• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2020 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2020 11:10

Detail zákazky Z20207273

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2020 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2020 11:10

Základné údaje

Z20207273

OF-199168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4542074

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž laboratórneho nábytku_4

laboratórny stôl, laboratórna stolička, bezpečnostná skriňa, mobilné laboratórne pracovisko

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny nábytok
Funkcia
Dodanie laboratórneho nábytku za účelom skvalitnenia vzdelávacieho procesu na základnej škole.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PRACOVISKO UČITEĽA sada 1
2. MOBILNÉ LABORATÓRNE PRACOVISKO UČITEĽA ks 1
3. BEZPEČNOSTNÉ SKRINE NA CHEMIKÁLIE - chémia sada 1
4. Laboratórny stôl pre žiaka ks 8
5. Laboratórna stolička pre žiaka - chémia ks 16
6. Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - chémia ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nábytok Drevené časti nábytku - korpusy skriniek, dvierka a pod. musia byť vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky 18 mm, všetky kontaktné hrany dvierok, skriniek, musia byť chránené ABS hranou hrúbky 2 mm
Drevotrieskové dosky Musia byť v zhode s európskymi normami EN 14322 a EN 14323. Vysokotlakový laminát musí byť odolný voči vode, chemikáliám, kyselinám okrem HF a HNO3, UV žiareniu.
Pracovné dosky Pracovné dosky z vysokotlakového laminátu musia byť v zhode s európskou normou EN 438.
Skrinky Všetky skrinky budú uzamykateľné okrem inštalačných skriniek. Závesy na skrinkách musia byť otvárateľné na 170 stupňov. Všetky skrinky musia mať nožičky s nastaviteľnou výškou 150 mm.
Pracovné stoly Pracovné stoly musia byť certifikované podľa EN 13150. Elektrické zásuvky budú vyrobené z samozhášavého odolného termoplastu. Laboratórny nábytok musí byť certifikovaný podľa EN 14056 a EN14727
1. PRACOVISKO UČITEĽA /katedra a stolička/
Katedra učiteľa : pevná kovová konštrukcia
pracovná doska minimálne z LDT hrúbky min. 22mm, rozmer min. 1300 x 600 x 800 mm, hrana ABS min. 2 mm, stôl s aretáciou
nožičky výškovonastaviteľné
zásuvky min. jedna uzamykateľná zásuvka na kvalitných výsuvoch
Pracovná stolička : minimálne so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii
nosnosť min. 130 kg
povrchové prevedenie min. látka kategórie "C"
farebné prevedenie podľa vzorkovníka
2. MOBILNÉ LABORATÓRNE PRACOVISKO UČITEĽA - biochémia Pracovisko s bezpečnostným certifikátom
rozmer pracoviska min. 1500 x 600x 800 mm, s pripojením na sieťové napätie 230 V, pracovná plocha z chemicky odolného materiálu
konštrukcia pevná kovová z chemicky odolného materiálu, nosná konštrukcia z kovového profilu min. hrúbky 3 mm
kolesá pár pevných bantamových kolies a pár otočných bantamových kolies opatrených brzdou
materiál krycie plochy, police a dvierka vyrobené z laminovanej drevotriesky hrúbky 18 mm, dvierka sa majú otvárať min. do 90°
pracovná doska z obojstranného postformingu min. hrúbky 36 mm
povrchová úprava oceľovej konštrukcie s elektrostaticky naneseným epoxidovým vypaľovacím lakom, pracovisko má spĺňať certifikát hygienickej nezávadnosti, certifikát o mechanicko-fyzikálnych skúškach a má byť v zhode s platnými STN (EN).
obsah pracovnej plochy osadená chemicky odolná výlevka s min. rozmerom 150x150mm alebo s priemerom min. 150 mm
sifón z chemicky odolného materiálu s možnosťou napojenia na existujúce odpadové potrubie v učebni (alternatívne s možnosťou napojenia do 10l odpadovej chemicky odolnej bandasky)
batéria na vodu na pracovnej doske osadená batéria na vodu z chemicky odolného materiálu, vývod zakončený olivkou, prívod vody do batérie musí byť riešený s možnosťou pripojenia na existujúcu prípojku vody v učebni
pripojenie pracoviska na napätie 230V s možnosťou pripojenia na existujúci samostatný prívod elektriny v učebni, istený prúdovým chráničom max. na 16A.
elektropanel učiteľa zabudovaný do pracovnej dosky a má mať rozmer max. 150x300mm, materiál nerez s nezmazateľnými popismi prvkov, prvky elektropanelu majú byť minimálne: 2x zásuvka s uzemnením na 230V a s krytkou
bezpečnostné požiadavky elektropanelu elektropanel musí zodpovedať platným bezpečnostným požiadavkám smerníc Rady EU pre školské prostredie
uzamykateľnosť členený úložný priestor má byť uzamykateľný a určený pre uskladnenie učebných pomôcok a prístrojov
farebné prevedenie pracoviska podľa vzorkovníka
súčasť dodávky pracoviska projekt pre jeho zapojenie, testovací protokol, návod na obsluhu v slovenskom jazyku
3. BEZPEČNOSTNÉ SKRINE NA CHEMIKÁLIE - biochémia Dvojica plechových skríň do školského laboratória
konštrukcia min. z oceľového plechu hrúbky 0,7 mm, zváraná, oblé hrany, uzamykateľná, povrchová úprava vypaľovací lak z umelej živice.
vysúvateľné nepriepustné vaničky minimálne 4 ks vysúvateľných nepriepustných vaničiek z pozinkovaného plechu, nosnosť vaničiek min. 30 kg
rozmery skríň min. 900x550x1900 mm a min. 900x 350x1900 mm
odvetrávanie v spodnej a vrchnej časti skrine
4. ŽIACKY LABORATÓRNY STOL - biochémia
minimálna špecifikácia Rozmery: 2300x700x760mm, 1 x pracovná doska laminát hr. 13 mm, 1 x skrinka dvierková s policou š 400 mm, 1 x kovová podstava "C" š 1800 mm
5. LABORATÓRNA STOLIČKA PRE ŽIAKA - biochémia
minimálna špecifikácia stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo min. z CPL laminátu alebo iného materiálu vhodného pre laboratórne prostredie.
6. LABORATÓRNA SKRIŇA NA UČEBNÉ POMOCKY - biochémia
minimálna špecifikácia materiál min. LDT hrúbky min. 18 mm, 2 mm hrany ABS, min. 4 ukladacie úrovne, uzamykateľná, 2/3 sklenené dvierka, 1/3 plné dvierka, rozmer min.: 1950x800x400 mm, farebné prevedenie podľa vzorkovníka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia podľa priloženého nákresu a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky/emailom riešiť s dodávateľom reklamáciu.
Predmet plnenia / tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, špecifikáciu jednotlivých druhov nábytku, vyobrazenie jednotlivých druhov nábytku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 12.00, pričom treba dodanie tovaru/montáž 5 pracovných dní vopred telefonicky/emailom oznámiť. Dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s Objednávateľom.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľom.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Kópie certifikátov dodávateľ odovzdá pri dodaní predmetu zákazky.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich prác a služieb. Dodávka, montáž, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ príjme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými respektíve lepšími parametrami.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným tovarovom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok Elektronického trhoviska.
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre zákazky financované z fondov EÚ.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly VO realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ určil termín dodania v lehote, ktorý je pre proces verejného obstarávania záväzný. Vzhľadom k tomu, že predmetné verejné obstarávanie podlieha procesu verifikácie, môže nastať situácia, ktorú objednávateľ nemôže predvídať a určený termín dodania nebude možný z dôvodu neukončenia procesu verifikácie RO/SO pre IROP. V tomto prípade bude úspešnému uchádzačovi oznámený nový termín dodania e-mailom.
Faktúra s dodacím listom vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu financovania projektu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

25.05.2020 10:00 — 29.05.2020 10:00

1,00 súbor

6 484,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.04.2020 10:19

21.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2020 12:38 - Vstupná ponuka 6 483,60 € Cena s DPH
20.04.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 6 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS