• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2020 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2020 13:15
  •    Zrušenie zákazky
    20.04.2020 13:17

Detail zákazky Z20207363

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2020 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2020 13:15
  •    Zrušenie zákazky
    20.04.2020 13:17

Základné údaje

Z20207363

OF-210942

zrušená

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

InterSystmems - Ensemble Enterprise / IRIS Subscription Licenses

Ensemble Enterprise, InterSystems, IRIS Processor_Based Products

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 48814500-2 - Systémy pre rôzne prípady

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. InterSystmems - Ensemble Enterprise / IRIS Subscription Licenses
Funkcia
Zabezpečenie práva na užívanie produktov InterSystems: Ensemble Enterprise a/alebo IRIS Processor_Based Products*, vrátane aktualizácie SW a služieb technickej podpory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ensemble Enterprise 8 Cores Multiserver - PROD lic/mesiac 36
Ensemble Enterprise 8 Cores Multiserver - TEST lic/mesiac 12
InterSystems IRIS Server 1 Core - PROD lic/mesiac 288
InterSystems IRIS Server 1 Core - TEST lic/mesiac 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečenie práva na používanie Produktov InterSystems: Ensemble Enterprise a/alebo IRIS, práva na SW aktualizáciu a na služby technickej podpory formou predplatného (subscription licenses)
Plnenie 1x mesačne vopred.
Plnenie Na základe vystavených písomných objednávok objednávateľa.
Jednotka Rozumie sa  licencia na 1 multiserver 1x mesačne
* objasnenie V priebehu plnenia (predbežný odhad je Q32020) sa predpokladá prechod z Ensemble Enterprise na platformu IRIS, preto v tejto súvislosti požadujeme v rámci plnenia predmetu zákazky zohľadniť:
a) Možnosť zmeny využívaných produktov Ensemble Enterprise / IRIS Processor_Based Products, ku ktorým môže dôjsť kedykoľvek v priebehu trvania RD, alebo aj vôbec počas RD (nemusí dôjsť).
b) -Možnosť dočasného paralelného využívania oboch produktov počas nevyhnutného prechodného obdobia.
c) Ceny licencií produktov IRIS sú porovnateľné s produktmi Ensemble Enterprise (prieskum na základe internetových stránok).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úspešný uchádzač do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody predloží:
Potvrdenie (úradne overená kópia) od spoločnosti InterSystems o oprávnení poskytovať plnenie, ktoré predmetom zákazky resp. RD;
Rozpis ročného/mesačného predplatného na licencie tvoriace predmet tejto zákazky v EUR bez DPH, a v EUR s DPH;
Zoznam oprávnených osôb + adresy pre elektronickú komunikáciu týkajúce sa plnenia RD.
- Nepredloženie uvedených podkladov bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať predmet RD výlučne na základe aktuálnych potrieb. Z uvedeného vyplýva, že objednávateľ nie je povinný odobrať služby tvoriace predmet RD v celom predpokladanom rozsahu ani vyčerpať celý finančný objem RD.
Predmet RD sa považuje sa riadne poskytnutý jeho prevzatím objednávateľom a podpísaním protokolu o zabezpečení práv na používanie produktov InterSystems - Ensemble Enterprise / IRIS, práv na SW aktualizáciu a na služby technickej podpory oprávnenou osobou za stranu objednávateľa.
Dodanie predmetu RD, ktorý nespĺňa požadovanú špecifikáciu/opis predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od RD v zmysle platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Fakturácia je dohodnutá mesačne, podľa reálne poskytnutého rozsahu predmetu RD. Objednávateľ požaduje zasielanie mesačnej faktúry zodpovednému zamestnancovi objednávateľa, ktorého kontaktné údaje budú oznámené dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti RD.
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom.
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania RD známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu RD, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia RD, predávajúci je povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných a účinných OPET EKS - 2. ČASŤ „Všeobecné zmluvné podmienky“. Ak predávajúci tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny tejto RD.
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
Zmluvné strany neposkytnú v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD žiadnej osobe akýkoľvek dar alebo výhodu. V prípade porušenia tohto záväzku jednou zmluvnou stranou môže druhá zmluvná strana od tejto RD odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť aj v prípade ak právnickej osobe bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení RD.
Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade:  ak právnickej osobe bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok podľa technickej špecifikácie

251 176,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.04.2020 13:11

20.04.2020 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 547
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2020 09:35 - Vstupná ponuka 233 940,00 € Cena bez DPH
20.04.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 233 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS