• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 12:40

Detail zákazky Z20207285

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2020 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2020 12:40

Základné údaje

Z20207285

OF-211482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4624492

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 24 mesiacov na základe podmienok stanovených v týchto podkladoch a v nižšie uvedených predpokladaných množstvách (vykurovanie, ohrev TÚV, varenie).
Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby zemného plynu za OM č. 1 - č. 5 na roky 2021 a 2022 spolu MWh 5 450,00
Predpokladaná spotreba OM č. 1 na roky 2021 a 2022 spolu - kotolňa Hlavná liečebná budova, Dolný Smokovec MWh 5 000,00
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac január % 13
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac február % 12
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac marec % 11
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac apríl % 8
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac máj % 6
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac jún % 5
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac júl % 4
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac august % 5
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac september % 6
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac október % 9
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac november % 10
OM č. 1 - Podiel zo ZM pre mesiac december % 11
Predpokladaná spotreba OM č. 2 na roky 2021 a 2022 spolu - Kuchyňa, Dolný Smokovec MWh 150,00
Predpokladaná spotreba OM č. 3 na roky 2021 a 2022 spolu - Kino, Dolný Smokovec MWh 240,00
Predpokladaná spotreba OM č. 4 na roky 2021 a 2022 spolu - Šafárik - byt onkológia, Dolný Smokovec MWh 40,00
Predpokladaná spotreba OM č. 5 na roky 2021 a 2022 spolu - ČOV, Dolný Smokovec MWh 20,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 1 - číslo OM: 4101458724, POD kód: SKSPPDIS001030040312 Druh tarify - 10, DMM - 1500 m3/deň
OM č. 2 - číslo OM: 4100052144, POD kód: SKSPPDIS001010903924 Druh tarify - 5
OM č. 3 - číslo OM: 4101458533, POD kód: SKSPPDIS001030020717 Druh tarify - 7
OM č. 4 - číslo OM: 4100052114, POD kód: SKSPPDIS001010903921 Druh tarify - 3
OM č. 5 - číslo OM: 4100052123, POD kód: SKSPPDIS001010903922 Druh tarify - 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo odberateľa.
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok).
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Dodávateľ je oprávnený prerušiť alebo obmedziť dodávku plynu: a) v čase, keď je obmedzená alebo prerušená distribúcia plynu do OM, b) po zistení neoprávneného odberu v OM, c) v prípade omeškania odberateľa s úhradou platby za opakovanú dodávku plynu alebo nedoplatku z vyúčtovacej faktúry.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM samostatne. Dodávateľ má povinnosť do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky, uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti : cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania a cena za služby obchodníka. Rozčlenenie jednotkovej ceny bude súčasťou každej faktúry. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena bude stanovená ako celková cena s DPH za dodávku plynu počas zmluvného obdobia, t. j. na 24 mesiacov. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za služby skladovania, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, služieb za prepravu vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu, alebo zmluvnú špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia.
V prípade, ak dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje účtovať ceny za distribučné služby podľa platných cenových rozhodnutí ÚRSO, dodávateľ je oprávnený v prípade zmeny cien týchto služieb upraviť fakturované ceny v súlade s cenovým rozhodnutím ÚRSO, k týmto cenám bude pripočítaná platná sadzba DPH.
Uchádzač uvedie cenu za regulované položky distribúcie plynu vo výške podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky Dodávateľa a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky Dodávateľa.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania odberateľa s úhradou faktúr podľa tejto zmluvy môže si dodávateľ nárokovať úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej sumy, a to za každý deň omeškania.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia resp. prekročenia zmluvného množstva (predpokladaného objemu spotreby). Sankcie za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) môžu byť účtované iba v zmysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť distribučné služby do odberných miest odberateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, - zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta odberateľa, - zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta odberateľa na žiadosť odberateľa, - zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa v zmysle tejto zmluvy, podmienok OPET, Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a príslušných právnych predpisov tak, aby zabezpečil splnenie všetkých povinností dodávateľa plynu a tým vytvoril podmienky pre pravidelnú a plynulú dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy. Porušenie uvedených povinnosti dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávku plynu, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii plynu, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesta odberateľa a pod.
V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle dodávateľa, pre ktoré dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku plynu podľa podmienok tejto zmluvy, dodávateľ tieto preukáže odberateľovi spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa plynu, je dodávateľ povinný bezodkladne informovať odberateľa o všetkých skutočnostiach súvisiacich s touto zmenou a tieto poskytovať tak, aby odberateľ nebol touto zmenou znevýhodnený alebo inak poškodený.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
: ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
: vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu,
Úradne overené platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle s rozsahom podnikania v dodávaní plynu podľa rozhodnutia ÚRSO v súlade s §6 zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle musí byť platné minimálne počas trvania zmluvného vzťahu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platnú zmluvu na rok 2020 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že bude mať uzatvorenú zmluvu pre roky 2021 a 2022 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zoznam dodávok tovaru – zemného plynu, uskutočnených za roky 2017, 2018, 2019, doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, objemu dodávky a odberateľov (referencia alebo iný dôkaz o plnení potvrdený odberateľom). Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok tovaru (referenciami) preukázať, že v definovanom období podľa uzatvorených zmlúv dodával, resp. dodáva zemný plyn minimálne trom odberateľom, každému z nich v objeme minimálne 3 000 MWh/rok. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2021 do 31.12.2022.
Dodávateľ a odberateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.
Pri podstatnom porušení povinností dodávateľa alebo odberateľa má právo druhá (poškodená) strana odstúpiť od tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné k poslednému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo odstúpenie od zmluvy doručené druhej strane.
Nezabezpečenie dodávky plynu z dôvodu nečinnosti dodávateľa trvajúcej viac ako 2 kalendárne dni od účinnosti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Opakované nedodržanie kvality dodávaného plynu v rozsahu medzných hodnôt podľa technických noriem sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.01.2021, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2022, 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom následovne:
Fakturačné obdobie OM č. 2 až č. 5 kalendárny rok - ku termínu ukončenia kalendárneho roka, t.j. k 31.12.2021 a k 31.12.2022
Zálohové platby za OM č. 2 až č. 5 štvrťročne do výšky 70% z predpokladanej spotreby na OM
Fakturačné obdobie OM č. 1 kalendárny mesiac
Zálohové platby za OM č. 1 bez záloh
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní zemného plynu a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Celková cena pozostáva z ceny za služby obchodníka
Celková cena pozostáva z ceny za služby skladovania
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s distribúciou
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s prepravou
Celková cena pozostáva z spotrebnej dane, DPH, poplatkov ostatných služieb

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec č. 70, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

5 450,00 MWh

160 170,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.04.2020 08:22

06.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 90
 250
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2020 13:34 - Vstupná ponuka 160 169,00 € Cena bez DPH
06.05.2020 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 160 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS