• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2020 11:35

Detail zákazky Z20207187

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2020 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2020 11:35

Základné údaje

Z20207187

OF-211806

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4530455

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia serverovej infraštruktúry

Hardvér, technická podpora, inštalácia

  • 30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48800000-6 - Informačné systémy a servery
  • 48820000-2 - Servery
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie komponentov HPE Synergy. Nakoľko sa jedná o modernizáciu existujúceho prostredia objednávateľ požaduje zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcou infraštruktúrou. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
Funkcia
Šasi s modulom základnej dosky pre Gen 10 procesor
Procesor
Procesor
Montáž pri výrobe
RAM pre Gen 10
Montáž pri výrobe
Disk SSD
Montáž pri výrobe
Kontrolér
Montáž pri výrobe
Konvertovaný sieťový adaptér
Montáž pri výrobe
RAM pre Gen9
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
871940-B21 HPE Synergy 480 Gen10 Configure-to-order Compute Module ks 6
P11694-L21 HPE Synergy 480/660 Gen10 Intel Xeon-Gold 6234 (3.3GHz/8-core/130W) FIO Processor Kit ks 6
P11694-B21 HPE Synergy 480/660 Gen10 Intel Xeon-Gold 6234 (3.3GHz/8-core/130W) Processor Kit ks 6
P11694-B21 0D1 Factory Integrated ks 6
P00924-B21 HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit ks 96
P00924-B21 0D1Factory Integrated ks 96
P18432-B21 HPE 480GB SATA 6G Mixed Use SFF (2.5in) SC 3yr Wty Multi Vendor SSD ks 12
P18432-B21 0D1 Factory Integrated ks 12
823852-B21 HPE Smart Array E208i-c SR Gen10 (8 Internal Lanes/No Cache) 12G SAS Modular Controller ks 6
823852-B21 0D1 Factory Integrated ks 6
876449-B21 HPE Synergy 4820C 10/20/25Gb Converged Network Adapter ks 6
876449-B21 0D1 Factory Integrated ks 6
805351-B21 HP 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2400 CAS-17-17-17 Registered Memory Kit ks 64
 2. Inštalačné a konfiguračné hardverové a softvérové služby pre dodané komponenty
Funkcia
HPE Installation SVC
HPE Synergy Node Installation Service
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HA113A1 HPE Installation SVC ks 6
HA113A1 5ZZ HPE Synergy Node Installation Service  (support 871940-B21) ks 6
 3. Technická podpora pre dodané komponenty
Funkcia
Support Contract
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
D1 Support Contract pre HPE Synergy 480 Gen10 (24h FIX, Coverage Period from:  to: 19.12.2023) ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
3. Miestom plnenia je: miesto v Bratislave.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 60 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti HPE a o e- mailovej adrese určenej na fakturáciu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
7. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny.
8. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien.
9. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia ako aj s jeho inštaláciou.
11. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „spoločnosť HPE“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti HPE alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti Hewlett Packard Enterprise prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti HPE, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
13. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti HPE. Objednávateľ má so spoločnosťou HPE uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakupené. V prípade, ak spoločnosť HPE odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
14. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zákazky naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zákazky bez vád a nedorobkov.
15. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu.
16. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
17. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
18. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
19. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
20. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
22. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
23. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú finančné limity stanovené zákonom č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V opačnom prípade podľa Čl. IV. bodu 4.4 VZP OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle Čl. XVIII Ukončenie Zmluvy bodu 18.2 písm w) VZP OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.04.2020 09:00 — 15.06.2020 15:00

1,00 komplet

127 783,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2020 10:37

15.04.2020 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2020 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 736
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2020 10:41 - Vstupná ponuka 127 783,00 € Cena bez DPH
14.04.2020 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 126 713,83 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS