• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 08:35

Detail zákazky Z20207443

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 08:35

Základné údaje

Z20207443

OF-211783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531663

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilný ECMO systém s príslušenstvom

Zdravotnícke vybavenie, lekárske dýchacie prístroje

  • 33157400-9 - Lekárske dýchacie prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompaktný podporný systém pre srdce a pľúca
Funkcia
kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu dýchania a cirkulácie krvi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prístrojová jednotka čo najmenších rozmerov cm 42,7x25,5x31,5
Hmotnosť jednotky kg 10
Senzory na meranie vonkajších tlakov ks 4
Senzory na meranie vnútorných tlakov ks 3
Senzory na meranie vonkajšej teploty ks 2
Senzory na meranie vnútornej teploty ks 2
Prevádzková doba integrovanej batérie minúta 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenosný systém poskytujúci podporu, alebo náhradu krvného obehu a/alebo dýchania,
možnosť zapojenia ako ECMO, LVAD, RVAD, BiVAD,
možnosť aplikácie ako samostatnej jednotky alebo pre nemocnice v konfigurácii s mobilným stojanom (vozíkom) s príslušenstvom (ohrevná jednotka, zmiešavač plynov, transformátor),
núdzový ručný pohon (manuálna ručná kľuka s magnetickou spojkou a LED ukazovateľ rýchlosti),
dotykový displej s automatickým zámkom pre rýchle a bezpečné používanie,
zobrazenie minimálne týchto parametrov na displeji: tlak, teplota, hladina, prietok krvi, bubliny v krvi,
monitoring žilovej krvi bez nutnosti kalibrácie a zobrazenie na displeji: venózna saturácia O2, hemoglobín, hematokrit, venózna teplota,
prietokový senzor s intergrovaným snímačom bublín, senzor bublín, senzor prietoku, venózny senzor (saturácia O2, hemoglobín, hematokrit, teplota)
otáčky (RPM) v rozmedzí do 5000 ot./min. pri prietoku od 0,5 do 7,0 l/min.
numerický a LED ukazovateľ rýchlosti RPM,
komunikačné porty: možnosť uložiť dáta na externé médium, možnosť vzdialeného pripojenia,
minimálne bezpečnostné prvky: alarm, vibračná podložka.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Záručná doba na prístroj: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania inštalačného protokolu
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavení objednávkový formulár.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu prístroja v požadovanom termíne , je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný prístroj (identický), a to počas celej doby trvania opravy prístroja, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia.
Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní dopredu osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom.
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.06.2020 00:00 — 24.06.2020 00:00

1,00 ks

68 965,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2020 10:28

15.04.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2020 10:40 - Vstupná ponuka 68 965,00 € Cena bez DPH
09.04.2020 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 68 965,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS