31118682
Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA
Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
Stravné lístky, Stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky - Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov (poukážok, gastrolístkov) |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov počas pracovných zmien, keď nie je v prevádzke stravovacie zariadenie zamestnávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky v EUR s DPH vrátane sprostredkovateľského poplatku | ks | 3,83 | ||
Predpokladaný počet stravných lístkov na obdobie trvania zmluvy | ks | 732 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanie zmluvy | od 01.05.2020 do 30.04.2021 |
Minimálna hodnota ceny stravovacej poukážky (lístku) je stanovená podľa: | Opatrenie MPSVaR SR zo 04.06.2019 o sumách stravného a prepočtu minimálnej hodnoty gastro lístku, ktorá predstavuje 75% stravného pre prvé časové pásmo |
Názov |
Hodnotiace kritérium: Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR s DPH za 1 ks stravného lístka na predmet zákazky. Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania a sprostredkovateľského poplatku. Dodanie stravných lístkov v pracovné dni do 14.00 hod. |
Predpokladaná cena vrátane DPH je 3,83 EUR za jeden stravný lístok. |
Predpokladané množstvo odberu bude cca 732 ks stravných lístkov. Množstvo sa môže meniť podľa potreby zákazníka. |
Podmienkou je, aby stravné lístky boli použiteľné minimálne v nákupných reťazcoch COOP-Jednota, LIDL, KAUFLAND, TESCO, BILLA, prípadne iné, a v aktuálnych stravovacích zariadeniach okresu Nové Mesto nad Váhom. |
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. |
Dodávka zákazky bude mať účinnosť od 01.05.2020. |
Doba trvania zmluvy o dodávke predmetu zákazky bude od 01.05.2020 do 30.04.2021. |
Objednávky predmetu zákazky budú realizované elektronicky (e-mailom) prípadne telefonicky s e-mailovým doložením objednávky (množstvo v ks). |
Objednávateľ bude zadávať jednotlivé objednávky spravidla 5 dní pred dodaním. |
Dodávky tovarov musia sa zhodovať s objednávaným tovarom. |
Dodávky služby zákazky (cca 61 ks stravných lístkov na mesiac t. j. 183 ks na štvrťrok resp. 732 ks na obdobie trvania zmluvy) sa budú realizovať podľa požiadavky objednávateľa spravidla 1 x štvrťročne resp. na obdobie trvania zmluvy. |
Fakturácia bude realizovaná vždy štvrťročne súhrnne na nasledujúci štvrťrok resp. môže byť fakturácia za každú dodanú zákazku. Splatnosť faktúry 21 dní. |
Dodávka stravných poukážok bude na adresu objednávateľa. |
Kompetentnými osobami na prevzatie dodávky stravných poukážok budú zamestnanci objednávateľa na pracovnej pozícií ekonóm, prevádzkový referent, zástupca riaditeľa, alebo riaditeľ. |
Vrátane dopravy , doručenia stravných lístkov na miesto plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek z uvedených podmienok sa posudzuje ako neplnenie zmluvných podmienok. |
Bzince pod Javorinou 344, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12
732,00 ks
2 803,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2020 12:50
14.04.2020 10:00
14.04.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2020 12:56 - Vstupná ponuka | 2 803,56 | € | Cena s DPH |
08.04.2020 19:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 803,54 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: