• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 10:50

Detail zákazky Z20207287

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 10:50

Základné údaje

Z20207287

OF-211974

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4529430

Objednávateľ

31118682

Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Stravné lístky, Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky - Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov (poukážok, gastrolístkov)
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov počas  pracovných zmien, keď nie je v prevádzke stravovacie zariadenie zamestnávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky v EUR s DPH vrátane sprostredkovateľského poplatku ks 3,83
Predpokladaný počet stravných lístkov na obdobie trvania zmluvy ks 732
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanie zmluvy od 01.05.2020 do 30.04.2021
Minimálna hodnota ceny stravovacej poukážky (lístku) je stanovená podľa: Opatrenie  MPSVaR SR zo 04.06.2019 o sumách stravného a prepočtu  minimálnej hodnoty gastro lístku, ktorá predstavuje 75% stravného pre prvé časové pásmo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za 1 ks stravného lístka na predmet zákazky. Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania a sprostredkovateľského poplatku. Dodanie stravných lístkov v pracovné dni do 14.00 hod.
Predpokladaná cena vrátane DPH je 3,83 EUR za jeden stravný lístok.
Predpokladané množstvo odberu bude cca 732 ks stravných lístkov. Množstvo sa môže meniť podľa potreby zákazníka.
Podmienkou je, aby stravné lístky boli použiteľné minimálne v nákupných reťazcoch COOP-Jednota, LIDL, KAUFLAND, TESCO, BILLA, prípadne iné, a v aktuálnych stravovacích zariadeniach okresu Nové Mesto nad Váhom.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť.
Dodávka zákazky bude mať účinnosť od 01.05.2020.
Doba trvania zmluvy o dodávke predmetu zákazky bude od 01.05.2020 do 30.04.2021.
Objednávky predmetu zákazky budú realizované elektronicky (e-mailom) prípadne telefonicky s e-mailovým doložením objednávky (množstvo v ks).
Objednávateľ bude zadávať jednotlivé objednávky spravidla 5 dní pred dodaním.
Dodávky tovarov musia sa zhodovať s objednávaným tovarom.
Dodávky služby zákazky (cca 61 ks stravných lístkov na mesiac t. j. 183 ks na štvrťrok resp. 732 ks na obdobie trvania zmluvy) sa budú realizovať podľa požiadavky objednávateľa spravidla 1 x štvrťročne resp. na obdobie trvania zmluvy.
Fakturácia bude realizovaná vždy štvrťročne súhrnne na nasledujúci štvrťrok resp. môže byť fakturácia za každú dodanú zákazku. Splatnosť faktúry 21 dní.
Dodávka stravných poukážok bude na adresu objednávateľa.
Kompetentnými osobami na prevzatie dodávky stravných poukážok budú zamestnanci objednávateľa na pracovnej pozícií ekonóm, prevádzkový referent, zástupca riaditeľa, alebo riaditeľ.
Vrátane dopravy , doručenia  stravných lístkov na miesto plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek z uvedených podmienok sa posudzuje ako neplnenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bzince pod Javorinou 344, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

12

732,00 ks

2 803,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.04.2020 12:50

14.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2020 12:56 - Vstupná ponuka 2 803,56 € Cena s DPH
08.04.2020 19:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 803,54 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS