• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 14:20

Detail zákazky Z20207381

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 14:20

Základné údaje

Z20207381

OF-211522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531639

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35879335

ALCASYS Slovakia, a.s.

Staré grunty 36, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade telekomunikačných systémov

Upgrade, telekomunikácie, systém

  • 32524000-2 - Telekomunikačný systém
  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 32520000-4 - Telekomunikačné káble a zariadenia
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 50312600-1 - Údržba a opravy zariadení informačných technológií

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade telekomunikačných systémov
Funkcia
Predmetom zákazky je Upgrade telekomunikačných systémov. Telekomunikačná sieť objednávateľa je technologicky postavená na komunikačných systémoch Alcatel-Lucent OmniPCX v mieste plnenia Bratislava a systémoch Alcatel-Lucent OmniPCX Office - v miestach plnenia: Trnava, Trenčín, Poprad, Košice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1 Modulárne chassis (napr. Alcatel-Lucent IP Media Gateway cabinets (2xMR3), with 48V power supply; 3BA00752AV alebo ekvivalent) ks 1
1.2 . Modulárna interfejsová karta (napr. P GA3 board aquipped with one additional ARMADA board; 3BA00758AA alebo ekvivalent ) ks 3
1.3. Rozširujúca modulárna karta pre modulárnu interfejsovú kartu (napr. ARMADA daughter board for 30 additional compression pathes; 3BA23275AB alebo ekvivalent) ks 1
1.4 Analógová interfejsová modulárna karta (napr. Analog Interfaces Board SLI16-2 : 16 analog interfaces; 3EH73092AB alebo ekvivalent) ks 1
1.5 Digitálna interfejsová modulárna karta (napr. Digital Public Access Board - 1 Primary Rate E1 T2 Access; 3EH76037AA alebo ekvivalent) ks 3
1.6 Rozširujúci napájací zdroj pre modulárne chassis (napr. Power supply 110V/500W - 230V/1000W;3BA26274AB alebo ekvivalent) ks 1
1.7 Montážna sada pre modulárne chassis (napr. Mounting kit for Rack 3; 3EH75001AB alebo ekvivalent) ks 2
1.8 Slotová záslepka pre modulárne chassis (napr. Blind slot stiffner (x1)3EH76034AA alebo ekvivalent) ks 8
1.9 Batérie pre záložné napájanie pre modulárne chassis (napr. battery 3EH76156AA alebo ekvivalent) ks 4
1.10 Konektor pre pripojenie redundantného napájacieho zdroja (napr. Rack charger with 2 slots for redundancy 3EH76190AA alebo ekvivalent) ks 1
1.11 Softvérová licencia pre záložnú modulárnu kartu (napr.Software License for "Passive Communication Server" (PCS) 3BA09046JA alebo ekvivalent) ks 4
1.12 Záložná riadiaca modulárna karta do pobočkového modulárneho chassis (napr. passive Communication Server board equipped with CS-3 CPU Board with SDRAM; 3BA00835AA alebo ekvivalent) ks 4
1.13 Softvérová licencia pre dodatočné prístupy do centrálneho manažmentu TLKM siete (napr. 8770 Add Client Licence for simultaneous administration (x1)3BA09364JA alebo ekvivalent) ks 2
1.14 Softvérová licencia pre monitorovanie stavu používateľov TLKM siete (napr. CSTA 500 bypass software license 3BA09665AA alebo ekvivalent) ks 2
1.15 Softvérová licencia pre zjednotenie účastníckych služieb (napr. ABC Network service software license (including ARS, H323, ABC CDR) - 1 user 3BA09840JA alebo ekvivalent) ks 562
1.16 Softvérová licencia pre rozšírenie klientských účtov pre centrálny manažment (napr. OmniVista 8770 Full Pack - User license 3BA09919JA alebo ekvivalent) ks 350
1.17 Analógová užívateľská licencia pre pripojenie užívateľa s analógovým telefónnym prístrojom (napr. Analog Premium license - 1 user; 3BA09845JA alebo ekvivalent) ks 48
1.18 Užívateľská licencia pre pripojenie užívateľa s IP telefónnym prístrojom (napr. IP Premium license - 1 user; 3BA09846JA alebo ekvivalent) ks 400
1.19 Užívateľská licencia pre pripojenie užívateľa so SIP telefónnym prístrojom (napr. SIP Premium license - 1 user; 3BA09850JA alebo ekvivalent) ks 191
1.20 Softvérová licencia pre zjednotenie účastníckych služieb v režime HA (napr. OmniPCX Enterprise High Availability – 1 Business Telephony user license;3BA09912JA alebo ekvivalent) ks 562
1.21 Technická podpora pre licenčný softvér telefónnej ústredne rady enterprise na 12 mesiacov (napr. OmniPCX Enterprise SPS (Solution Premier Service); 3EY10002SA alebo ekvivalent) ks 1
1.22 Technická podpora pre licenčný softvér centrálneho menežmentu pre telekomunikačný system (napr. OmniVista 8770 SPS (Solution Premier Service);3EY14001SA alebo ekvivalent) ks 1
1.23 Modulárne pobočkové chassis (napr. Alcatel-Lucent IP Media Gateway cabinets (MR3), with 48V power supply; 3BA00751AV alebo ekvivalent) ks 6
1.24 Rozširujúca modulárna karta pre modulárnu interfejsovú kartu (napr. ARMADA daughter board for 30 additional compression pathes 3BA23275AB alebo ekvivalent) ks 6
1.25 Analógová interfejsová modulárna karta (napr. Analog Interfaces Board SLI16-2 : 16 analog interfaces; 3EH73092AB alebo ekvivalent) ks 12
1.26 Digitálna interfejsová modulárna karta (napr. Digital Public Access Board - 1 Primary Rate E1 T2 Access 3EH76037AA alebo ekvivalent) ks 12
1.27 Rozširujúci napájací zdroj pre modulárne pobočkové chassis (napr. Power supply 110V/500W - 230V/1000W 3BA26274AB alebo ekvivalent) ks 6
1.28 Montážna sada pre modulárne pobočkové chassis (napr. Mounting kit for Rack 3; 3EH75001AB alebo ekvivalent) ks 6
1.29 Slotová záslepka pre modulárne pobočkové chassis (napr. Blind slot stiffner (x1);3EH76034AA) ks 24
1.30 Batérie pre záložné napájanie pre modulárne pobočkové chassis (napr. 7AH/12V battery 3EH76156AA alebo ekvivalent) ks 24
1.31 Konektor pre pripojenie redundantného napájacieho zdroja pre modulárne pobočkové chassis (napr. Rack charger with 2 slots for redundancy 3EH76190AA alebo ekvivalent) ks 6
1.32 Aplikačná softvérová licencia pre záložnú modulárnu kartu (napr. Multimedia application 2.5 software that provides advanced business communication services as an applicative add-on to OmniPCX Enterprise 3BA03247AK alebo ekvivalent) ks 4
1.33 Užívateľská softvérová licencia pre pripojenie užívateľov k telefónnej ústrední rady enterprise (napr. OmniPCX Enterprise major software upgrade - 1 user 3BA09835JA alebo ekvivalent) ks 1400
1.34 Analógová užívateľská licencia pre pripojenie užívateľa s analógovým telefónnym prístrojom pre pobočkové telefónne ústredne (napr. Analog Premium license - 1 user 3BA09845JA alebo ekvivalent) ks 128
1.35 Užívateľská licencia pre pripojenie užívateľa s IP telefónnym prístrojom pre pobočkové telefónne ústredne (napr. IP Premium license - 1 user 3BA09846JA alebo ekvivalent) ks 774
1.36 Softvérová licencia pre základný operačný systém pre záložnú riadiacu modulárnu kartu do pobočkového modulárneho chassis ( napr. Suse Linux SW license; 3BA09811JA alebo ekvivalent) ks 4
1.37 Technická podpora pre licenčný softvér centrálneho manažmentu telefónnej ústredne rady enterprise na 12 mesiacov (napr. ENTERPRISE SPS 1 year; 3EY10002TA alebo ekvivalent) ks 4
1.38 Základná reinštalácia hardwaru na pracoviskách objednávateľa (v mimopracovnom čase objednávateľa) ks 1
1.39 Inštalácia softwaru a konfigurácia HA ks 1
1.40 Rekonfigurácia siete (oddelenie VLAN pre VoIP) ks 1
1.41 Testovanie konfigurácie a HA (v mimopracovnom čase objednávateľa ) ks 1
1.42 On-site podpora po spustení do produkčnej prevádzky ks 1
1.43 Spracovanie aktuálnej dokumentácie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Modulárne chassis (napr. Alcatel-Lucent IP Media Gateway cabinets (2xMR3), with 48V power supply; 3BA00752AV alebo ekvivalent): 2x9 slotov
- s napájacím zdrojom 48 V
- výška max. 10 HU
1.2 Modulárna interfejsová karta (napr. P GA3 board aquipped with one additional ARMADA board; 3BA00758AA alebo ekvivalent): určená na prevod TDM/IP
1.3. Rozširujúca modulárna karta pre modulárnu interfejsovú kartu (napr. ARMADA daughter board for 30 additional compression pathes; 3BA23275AB alebo ekvivalent): s 30 kompresiami hlasových kanálov
1.4 Analógová interfejsová modulárna karta (napr. Analog Interfaces Board SLI16-2 : 16 analog interfaces; 3EH73092AB alebo ekvivalent): so 16 analógovými pozíciami
1.5 Digitálna interfejsová modulárna karta (napr. Digital Public Access Board - 1 Primary Rate E1 T2 Access; 3EH76037AA alebo ekvivalent): s 30 kanálmi pre pripojenie do verejnej TLKM siete
1.6 Rozširujúci napájací zdroj pre modulárne chassis (napr. Power supply 110V/500W - 230V/1000W;3BA26274AB alebo ekvivalent): 2x9 slotov
- 230V/1000W
1.7 Montážna sada pre modulárne chassis (napr. Mounting kit for Rack 3; 3EH75001AB alebo ekvivalent) 2x9 slotov
1.8 Slotová záslepka pre modulárne chassis (napr. Blind slot stiffner (x1)3EH76034AA alebo ekvivalent): 2x9 slotov
1.9 Batérie pre záložné napájanie pre modulárne chassis (napr. battery 3EH76156AA alebo ekvivalent): 7AH/12V
- 2x9 slotov
1.10 Konektor pre pripojenie redundantného napájacieho zdroja (napr. Rack charger with 2 slots for redundancy 3EH76190AA alebo ekvivalent) 230V/1000W
1.23 Modulárne pobočkové chassis (napr. Alcatel-Lucent IP Media Gateway cabinets (MR3), with 48V power supply; 3BA00751AV alebo ekvivalent) max. 5 HU
1.24 Rozširujúca modulárna karta pre modulárnu interfejsovú kartu(napr. ARMADA daughter board for 30 additional compression pathes 3BA23275AB alebo ekvivalent) s 30 kompresiami hlasových kanálov pre pobočkové miodulárne chassis
1.25 Analógová interfejsová modulárna karta (napr. Analog Interfaces Board SLI16-2 : 16 analog interfaces; 3EH73092AB alebo ekvivalent) so 16 analógovými pozíciami pre modulárne pobočkové chassis
1.26 Digitálna interfejsová modulárna karta (napr. Digital Public Access Board - 1 Primary Rate E1 T2 Access 3EH76037AA alebo ekvivalent) s 30 kanálmi pre pripojenie do verejnej TLKM siete pre modulárne pobočkové chassis
1.27 Rozširujúci napájací zdroj pre modulárne pobočkové chassis (napr. Power supply 110V/500W - 230V/1000W 3BA26274AB alebo ekvivalent) 230V/1000W
1.30 Batérie pre záložné napájanie pre modulárne pobočkové chassis (napr. 7AH/12V battery 3EH76156AA alebo ekvivalent) : 7AH/12V
1.31 Konektor pre pripojenie redundantného napájacieho zdroja pre modulárne pobočkové chassis (napr. Rack charger with 2 slots for redundancy 3EH76190AA alebo ekvivalent): 230V/1000W
1.38 Základná reinštalácia hardwaru na pracoviskách objednávateľa (v mimopracovnom čase objednávateľa) inštalácia nového HW, napojenie na zdroje a oživenie nového HW, základná konfigurácia PCS, základná inštalácia centrálnych serverov riadenia a aplikačného servera, prepatchovanie systémov
- demontáž starého HW (v mimopracovnom čase objednávateľa; (pracovný čas objednávateľa: 8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00- 18:00 h) ;
1.39 Inštalácia softwaru a konfigurácia HA Inštalácie SW na riadiace servery a aplikačný server, migrácia databáz
1.40 Rekonfigurácia siete (oddelenie VLAN pre VoIP) Zmeny v konfigurácii súvisiace s centralizáciou, konfigurácie záložných riadení (PCS), otestovanie základnej funkčnosti a preklopenie novej konfigurácie HW a SW do produkcie
1.41 Testovanie konfigurácie a HA (v mimopracovnom čase objednávateľa ) overenie základných funkcií pri výpadku jedného z riadiacich serverov: overenie funkčnosti záložných riadení (PCS) pri výpadku WAN
1.42 On-site podpora po spustení do produkčnej prevádzky Fyzická prítomnosť technického experta (v Bratislave) pre potreby prípadného dokonfigurovania centrálnych služieb, doladenia konfigurácie počas prevádzky, transfer know-how na administrátora
- objednávateľa
1.43 Spracovanie aktuálnej dokumentácie Spracovanie aktuálnej dokumentácie pre objednávateľa – Fyzická architektúra, IP adresy serverov/služieb, rozhraní, prechody k operátorovi verejnej služby, číslovací plán
* *
Odstraňovanie záručných vád dodávateľ v súlade s čl. III bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy telefonický kontakt, e-mailovú adresu na hlásenie
- záručných vád objednávateľom
- - dodávateľ v súlade s čl. III. bodom 9 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie nastúpi na odstránenie záručnej vady najneskôr do 48 hodín od nahlásenia záručnej vady/poruchy objednávateľom
- Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1. až 43. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
Dodávateľ v cenovej kalkulácii uvedie obchodné meno výrobcu komponentov na upgrade komunikačného servera Alcatel OmniPCX Enterprise resp. výrobné označenie/obchodné meno potrebných dielov, pod ktorým sú ponúkané na trhu v Slovenskej republike resp. v krajine sídla zahraničného uchádzača a technické parametre komponentov na upgrade komunikačného servera Alcatel OmniPCX Enterprise, ktoré ponúka ako plnenie zodpovedajúce objednávateľom požadovaným minimálnym technickým parametrom na upgrade komunikačného servera Alcatel OmniPCX Enterprise uvedeným v časti Funkčná a technická
špecifikácia predmetu.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava, vykládka, doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, materiál, základné programové vybavenie, licencie, vrátane inštalácie, konfigurácie a otestovania na mieste plnenia, ako aj poskytnutie záručného servisu a podpory) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie predmetu zmluvy o hodnotu DPH.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom.
2. Miestami plnenia sú: Bratislava, Trnava, Trenčín, Poprad a Košice. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v miestach plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových plneniach do dvanástich (12) týždňoch od účinnosti zmluvy.
4. Plnenie služieb uvedených ako podpoložky č. 1.38, 1.39 a 1.41 vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu bude uskutočňované v mimopracovnom čase objednávateľa (pracovný čas objednávateľa - pracovné dni v čase: 8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00- 18:00 h).
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
6. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný a nepoužívaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný.
8. Dodávateľ je povinný bezplatne (vrátane dopravy, výkonu, náhradných dielov) odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy počas záručnej doby a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry. Záručná doba začína plynúť až po protokolárnom odovzdaní predmetu plnenia zmluvy, ktorý je bez závad, a trvá minimálne 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste nie je vyznačená dlhšia doba.
9. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na záručnú opravu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky.
10. Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie.
11. Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy.
12. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na záručnú opravu/hlásenie o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia.
2. Prílohou faktúry budú kópie preberacích protokolov potvrdené poverenými zamestnancami objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu ktorá odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/.
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/.
4. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy.
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie dokladov o tom, že má k dispozícii kvalifikovaných expertov (minimálne 1) pre prácu so systémom Alcatel-Lucent, a to potvrdením výrobcu, alebo platnými certifikátmi vydanými výrobcom.
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

24.04.2020 08:00 — 10.07.2020 16:00

1,00 cena celkom

256 276,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2020 13:51

16.04.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 849
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2020 16:38 - Vstupná ponuka 256 272,00 € Cena s DPH
16.04.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 255 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS