37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Džemy a marmelády, ovocné želé, ovocné pyré,pasty a pretlaky, konzervované ovocie
kompóty, ovocné pyré
Tovar, Služba
1. Zákazka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompót broskyne polené 2,6 kg | ks | 80 | ||
Kompót marhule polené 3,6 -3,8 kg | ks | 80 | ||
Kompót jahodový 2,55 kg Giana | ks | 80 | ||
Kompót ananás krúžky-plátky 3035-3100 g | ks | 20 | ||
Kompót slivky polené 3500-3700 g | ks | 90 | ||
Kompót jablká dus 4,6 kg FRAP | ks | 40 | ||
Kompót jablká rery 3,2 kg | ks | 40 | ||
Kompót jablká rery 2,9 kg | ks | 40 | ||
Kompót mandarinka 2650 g | ks | 80 | ||
Kompót višňa bez kôstky 3,6 g | ks | 50 | ||
Komót čerešňový 3500 -3700 g | ks | 50 | ||
Komót hruškový 2,5 kg | ks | 50 | ||
Kompót ananás kocky 3035-3400 g | ks | 50 | ||
Komót brusnicový 390-400 g | ks | 50 | ||
Kompót brusnice 2 kg | ks | 20 | ||
Kompót čučoriedkový 280-300 g | ks | 50 | ||
Kompót tekvica hrus PR 3,4 kg | ks | 50 | ||
Detská výživa banánová s jablkami a broskyňou 190 g | ks | 300 | ||
Detská výživa jablková 190 g | ks | 300 | ||
Detská výživa broskyňová 190 g | ks | 300 | ||
Detská výživa čučoriedková 190 g | ks | 120 | ||
Detská výživa jahodová 190 g | ks | 120 | ||
Detská výživa jablková s marhulami 190 g | ks | 120 | ||
Detská výživa hrušková s jablkami 190 g | ks | 300 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. Dodaný tovar musí spĺňať všetky právne predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy doručí obstarávateľov podrobný rozpis cenovej ponuky. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi na e-mail. stravovanie@aos.sk osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonicky a e-mailový kontakt na zaslanie objednávok. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Kúpnej zmluvy, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 3 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie e-mailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávania potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa dodávka tovaru, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/10. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok.pred dodávkou tovaru. |
Dodávku tovaru zabezpečiť počas pracovného týždňa v pondelok až piatok, v čase od 7.00-12.00 hodine na základe objednávky vystavenej 48 hodín. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení Kúpnej zmluvy sa objednávateľ nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladné. |
Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. |
Skutočný objem tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. |
Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný uvedeného sortimentu, ktoré nie sú určené v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny, ktorá je zverejnená na portálu výrobcu v deň spracovania čiastkovej objednávky pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto kúpnou zmluvou. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaní tovaru je objednávateľ oprávnený požiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Cena je maximálna vrátene všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zvlášť vyfakturovať dodaný potravinársky tovar po jednotlivých sadzbách DPH, (10% a 20%) |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 3 dní od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 24 hodín od uznania reklamácie. |
Ak pochybí dodávateľ či už kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľ. Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. |
Tento priebeh bude doložený – a) v prípade nedodržania kvality- reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvality- záznamom o nedodržaní objednaného množstva. |
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie kúpnej zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov potravín stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar označený podľa §11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení a doplnení neskorších predpisov (uvedené najmä hmotnosť, názov, doba spotreby, názov výrobcu, spôsob skladovania , krajina pôvodu....) |
Zmluvné strany vyhlasujú , že pohľadávky , ktoré vznikli na základe tejto kúpnej zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
Od tejto zmluvy môže ktorákoľvek zmluvná strana odstúpiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka a kupujúci aj podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) . |
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné a musí v ňom byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje. |
Zmluvné strany sa dohodli, že podstatné porušenie zmluvy budú považovať: a) na strane predávajúceho: |
- nedodržanie záväzku dodania tovaru v dohodnutom množstve, akosti, vyhotovení a/alebo termíne podľa tejto zmluvy. |
Pred uplynutím doby platnosti zmluvy je možné ju vypovedať každou zo zmluvných strán v trojmesačnej výpovednej lehote, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede. |
Objednávateľ je oprávnený si uplatniť voči poskytovateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 1 500 EUR (slovom jedensícpäťsto EUR) ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením tejto dohody uplatní inštitút odstúpenia od dohody , alebo poskytovateľ svojvoľne ukončí túto zmluvu. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
23.04.2020 14:59 — 30.09.2021 00:00
1,00 1 zákazka
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2020 15:02
16.04.2020 08:00
16.04.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2020 12:53 - Vstupná ponuka | 7 200,00 | € | Cena s DPH |
16.04.2020 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: