót slivky polené 3500-3700 g ks 90
Kompót jablká dus 4,6 kg FRAP ks 40
Kompót jablká rery 3,2 kg ks 40
Kompót jablká rery 2,9 kg ks 40
Kompót mandarinka 2650 g ks 80
Kompót višňa bez kôstky 3,6 g ks 50
Komót čerešňový 3500 -3700 g ks 50
Komót hruškový 2,5 kg ks 50
Kompót ananás kocky 3035-3400 g ks 50
Komót brusnicový 390-400 g ks 50
Kompót brusnice 2 kg ks 20
Kompót čučoriedkový 280-300 g ks 50
Kompót tekvica hrus PR 3,4 kg ks 50
Detská výživa banánová s jablkami a broskyňou 190 g ks 300
Detská výživa jablková 190 g ks 300
Detská výživa broskyňová 190 g ks 300
Detská výživa čučoriedková 190 g ks 120
Detská výživa jahodová 190 g ks 120
Detská výživa jablková s marhulami 190 g ks 120
Detská výživa hrušková s jablkami 190 g ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky právne predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy doručí obstarávateľov podrobný rozpis cenovej ponuky. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH a bez DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi na e-mail. stravovanie@aos.sk osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonicky a e-mailový kontakt na zaslanie objednávok.
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Kúpnej zmluvy, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie e-mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávania potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodávka tovaru, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/10.
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok.pred dodávkou tovaru.
Dodávku tovaru zabezpečiť počas pracovného týždňa v pondelok až piatok, v čase od 7.00-12.00 hodine na základe objednávky vystavenej 48 hodín.
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
V zmysle ustanovení Kúpnej zmluvy sa objednávateľ nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladné.
Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.
Skutočný objem tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne.
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný uvedeného sortimentu, ktoré nie sú určené v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny, ktorá je zverejnená na portálu výrobcu v deň spracovania čiastkovej objednávky pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto kúpnou zmluvou.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaní tovaru je objednávateľ oprávnený požiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru.
Cena je maximálna vrátene všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zvlášť vyfakturovať dodaný potravinársky tovar po jednotlivých sadzbách DPH, (10% a 20%)
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 3 dní od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 24 hodín od uznania reklamácie.
Ak pochybí dodávateľ či už kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľ. Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť.
Tento priebeh bude doložený – a) v prípade nedodržania kvality- reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvality- záznamom o nedodržaní objednaného množstva.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie kúpnej zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov potravín stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa §11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov (uvedené najmä hmotnosť, názov, doba spotreby, názov výrobcu, spôsob skladovania , krajina pôvodu....)
Zmluvné strany vyhlasujú , že pohľadávky , ktoré vznikli na základe tejto kúpnej zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Od tejto zmluvy môže ktorákoľvek zmluvná strana odstúpiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a kupujúci aj podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) .
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že podstatné porušenie zmluvy budú považovať: a) na strane predávajúceho:
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto zmluvy.
Pred uplynutím doby platnosti zmluvy je možné ju vypovedať každou zo zmluvných strán v trojmesačnej výpovednej lehote, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede.
Objednávateľ je oprávnený si uplatniť voči poskytovateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 1 500 EUR (slovom jedensícpäťsto EUR) ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením tejto dohody uplatní inštitút odstúpenia od dohody , alebo poskytovateľ svojvoľne ukončí túto zmluvu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

23.04.2020 14:59 — 30.09.2021 00:00

1,00 1 zákazka

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.04.2020 15:02

16.04.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2020 12:53 - Vstupná ponuka 7 200,00 € Cena s DPH
16.04.2020 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 7 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS