30854687
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
|
1. Nákup bieleho kancelárskeho papiera formát A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup bieleho kancelárskeho papiera formát A4 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | 82 | |
| Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
| CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
| opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | 94 | |
| drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ ml/min | ml/min | 180 | ||
| vlhkosť (ISO 287) | % | 4,3 | 5,5 | |
| počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
| počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
| požadované množstvo balíkov | balík | 3000 |
|
2. Nákup bieleho kancelárskeho papiera formát A3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup bieleho kancelárskeho papiera formát A3 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | 82 | |
| Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
| CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
| opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | 94 | |
| drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ ml/min | ml/min | 180 | ||
| vlhkosť (ISO 287) | % | 4,3 | 5,5 | |
| počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
| počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
| požadované množstvo balíkov | balík | 1000 |
| Názov |
| Požaduje sa predloženie najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody a to formou originálu, alebo ako overenú fotokópiu: - technického listu, vydaného výrobcom kancelárskeho papiera - podrobného aktualizovaného rozpočtu s uvedením jednotkových cien. |
| Technický list musí preukázať, že ponúkaný papier: |
| - spĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky |
| - spĺňa požiadavky na kopírovací papier pre rozmnožovanie suchým tonerom podľa STN EN 12281 |
| - spĺňa požiadavky na stálosť papiera. |
| Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie balíkov papiera na objednávateľom určené miesto v objekte objednávateľa. Pri väčších paletových dodávkach, dodávateľ dodá predmet zmluvy autom s vysokozdvižnou plošinou. |
| Náležitosti dodania tovaru: |
| - predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, |
| - dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, |
| - požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody, |
| - dodanie bude požadované v čase od 09:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru, |
| - tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/rámcovej dohody. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
| Výrobok musí byť označený Environmentálnou značkou EÚ (EU Ecolabel) alebo slovenskou národnou environmentálnou značkou Environmentálne vhodný produkt (EVP) alebo ekvivalent a musí spĺňať ISO 9706 požiadavky na stálosť papiera. |
| Rozpor/nesúlad medzi technickými parametrami papiera uvedenými v doručenom technickom liste a v zmluve/rámcovej dohode - bude považovaný za neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom ukončenia zmluvného vzťahu. |
| Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nevädzova 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 rámec
17 440,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.04.2020 12:58
20.04.2020 14:53
20.04.2020 15:08
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.04.2020 10:45 - Vstupná ponuka | 17 440,00 | € | Cena s DPH |
| 20.04.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 438,85 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: