00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
31680259
ITES Vranov, s. r. o.
Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Dodávka a montáž laboratórneho nábytku_4
laboratórny stôl, laboratórna stolička, bezpečnostná skriňa, mobilné laboratórne pracovisko
Tovar, Služba
1. Laboratórny nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie laboratórneho nábytku za účelom skvalitnenia vzdelávacieho procesu na základnej škole. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. PRACOVISKO UČITEĽA | sada | 1 | ||
2. MOBILNÉ LABORATÓRNE PRACOVISKO UČITEĽA | ks | 1 | ||
3. BEZPEČNOSTNÉ SKRINE NA CHEMIKÁLIE - chémia | sada | 1 | ||
4. Laboratórny stôl pre žiaka | ks | 8 | ||
5. Laboratórna stolička pre žiaka - chémia | ks | 16 | ||
6. Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - chémia | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nábytok | Drevené časti nábytku - korpusy skriniek, dvierka a pod. musia byť vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky 18 mm, všetky kontaktné hrany dvierok, skriniek, musia byť chránené ABS hranou hrúbky 2 mm |
Drevotrieskové dosky | Musia byť v zhode s európskymi normami EN 14322 a EN 14323. Vysokotlakový laminát musí byť odolný voči vode, chemikáliám, kyselinám okrem HF a HNO3, UV žiareniu. |
Pracovné dosky | Pracovné dosky z vysokotlakového laminátu musia byť v zhode s európskou normou EN 438. |
Skrinky | Všetky skrinky budú uzamykateľné okrem inštalačných skriniek. Závesy na skrinkách musia byť otvárateľné na 170 stupňov. Všetky skrinky musia mať nožičky s nastaviteľnou výškou 150 mm. |
Pracovné stoly | Pracovné stoly musia byť certifikované podľa EN 13150. Elektrické zásuvky budú vyrobené z samozhášavého odolného termoplastu. Laboratórny nábytok musí byť certifikovaný podľa EN 14056 a EN14727 |
1. PRACOVISKO UČITEĽA /katedra a stolička/ | |
Katedra učiteľa : | pevná kovová konštrukcia |
pracovná doska | minimálne z LDT hrúbky min. 22mm, rozmer min. 1300 x 600 x 800 mm, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou |
nožičky | výškovonastaviteľné |
zásuvky | min. jedna uzamykateľná zásuvka na kvalitných výsuvoch |
Pracovná stolička : | minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii |
nosnosť | min. 130 kg |
povrchové prevedenie | min. látka kategórie "C" |
farebné prevedenie | podľa vzorkovníka |
2. MOBILNÉ LABORATÓRNE PRACOVISKO UČITEĽA - biochémia | Pracovisko s bezpečnostným certifikátom |
rozmer pracoviska | min. 1500 x 600x 800 mm, s pripojením na sieťové napätie 230 V, pracovná plocha z chemicky odolného materiálu |
konštrukcia | pevná kovová z chemicky odolného materiálu, nosná konštrukcia z kovového profilu min. hrúbky 3 mm |
kolesá | pár pevných bantamových kolies a pár otočných bantamových kolies opatrených brzdou |
materiál | krycie plochy, police a dvierka vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm, dvierka sa majú otvárať min. do 90° |
pracovná doska | z obojstranného postformingu min. hrúbky 36 mm |
povrchová úprava oceľovej konštrukcie | s elektrostaticky naneseným epoxidovým vypaľovacím lakom, pracovisko má spĺňať certifikát hygienickej nezávadnosti, certifikát o mechanicko-fyzikálnych skúškach a má byť v zhode s platnými STN (EN). |
obsah pracovnej plochy | osadená chemicky odolná výlevka s min. rozmerom 150x150mm alebo s priemerom min. 150 mm |
sifón | z chemicky odolného materiálu s možnosťou napojenia na existujúce odpadové potrubie v učebni (alternatívne s možnosťou napojenia do 10l odpadovej chemicky odolnej bandasky) |
batéria na vodu | na pracovnej doske osadená batéria na vodu z chemicky odolného materiálu, vývod zakončený olivkou, prívod vody do batérie musí byť riešený s možnosťou pripojenia na existujúcu prípojku vody v učebni |
pripojenie pracoviska | na napätie 230V s možnosťou pripojenia na existujúci samostatný prívod elektriny v učebni, istený prúdovým chráničom max. na 16A. |
elektropanel učiteľa | zabudovaný do pracovnej dosky a má mať rozmer max. 150x300mm, materiál nerez s nezmazateľnými popismi prvkov, prvky elektropanelu majú byť minimálne: 2x zásuvka s uzemnením na 230V a s krytkou |
bezpečnostné požiadavky elektropanelu | elektropanel musí zodpovedať platným bezpečnostným požiadavkám smerníc Rady EU pre školské prostredie |
uzamykateľnosť | členený úložný priestor má byť uzamykateľný a určený pre uskladnenie učebných pomôcok a prístrojov |
farebné prevedenie pracoviska | podľa vzorkovníka |
súčasť dodávky pracoviska | projekt pre jeho zapojenie, testovací protokol, návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
3. BEZPEČNOSTNÉ SKRINE NA CHEMIKÁLIE - biochémia | Dvojica plechových skríň do školského laboratória |
konštrukcia | min. z oceľového plechu hrúbky 0,7 mm, zváraná, oblé hrany, uzamykateľná, povrchová úprava vypaľovací lak z umelej živice. |
vysúvateľné nepriepustné vaničky | minimálne 4 ks vysúvateľných nepriepustných vaničiek z pozinkovaného plechu, nosnosť vaničiek min. 30 kg |
rozmery skríň | min. 900x550x1900 mm a min. 900x 350x1900 mm |
odvetrávanie | v spodnej a vrchnej časti skrine |
4. ŽIACKY LABORATÓRNY STOL - biochémia | |
minimálna špecifikácia | Rozmery: 2300x700x760mm, 1 x pracovná doska laminát hr. 13 mm, 1 x skrinka dvierková s policou š 400 mm, 1 x kovová podstava "C" š 1800 mm |
5. LABORATÓRNA STOLIČKA PRE ŽIAKA - biochémia | |
minimálna špecifikácia | stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. z CPL laminátu alebo iného materiálu vhodného pre laboratórne prostredie. |
6. LABORATÓRNA SKRIŇA NA UČEBNÉ POMOCKY - biochémia | |
minimálna špecifikácia | materiál min. LDT hrúbky min. 18 mm, 2 mm hrany ABS, min. 4 ukladacie úrovne, uzamykateľná, 2/3 sklenené dvierka, 1/3 plné dvierka, rozmer min.: 1950x800x400 mm, farebné prevedenie podľa vzorkovníka |
Názov |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia podľa priloženého nákresu a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky/emailom riešiť s dodávateľom reklamáciu. |
Predmet plnenia / tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, špecifikáciu jednotlivých druhov nábytku, vyobrazenie jednotlivých druhov nábytku. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo. |
Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 12.00, pričom treba dodanie tovaru/montáž 5 pracovných dní vopred telefonicky/emailom oznámiť. Dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s Objednávateľom. |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľom. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Kópie certifikátov dodávateľ odovzdá pri dodaní predmetu zákazky. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich prác a služieb. Dodávka, montáž, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ príjme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými respektíve lepšími parametrami. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným tovarovom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok Elektronického trhoviska. |
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre zákazky financované z fondov EÚ. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly VO realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ určil termín dodania v lehote, ktorý je pre proces verejného obstarávania záväzný. Vzhľadom k tomu, že predmetné verejné obstarávanie podlieha procesu verifikácie, môže nastať situácia, ktorú objednávateľ nemôže predvídať a určený termín dodania nebude možný z dôvodu neukončenia procesu verifikácie RO/SO pre IROP. V tomto prípade bude úspešnému uchádzačovi oznámený nový termín dodania e-mailom. |
Faktúra s dodacím listom vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu financovania projektu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
25.05.2020 10:00 — 29.05.2020 10:00
1,00 súbor
6 484,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2020 10:19
21.04.2020 10:00
21.04.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.04.2020 12:38 - Vstupná ponuka | 6 483,60 | € | Cena s DPH |
20.04.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: