• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 12:25

Detail zákazky Z20207386

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2020 12:25

Základné údaje

Z20207386

OF-212131

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4532719

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

50259440

P&PENDO s.r.o.

Fraňa Mojtu 281/18, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - zelenina.

potraviny

  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie dodávky zeleniny, počet položiek: 34.
Funkcia
Potraviny - zelenina.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrkva praná, popis: praná, bez vňate, prvá trieda kvality kg 8000
Petržlen, popis: bez vňate, prvá trieda kvality kg 2500
Petržlenová vňať - zväzok, popis: balenie 500g (330 zväzkov), prvá trieda kvality ks 330
Zeler, popis : bez vňate, prvá trieda kvality kg 3000
Kaleráb typ Gigant, popis: nešachornatý, prvá trieda kvality, bez známky hniloby, trvácny kg 600
Kaleráb jarný, popis: rýchlený, nešachornatý, priemer minimálne 8 – 10cm, prvá trieda kvality, bez známky hniloby, trvácny ks 4000
Brokolica, popis: balenie 500g/ks, prvá trieda kvality kg 70
Baklažán, prvá trieda kvality kg 200
Cuketa, prvá trieda kvality kg 150
Kyslá kapusta, popis: balená po 0,5 a 1 kg – 10 kg, prvá trieda kvality kg 6000
Kapusta červená, prvá trieda kvality kg 500
Kapusta čínska, popis : balená po 1 ks, prvá trieda kvality kg 1500
Kapusta hlávková biela, prvá trieda kvality kg 4800
Karfiol, popis: rýchlený, priemer min. 15 cm, cca 800 -1000g, bez listov, prvá trieda kvality ks 900
Kel, popis: hlávkový, prvá trieda kvality kg 1000
Špenát čerstvý, prvá trieda kvality kg 200
Cesnak, prvá trieda kvality kg 300
Cibuľka mladá - zväzok, popis : hlávkový, prvá trieda kvality ks 100
Cibuľa suchá,popis: priemer min. 5 cm, prvá trieda kvality kg 6000
Pór, prvá trieda kvality kg 500
Šampiňóny, prvá trieda kvality kg 900
Paprika zelená, veľkosť 100g/ks, prvá trieda kvality kg 5000
Paradajky egalizované 100-120 g/ks, prvá trieda kvality kg 9000
Uhorky šalátové, prvá trieda kvality kg 7000
Šalát kučeravý, popis : balený po 1 ks, min. 500g/ks, prvá trieda kvality ks 70
Šalát hlávkový, popis: balený po 1 ks, min. 200g/ks, pevná hlava, prvá trieda kvality ks 2300
Šalát ľadový, popis : balený po 1 ks, min. 500 g/ks, prvá trieda kvality ks 2700
Paprika farebná, popis: červená, zelená, žltá - prvá trieda kvality kg 1500
Paradajky cherry, popis: balené 250g/ks, prvá trieda kvality kg 100
Reďkovka červená, popis: zväzok, bez listov, prvá trieda kvality kg 1100
Zemiaky prílohové typ A, prvá trieda kvality kg 23 000
Zemiaky nové, prvá trieda kvality kg 6500
Hliva ustricová, prvá trieda kvality kg 500
Kukurica - klas, popis : kukurica klas, sladká – lahôdková, prvá trieda kvality ks 2100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpna cena predmetu zákazky je stanovená dohodou zmluvných strán zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov v prílohe č. 1 a vychádza z ponuky predávajúceho predloženej do EKS, ktorú predávajúci garantuje.
Ceny tovarových položiek predmetu rámcovej zmluvy budú uvedené v prílohe č. 1 zmluvy. Cena je stanovená bez DPH. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade s príslušnými daňovými predpismi účinnými v čase fakturácie. Predávajúci bude kupujúcemu fakturovať len objednané a prevzaté množstvo predmetu rámcovej dohody.
Kupujúci uhradí dojednanú kúpnu cenu predávajúcemu po prevzatí predmetu kúpy na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Prílohou faktúry bude dodací list. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu rámcovej dohody. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu, alebo fakturovaná suma nie je určená v súlade ustanoveniami tejto rámcovej dohody, alebo fakturovaná suma nezodpovedá odobratému množstvu tovaru podľa priložených dodacích listov potvrdených kupujúcim.
Dôvod vrátenia je kupujúci povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry s odstránením vytknutých nedostatkov začína plynúť nová 14 dňová lehota splatnosti.
Doba platnosti tejto rámcovej dohody je stanovená na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej zmluvy. Čas plnenia tejto dohody nastáva dňom 1.05.2020.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy na 3 pracoviská objednávateľa v pracovné dni pondelok až piatok v čase od 6.00 hod. do 9.00 hod.
Neuhradením faktúry v stanovenej lehote podľa Čl. IV vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,01% z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.
Predávajúci sa zaväzuje doviezť kupujúcemu tovar podľa objednávky v deň a hodinu na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru na konkrétne pracovisko odberateľa.
Kupujúci bude objednávku požadovaného tovaru realizovať minimálne 24 hodín pred termínom dodávky telefonicky, e-mailom, poštou, doobjednávky 1 deň vopred do 13.45 hod. telefonicky, e-mailom, predávajúci zaručuje dodať doobjednaný tovar na 6.00 hod. ráno (nasledujúci deň po obdržaní doobjednávky).
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý kupujúci predávajúcemu po odkontrolovaní dodaného sortimentu, množstva a kvality predmetu zmluvy, potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry.
Predávajúci sa zaväzuje pri dodávke tovaru dodržiavať hygienické zásady a predpisy pre prepravu, skladovanie a manipuláciu s tovarom a tiež sa zaväzuje dodávať tovar v požadovanom množstve a kvalite v zmysle tejto rámcovej dohody a objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste a dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby. Tovar dodávať v nevratných obaloch a presné množstvá objednaných tovarov nie iba na celé kartóny.
V prípade nedodržania podmienok určených v bode 13. má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny objednávky.
Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar na dohodnutom mieste prevzatia, v dohodnutom rozsahu a v lehotách dohodnutých v tejto rámcovej dohode. Prevzatie tovaru zástupca kupujúceho po kvalitatívnej a kvantitatívnej kontrole potvrdí svojim podpisom a pečiatkou na dodacom liste predávajúcemu. V prípade zistenia rozdielov medzi dodávkou a objednávkou alebo zistenia zjavných vád tovaru je kupujúci povinný uplatniť reklamáciu týchto zistení ihneď pri preberaní tovaru písomnou formou vyznačením v dodacom liste.
Neskôr zistené nedostatky sú neopodstatnené, ak nejde o skryté chyby, ktoré je možné uplatniť v stanovenej lehote spotreby. 7.4. Ak pri prevzatí tovaru zistí kupujúci, že ide o nekompletnú dodávku, nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, resp. bez označenia pôvodu a poškodeného a túto skutočnosť potvrdí v dodacom liste, je predávajúci povinný bezodkladne dodaný predmet zmluvy vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Nárok kupujúceho na zmluvnú pokutu podľa ods.6.8. tejto zmluvy nie je dotknutý.
Kupujúci zároveň nie je povinný neprevzatú dodávku tovaru, ktorá vykazuje vyššie uvedené vady, uhradiť a predávajúci tiež zodpovedá za prípadné škody vzniknuté kupujúcemu dodaním vadného tovaru. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovarov, prípadne odobrať v zmluvných cenách vyššie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo predmetu rámcovej dohody uvedené v Prílohe č. 1 tejto rámcovej dohody.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania. Predávajúci poskytuje kupujúcemu na dodaný tovar záruku minimálne do uplynutia doby spotreby pre príslušnú tovarovú položku. Predávajúci zabezpečí v záručnej dobe bezodplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezvadný tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak. Záruka sa nevzťahuje na chyby, ktoré boli spôsobené kupujúcim – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok a tiež okolnosťami vyššej moci po prevzatí tovaru kupujúcim.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností predávajúceho: - neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, - opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že kupujúci na nedostatky predávajúceho písomne upozornil, - porušenie nasledovného ustanovenia: predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania
Rámcová dohoda nadobúda platnosť a účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle kupujúceho ( s odkazom na § 47 a ods. 1 Občianskeho zákonníka) , nie však skôr ako 1.05.2020.
Kontaktnými osobami na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho sú príslušní skladníci objednávateľa v jeho prevádzkach.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
- slovenský dodávateľ - závoz tovaru v ranných hodinách medzi 6,00 – 9,00 hodinou - závoz tovaru 5 x do týždňa - súrne objednávky doručiť do 2 hodín - výmena tovaru v prípade poškodenia alebo inej reklamácie do 2 hodín

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánskeho 7, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

102 420,00 kg, ks

85 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2020 14:32

17.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 199
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2020 08:30 - Vstupná ponuka 85 559,68 € Cena s DPH
15.04.2020 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 85 407,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS