• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2020 14:40

Detail zákazky Z20207378

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2020 14:40

Základné údaje

Z20207378

OF-212117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4542083

Objednávateľ

37781146

Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou

M. R. Štefánika 875/200, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné lístky, jedálne kupóny, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,80
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov do konca roka 2020 ks 2520
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov v roku 2021 ks 4080
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov do 30.04 2022 ks 1360
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje Nominálnu hodnotu
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravný lístok obsahuje Rok platnosti
Knižná väzba viazané po 20 ks
Forma stravného lístka papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy poštovného a balného na miesto dodania
Dodanie stravných lístkov do 24 hodín od doručenia objednávky
Spôsob objednávania stravných lístkov bude umožnený telefonicky, e-mailom, ale cez objednávkový systém dodávateľa
Objednávateľ požaduje doručenie stravných lístkov spolu s faktúrou do sídla objednávateľa.
Objednávateľ bude objednávky stravných lístkov realizovať na základe čiastkových objednávok podľa skutočných  potrieb, zvyčajne 1x mesačne. Objednávateľ uvedie konkrétny počet objednaných stravných lístkov v odoslanej objednávke. Maximálne množstvo uvedené v "Technickej špecifikácii" je len predpokladané.
Objednávateľ požaduje doručenie stravných lístkov kuriérskou službou priamo do sídla objednávateľa.
Zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka určí objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z  o cestovných náhradách  znení neskorších predpisov. Nová nominálna hodnota sa uvedie vo vystavenej objednávke.
Zmluva sa uzatvára na dobu od 01.05.2020 do 30.04.2022.
Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka.
Stravné lístky sa musia dať využiť minimálne v 4  reštauračných zariadeniach a minimálne v 4 nákupných reťazcoch vo Vranove nad Topľou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M.R.Štefánika 875/200, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

01.05.2020 00:00 — 30.04.2022 00:00

7 960,00 KS

38 208,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2020 13:34

21.04.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 137
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2020 13:41 - Vstupná ponuka 38 208,00 € Cena s DPH
21.04.2020 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 38 207,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS