30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31348262
Wolters Kluwer SR s. r. o.
Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Právny informačný systém
informačný systém, právny IS
Služba
1. Právny informačný systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie užívateľských práv k on line právnym a ekonomickým informáciám - právnym predpisom, judikatúre, komentárom a odborným článkom, vzorom zmlúv a právnych podaní, príkladom z praxe, dôvodovým správam a odborným článkom z oblasti práva a ekonomiky v lehote plnenia od 1. júla 2020 do 30. júna 2023. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet užívateľov t.j. plnohodnotných súčasných prístupov pre užívateľov prihlásením cez internetové rozhranie vo forme prístupových kódov, vrátane práva užívať právny informačný systém na neobmedzenom počte pracovných staníc v rozsahu 24 hodín denne | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Právny systém on-line musí obsahovať: | |
a) zbierku zákonov a konsolidovaných znení alebo jeho ekvivalent | všetky právne predpisy min. od roku 1945 uverejnené a registrované v Z.z. a Zb., a k nim prislúchajúce redakčné spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách |
b) komentáre k zákonom alebo ich ekvivalent | priebežne aktualizované komentáre, resp. výklady k jednotlivým ustanoveniam vybraných právnych predpisov SR a ČR z rôznych oblastí práva |
c) rozhodnutia súdov (judikáty) alebo ich ekvivalent | databáza rozhodnutí súdov SR, ČR a európskych súdov, s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutí, druhu súdu, spisovej značky a pod. |
d) odborné články alebo ich ekvivalent | aktualizované odborné články od odborníkov z právnej a z ekonomickej oblasti. Odborné články musia byť prepojené legislatívnou formou aktívnych odkazov |
e) príklady z praxe alebo ich ekvivalent | odpovede odborníkov z praxe na najčastejšie otázky určené širokej verejnosti (praktické informácie pre riešenie problémov z rôznych oblastí práva, dane, mzdy, odvody a pod.) |
* | príklady z praxe musia byť legislatívnou formou aktívnych odkazov |
f) vzory právnych podaní zo všetkých oblastí práva alebo ich ekvivalent | s určitým návodom na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby. Vzory musia obsahovať stručný komentár prepojený aktívnym odkazom na Zbierku zákonov SR |
* | možnosť vzor otvoriť, pozmeniť, uložiť, vytlačiť v ľubovoľnom textovom editore |
g) dôvodové správy alebo ich ekvivalent | databáza dôvodových správ, ktoré vysvetľujú hlavné dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov. Produkt musí obsahovať dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Zbierke zákonov SR a |
* | zároveň ich priebežné doplňovanie aktuálnymi dôvodovými správami |
h) obchodný vestník alebo jeho ekvivalent | vrátane historických údajov so zabezpečením užívateľského sledovania oznámení o spravovaných subjektoch na dennej báze |
i) finančný spravodajca alebo jeho ekvivalent | súbor usmernení, pokynov, oznámení a vzorov tlačív Ministerstva financií SR vrátane archívu |
j) zbierka zákonov ČR a predpisy EÚ alebo ich ekvivalent | zásadné právne predpisy uverejnené v Zbierke zákonov ČR a predpisy EÚ |
2. On line prístupy musia spĺňať: | |
a) aktuálnosť | zabezpečenie dennej aktuálnosti databáz, napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR) a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku |
b) štruktúrovanosť | všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií |
c) previazanosť | informácie musia byť navzájom prepojené aktívnymi linkami tak, aby sa užívateľ mohol pohybovať po celej databáze právnych a ekonomických informácií v užívateľskom prostredí bez zložitých |
* | vyhľadávačov, bez prepínaní medzi stránkami a pod. |
d) spoľahlivosť | informácie musia byť garantované a obsahovo totožné s ich tlačovou podobou |
e) on-line prístup | informácie musia byť prístupné prostredníctvom internetu kedykoľvek a kdekoľvek |
f) rýchlosť | garantovaný a rýchly prístup k právnym informáciám elektronickou formou, cez používateľské rozhranie prostredníctvom internetového prístupu, v rozsahu 24 hodín denne počas platnosti a účinnosti zmluvy |
g) užívateľský komfort | vytvorenie rekonštruovaných znení, fulltextové vyhľadávanie, možnosť zobrazenia komentára, tlač a export, možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, |
* | pričom kritériom vyhľadávania je akákoľvek časť informácie |
h) bezplatný servis | možnosť využívať poskytovanie konzultácií a technickej pomoci v prípade nejasností týkajúcich sa práce so systémom právnych informácií a pri technických problémoch a možnosť využívať poskytovanie |
* | konzultácií a odbornej pomoci v prípade nejasností z oblasti právnych a ekonomických informácií prostredníctvom bezplatného telefonického alebo emailového poradenstva s osobným operátorom, |
* | resp. odborným poradcom |
i) monitoring e-mailom | možnosť využívať upozornenia na vybrané doplnené dokumenty v systéme formou e-mailových správ |
j) notifikácie | e-mailová (alebo aj alternatívna) informácia o vydaní nových dokumentov v danom produkte s aktívnymi odkazmi na portál, t. j. bez nutnosti zložitého vyhľadávania nových informácií |
k) funkcia záložka a požiadavka | možnosť zriaďovať osobný profil užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov, uložení odkazu na zvolený dokument alebo vyplnený vyhľadávací formulár |
l) technická podpora | vzájomná prepojenosť všetkých informácií. Každá vyhľadaná informácia „odkáže“ k ďalším súvisiacim informáciám. Presné a rýchle vyhľadávanie informácií pomocou ľubovoľných pojmov vo všetkých textoch |
* | predpisov. Vyhľadávanie s množstvom upresňujúcich kritérií a následným filtrom vyhľadaných informácií. Neobmedzená práca s textom. Možnosť označiť, exportovať, tlačiť a editovať texty |
* | prevádzkovanie na celej škále počítačových systémov od najväčších serverov na báze UNIX alebo Windows NT až po bežné osobné počítače s operačným systémom WINDOWS |
Názov |
I. ZMLUVA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby, ktoré sú uvedené v časti Technická špecifikácia zákazky/zmluvy, v lehote plnenia od 1. júla 2020 do 30. júna 2023. |
II. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každý rok prístupu uvedie cenu bez DPH a cenu s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a cena za jednotlivé roky prístupu v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi kontaktné údaje zamestnancov, pre ktorých bude zriadený on-line prístup do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od doručenia kontaktných údajov zamestnancov objednávateľa zriadiť on-line prístupy a zaslať objednávateľovi prístupové mená a heslá a zabezpečiť užívacie práva k všetkým on-line produktom uvedeným v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný na základe osobitnej požiadavky objednávateľa zabezpečiť bezplatné školenie zamestnancov objednávateľa v rozsahu 2 hodín podľa zoznamu zamestnancov určených objednávateľom. Termín a miesto školenia budú určené po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za prvý rok prístupu k všetkým on-line produktom do 10 pracovných dní od začiatku plnenia predmetu tejto zmluvy, za druhý a tretí rok prístupu do 10 dní po skončení predchádzajúceho ročného obdobia. Súčasťou faktúry bude protokol o zrealizovaní prístupov na príslušné obdobie, podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto |
registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy. |
3. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
4. Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa podľa tejto zmluvy, nesplnenie požiadaviek určených v technickej alebo funkčnej špecifikácii a v osobitných požiadavkách na plnenie. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že sú oprávnené zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.07.2020 06:00 — 30.06.2023 18:00
1,00 cena celkom
69 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2020 13:57
20.04.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 14:06 - Vstupná ponuka | 69 120,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 050,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: