• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 08:35

Detail zákazky Z20207461

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 08:35

Základné údaje

Z20207461

OF-212038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531679

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

10955216

Ing. Ladislav Kokoška CSc. - GMB

Hlavná 127/54, Kapušany, 08212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

mydlo antibakteriálne tekuté

mydlo, hygiena,

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tekuté antibakteriálne mydlo
Funkcia
zabezpečenie hygieny pri epidemiologicky závažných činnostiach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie L 0,5 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tekuté mydlo na čistenie a dezinfekciu rúk áno
Šetrí pokožku.- časté používanie áno
Minimálne spektrum účinku baktericídny (MRSA), fungicídny, virucídny
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
splatnosť faktúry 30 dní
V prípade nedodania tovaru do 48 hodín od účinnosti zmluvy, je objednávateľ oprávnený objednaný tovar zakúpiť u iného dodávateľa.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ostatné sankcie za nedodržanie podmienok tejto zmluvy sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, 960 01 Zvolen, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

17.04.2020 12:00 — 19.04.2020 23:59

185,00 liter

664,64

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.04.2020 13:56

15.04.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2020 14:14 - Vstupná ponuka 664,63 € Cena s DPH
14.04.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 650,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS