00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
44880774
Altamira Softworks, s. r. o.
Jaskový rad 187/3519, Bratislava, 83101, SVK
Prevádzka WEB sídla a poskytovanie s tým spojených služieb
webhosting, prevádzka web sídla
Služba
1. 1. Predmetom zákazky je poskytnutie služby súvisiacej s prevádzkou webového sídla a Webhostingu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predmetom zákazky je poskytnutie služby súvisiacej s prevádzkou webového sídla a Webhostingu (umiestnenie a prevádzkovanie Web sídla objednávateľa /ďalej len "Web sídlo"/ na serveri dodávateľa a pre sekundárne webové sídla menšieho rozsahu) realizácia s tým spojených, najmä nižšie uvedených služieb, vrátane zabezpečenia servisu. | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predmetom zákazky je poskytnutie služby súvisiacej s prevádzkou webového sídla a Webhostingu (umiestnenie a prevádzkovanie Web sídla objednávateľa /ďalej len "Web sídlo"/ na serveri dodávateľa a pre sekundárne webové sídla menšieho rozsahu) realizácia s tým spojených, najmä nižšie uvedených služieb, vrátane zabezpečenia servisu po dobu 12 mesiacov | |
2. Web sídlo je v súčasnosti prevádzkované na redakčnom systéme DRUPAL 7 umožňujúcom aktualizáciu, vykonávanie zmien a správu Web sídla. | |
3. Webhosting a prevádzka web sídla na Serveri Dodávateľa, pričom prevádzkou Web sídla sa rozumie udržiavanie nepretržitej prevádzky a konektivity Servera, pravidelné aktualizácie CMS Drupal, zabezpečenie webového sídla a požadovaných úprav v redakčnom systéme CMS DRUPAL. | |
4. Zabezpečenie poskytovania služieb súvisiacich s prevádzkou webového sídla s primeranou rýchlosťou odozvy a robustnosti systému, úmernej počtu pripájaných návštevníkov pri 250 000 návštevách mesačne a 8 000 návštevách súčasne, s priestorom na rast. | |
5. Zabezpečenie bezvýpadkového prístupu na Internet, okrem nevyhnutného času na údržbu servera po predchádzajúcom ozname minimálne 3 dni vopred. | |
6. Pravidelná aktualizácia zverejneného zdrojového kódu na GIT po každej zmene vykonanej na webovom sídle a zasielanie informácií o danej aktualizácií. A po vyžiadaní zaslanie softvérových špecifikácii a nastavenie serverov na email Objednávateľa. | |
7. Odstraňovanie porúch redakčného systému, pokiaľ spôsobujú obmedzenie funkčnosti alebo nefunkčnosť Web sídla Objednávateľa. | |
8. Proaktívne monitorovanie dostupnosti a rýchlosti webového sídla. Mesačné zasielanie reportu na email Objednávateľa | |
9. Záloha údajov a dát minimálne na 2 miestach vrátane ich zabezpečenia pred zneužitím. | |
10. Odstraňovanie závad podľa nasledujúceho kľúča: | |
a) Dodávateľ zaistí okamžitý servisný zásah v prípade veľmi závažných (kritických) závad webu /webhostingov/, a to sú závady na strane dodávateľa, ktoré zásadne poškodzujú dobré meno objednávateľa, znemožňujú prístup k informáciám. Nefunkčnosť, výpadok, obmedzenie prevádzky webových sídiel. Odstránenie závady prebehne najneskôr do 2 hodín po nahlásení závady. | |
b) Vážne závady sťažujúce práce dodávateľa, zvlášť závady obmedzujúcu možnosť editáciám obsahu, alebo chyby v dátových súboroch neohrozujúcej funkcie celého webu, odstráni dodávateľ do 4 hodín po nahlásení závady. | |
c) Iné závady, ktoré znemožňujú používanie webu, odstráni dodávateľ do 8 hodín po nahlásení závady. | |
11. Uchovávanie uložených a poskytnutých údajov a ochrana pred ich stratou a/alebo zničením a/ alebo zneužitím. | |
12. Zabezpečenie helpdesku v časoch: 1. Pracovné dni od 8.00 do 20.00 2. Víkend (a štátne sviatky) od 8.00 do 19.00 | |
13. Zabezpečenie prístupových práv k webovej stránke určeným zamestnancom na editovanie webovej stránky v určenom/vymedzenom rozsahu a administrátorovi v plnom rozsahu. | |
14. Zabezpečenie ochrany osobných údajov objednávateľa, ako aj všetkých ostatných osôb, najmä zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, v súvislosti s poskytovaním služieb. | |
15. Dodržiavanie bezpečnostných pravidiel podľa Kontrolného zoznamu pre bezpečnosť webových aplikácií. | |
16. Poskytnutie offline verzie webového sídla na požiadanie v elektronickej podobe. | |
17. Webhosting pre sekundárne webové sídla menšieho rozsahu (Spolu cca 12 sídiel v priebehu jedného roka). Prípadnú zmenu webového sídla nahlási Objednávateľ prostredníctvom e-mailu Dodávateľovi v dostatočnom predstihu, najmenej 3 dní pred plánovanou zmenou. | |
18. Poradenstvo a konzultácie v súvislosti s Web sídlom verejného obstarávateľa v pracovnom čase. |
Názov |
1. Kompletná záloha existujúcej verzie Web sídla objednávateľa |
2. Všetky náklady súvisiace s migráciou existujúceho webu od terajšieho dodávateľa služieb prevádzky webu a hostingu do hostingu zabezpečeného dodávateľom, vrátane príslušných licencií, ako aj všetky náklady súvisiace s inštaláciou potrebných softvérových a hardvérových komponentov a testovacej prevádzky boli súčasťou celkovej ceny. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude aktualizovať redakčný systém Drupal po aktuálnu verziu. |
4. Podpora, údržba a správa webu bude zahrňovať minimálne: - Školenie na vyžiadanie v priestoroch dodávateľa (max 1x za 2 mesiace v rozsahu 2 hodín) - Udržovanie prevádzky schopnosti a funkčnosti webu v plnom rozsahu - Parametrické aktualizácie webu pri zmene legislatívy - Aktualizácie a záplaty bezpečnostných chýb a rizík všetkých zložiek webu - Zaistenie bezpečnostných certifikátov a ich aktualizácie |
5. Službu dodáva Dodávateľ Objednávateľovi priebežne v lehotách podľa tejto Zmluvy. Chyby, ktoré spôsobujú nefunkčnosť alebo chybnú funkčnosť Web sídla a ich odstránenie súvisiace s povinnosťami Dodávateľa v rámci plnenia Služieb v tejto Zmluve, je Dodávateľ povinný odstrániť od zistenia chýb pri monitorovaní Dodávateľom alebo nahlásenia chýb zo strany Objednávateľa. |
6. Dodávateľ bude plniť Služby priebežne na základe písomnej objednávky Objednávateľa. Na základe objednávky Objednávateľa si Dodávateľ a Objednávateľ dohodnú termín dodania aktualizácie a/alebo zmeny Web sídla a termín dodania potrebných podkladov a informácií zo strany Objednávateľa. Služba je dodaná momentom sprevádzkovania aktualizovaných a/alebo zmenených častí Web sídla Objednávateľa na Serveri Dodávateľa. |
7. V prípade, že Objednávateľ je v omeškaní s plnením svojich povinností, ktoré predchádzajú alebo sú potrebné k plneniu povinností zo strany Dodávateľa, lehoty stanovené na plnenie povinností Dodávateľa sa predĺžia o dobu, počas ktorej je Objednávateľ v omeškaní. Dodávateľ je oprávnený plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy počas plynutia lehoty, t.j. je oprávnený dodať Služby kedykoľvek počas plynutia lehoty. |
8. Povinnosť mlčanlivosti podľa Čl. XVII Ochrana dôverných informácií. |
9. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis stanovených cien za požadované služby a to do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody a to v nasledovnej podobe : |
a) Webhosting a služby s tým spojené (mesačný paušál) : Celková cena za mesiac: ............... € bez DPH ............... € s DPH , 0Celková cena za 12 mesiacov: ............... € bez DPH ............... € s DPH |
b) Administrácia web stránky : Jednotková cena za hodinu.... € bez DPH ...... € s DPH , celková cena za mesiac (pri predpokladanom počte hodín za mesiac):.... € bez DPH ..... € s DPH, celková cena za 12 mesiacov: (pri predpokladanom počte hodín za 12 mesiacov): .... € bez DPH... € s DPH Administrácia web stránky zahŕňa: správu a údržbu web stránky, pravidelne aktualizácie, reporty, kontrola, bezpečnostne monitorovanie, programovanie v predpokladanom rozsahu 6 hodín/mesiac = 72 hodín/ 12 mesiacov |
c) Programátorské práce - Dodatočné programovanie podľa požiadaviek objednávateľa v predpokladanom rozsahu 72 hodín za 12 mesiacov Jednotková cena za hodinu: ............... € bez DPH ............... € s DPH Celková cena za 72 hodín: ............... € bez DPH ............... € s DPH |
d) Migrácia webu : Celková cena za migráciu webu: ............... € bez DPH ............... € s DPH |
10. Predpokladaný termín plnenia od 28.4.2020. |
11. Vystavenie faktúry mesačne po dobu trvania rámcovej dohody, t. j. 12 mesiacov. |
12. Splatnosť faktúry : do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (do faktúry je potrebné uviesť meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy) |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | 3. Webhosting a prevádzka web sídla na Serveri Dodávateľa, pričom prevádzkou Web sídla sa rozumie udržiavanie nepretržitej prevádzky a konektivity Servera, pravidelné aktualizácie CMS Drupal, zabezpečenie webového sídla a požadovaných úprav v redakčnom systéme CMS DRUPAL. | |
Navrhnutá hodnota | 3. Webhosting a prevádzka web sídla na Serveri Dodávateľa, pričom prevádzkou Web sídla sa rozumie udržiavanie nepretržitej prevádzky a konektivity Servera, pravidelné aktualizácie CMS Drupal, zabezpečenie webového sídla a požadovaných úprav v redakčnom systéme CMS DRUPAL. | 3. Webhosting a prevádzka web sídla na Serveri Dodávateľa, pričom prevádzkou Web sídla sa rozumie udržiavanie nepretržitej prevádzky a konektivity Servera, pravidelné aktualizácie navrhnutého CMS |
VO by mal umožniť alternatívu CMS Drupal, kedže v osobitných podmienkych požaduje školenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 9. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis stanovených cien za požadované služby a to do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody a to v nasledovnej podobe : |
Navrhnutá hodnota | Všetky jednotkové ceny, vrátane ceny za migráciu webu musia byť JEDNOZNAČNÝM kritériom verejného obstarávania, inak môže dôjsť k porušeniu zákona. Nie je možné vysúťažiť cenu za prevádzku webového sídla, ktorá môže byť aj 1 € mesačne a následne môže 5 dní po podpise zmluvy vysúťažený dodávateľ stanoviť cenu migrácie webu na (desať)tisíce eur. |
rozpor so zakonom
Pribinova 17, SND, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 položky
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2020 10:42
21.04.2020 14:00
21.04.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 10:53 - Vstupná ponuka | 6 990,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: