30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Modernizácia serverovej infraštruktúry
Hardvér, technická podpora, inštalácia
Tovar, Služba
1. Dodanie komponentov HPE Synergy. Nakoľko sa jedná o modernizáciu existujúceho prostredia objednávateľ požaduje zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcou infraštruktúrou. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Šasi s modulom základnej dosky pre Gen 10 procesor |
Procesor |
Procesor |
Montáž pri výrobe |
RAM pre Gen 10 |
Montáž pri výrobe |
Disk SSD |
Montáž pri výrobe |
Kontrolér |
Montáž pri výrobe |
Konvertovaný sieťový adaptér |
Montáž pri výrobe |
RAM pre Gen9 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
871940-B21 HPE Synergy 480 Gen10 Configure-to-order Compute Module | ks | 6 | ||
P11694-L21 HPE Synergy 480/660 Gen10 Intel Xeon-Gold 6234 (3.3GHz/8-core/130W) FIO Processor Kit | ks | 6 | ||
P11694-B21 HPE Synergy 480/660 Gen10 Intel Xeon-Gold 6234 (3.3GHz/8-core/130W) Processor Kit | ks | 6 | ||
P11694-B21 0D1 Factory Integrated | ks | 6 | ||
P00924-B21 HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit | ks | 96 | ||
P00924-B21 0D1Factory Integrated | ks | 96 | ||
P18432-B21 HPE 480GB SATA 6G Mixed Use SFF (2.5in) SC 3yr Wty Multi Vendor SSD | ks | 12 | ||
P18432-B21 0D1 Factory Integrated | ks | 12 | ||
823852-B21 HPE Smart Array E208i-c SR Gen10 (8 Internal Lanes/No Cache) 12G SAS Modular Controller | ks | 6 | ||
823852-B21 0D1 Factory Integrated | ks | 6 | ||
876449-B21 HPE Synergy 4820C 10/20/25Gb Converged Network Adapter | ks | 6 | ||
876449-B21 0D1 Factory Integrated | ks | 6 | ||
805351-B21 HP 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2400 CAS-17-17-17 Registered Memory Kit | ks | 64 |
2. Inštalačné a konfiguračné hardverové a softvérové služby pre dodané komponenty
|
|
---|---|
Funkcia |
HPE Installation SVC |
HPE Synergy Node Installation Service |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HA113A1 HPE Installation SVC | ks | 6 | ||
HA113A1 5ZZ HPE Synergy Node Installation Service (support 871940-B21) | ks | 6 |
3. Technická podpora pre dodané komponenty
|
|
---|---|
Funkcia |
Support Contract |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
D1 Support Contract pre HPE Synergy 480 Gen10 (24h FIX, Coverage Period from: to: 19.12.2023) | ks | 6 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 15 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby. |
3. Miestom plnenia je: miesto v Bratislave. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 60 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti HPE a o e- mailovej adrese určenej na fakturáciu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť písomne oznámené druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien. |
7. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí písomne oznámená druhej zmluvnej strane najneskôr 5 dní pred vykonaním zmeny. |
8. Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení predmetu zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na písomne najneskôr 5 dní pred vykonaním zmien. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení. |
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia ako aj s jeho inštaláciou. |
11. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „spoločnosť HPE“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti HPE alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením spoločnosti Hewlett Packard Enterprise prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti HPE, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
13. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti HPE. Objednávateľ má so spoločnosťou HPE uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakupené. V prípade, ak spoločnosť HPE odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
14. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zákazky naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zákazky bez vád a nedorobkov. |
15. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 6. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. |
16. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
17. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
18. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
19. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. v tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
20. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
22. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
23. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú finančné limity stanovené zákonom č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V opačnom prípade podľa Čl. IV. bodu 4.4 VZP OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle Čl. XVIII Ukončenie Zmluvy bodu 18.2 písm w) VZP OPET. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.04.2020 09:00 — 15.06.2020 15:00
1,00 komplet
127 783,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2020 10:37
15.04.2020 10:45
15.04.2020 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 10:41 - Vstupná ponuka | 127 783,00 | € | Cena bez DPH |
14.04.2020 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 126 713,83 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: