• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2020 13:05

Detail zákazky Z20207372

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2020 13:05

Základné údaje

Z20207372

OF-211686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4530477

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36536776

PEKÁREŇ JURAJ OREMUS, spol. s r.o.

Štúrova 17, Bánov, 94101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

čerstvý chlieb, rožok, vianočka, makovka, strúhanka,droždie

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chlieb konzumný biely,balený, krájaný min. 1000 g kg 9250
chlieb konzumný čierny, balený,krájaný min. 1000 g kg 22050
chlieb toustový/krájaný min.500 g ks 75
chlieb grahamový krájaný min. 500 g ks 55
sladký uzol min. 80 g ks 56000
rohlík obyčajný min. 40 g ks 461800
makovka min. 80 g ks 8900
lúpačka lekvárová min. 60 g ks 5000
višňovo tvarohová mriežka min. 100 g ks 5000
vianočka s hrozienkami min. 400 g ks 12550
bábovka min. 400 g ks 300
farebný koláč min. 400 g ks 3000
strúhanka 1 kg kg 2250
droždie 1 kg kg 350
štrúdľa makovo-višňová, tvarohová kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky.
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Výrobky budú spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24/2014 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. áno
Dodávka čerstvých výrobkov /nie dopekaných/, bez pridaných konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel , so záručnou dobou pri dodaní nie kratšou ako 2/3 celkovej záručnej doby, s uvedením záručnej doby na výrobkoch, v prípade nebalených výrobkov vyznačenie na dodacom liste áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
2. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. V prípade ekvivalentu sa požaduje predložiť u ekv.položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa.
5. POZOR!!! Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 24 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
6. POZOR !!!  Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch vrátane soboty najneskôr do 6,00 hod., v prípade zvýšeného počtu stravníkov aj 2x denne, v sortimente a množstve, ktorý sa objednal.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
7. Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky.
8. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 14:30 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
9. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava, balenie, atď.)
10. Na dodávku pekárenských výrobkov je zriadené v našej organizácii jedno samostatné odberné miesto, ale evidenčne vykazujeme 2 samostatné odberné čísla. Na základe uvedeného požadujeme vyhotovovať objednávky, DL a faktúry zvlášť, pre každé odberné číslo. Podrobnosti budú vysvetlené úspešnému uchádzačovi.
11. Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia a kontaminácie.
12. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
14. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
15. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
16. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
17. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
18. Zmena sadzby DPH sa nebude považovať za zvýšenie ceny. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania rámcovej dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
19. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne ešte v deň dodávky tovaru, alebo do nasledujúceho dňa do 8,00 hod. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od zaslania reklamácie dodávateľovi a kvantitatívne vady do dvoch hodín od zaslania reklamácie dodávateľovi.
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitný tovar. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
21. Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty. Reklamácia sa považuje za doručenú momentom odoslania e-mailu dodávateľovi.
22. Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby.
23. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
24. Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
26. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
27.  „V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako “nižšia cena”) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
28. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1,4 a 27 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
29. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úrokov z omeškania nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
30. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
31. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií;
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu;

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11 A , Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

20.04.2020 00:00 — 19.04.2022 23:59

1,00 skupina produktov

75 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.04.2020 12:20

15.04.2020 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2020 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2020 16:25 - Vstupná ponuka 74 904,10 € Cena bez DPH
15.04.2020 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka 74 780,09 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS