• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 11:25

Detail zákazky Z20207169

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2020 11:25

Základné údaje

Z20207169

OF-212043

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4529412

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - hrubý tovar.

potraviny

  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie dodávky hrubého tovaru, počet položiek 60, podrobný popis v prílohe č. 2.
Funkcia
Potraviny - hrubý tovar.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Napolitánky ks 20000
Napolitánky DIA ks 5000
Ryža kg 9800
Tarhoňa kg 2700
Bujón kg 1340
Cukor kryštálový kg 5000
Cukor práškový kg 850
Cukor vanilkový ks 2500
Čaj čierny kg 85
Čaj ovocný kg 75
Lemonit kg 320
Múka hladká špeciál kg 10500
Múka výberová - polohrubá kg 4400
Múka hrubá kg 4250
Niťovky kg 1500
Kolienka kg 950
Kolienka celozrnné kg 300
Rezance široké kg 460
Vretienka kg 1250
Vretienka celozrnné kg 300
Špagety kg 420
Špagety celozrnné kg 130
Fliačky kg 530
Ovsené vločky kg 420
Detská krupica kg 250
Soľ kg 2000
Hrach kg 1130
Šošovica kg 1200
Fazuľa suchá biela kg 1220
Fazuľa farebná kg 250
Mak mletý kg 450
Sacharín ks 1650
Slovenská ryža kg 700
Tekuté ochucovadlo l 900
Krúpy kg 170
Kakao kg 80
Nápoj v prášku kg 80
Zlatý klas kg 65
Sóda bikarbóna kg 10
Kypriaci prášok do pečiva ks 700
Hrozienka kg 420
Zmes (omáčka na špagety) kg 70
Cestoviny abeceda kg 60
Káva melta kg 50
Keks typu Marína kg 20
Cestoviny mušličky kg 10
Mandle bez šupy kg 5
Prášok do perníka ks 700
Maizena kg 12
Sezam kg 20
Mini džem DIA ks 1700
Pene cestoviny kg 350
Pene cestoviny celozrnné kg 380
Celozrnné špaldové široké rezance kg 380
Špaldové fliačky kg 380
Hrstková zmes kg 1200
Práškové sladidlo ks 60
Špaldové chrumky ks 1200
Keksík s vlákninou ks 800
Vanilkový puding kg 65
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpna cena predmetu zákazky je stanovená dohodou zmluvných strán zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov v prílohe č. 1 a vychádza z ponuky predávajúceho predloženej do EKS, ktorú predávajúci garantuje.
Ceny tovarových položiek predmetu rámcovej zmluvy budú uvedené v prílohe č. 1 zmluvy. Cena je stanovená bez DPH. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade s príslušnými daňovými predpismi účinnými v čase fakturácie. Predávajúci bude kupujúcemu fakturovať len objednané a prevzaté množstvo predmetu rámcovej dohody.
Kupujúci uhradí dojednanú kúpnu cenu predávajúcemu po prevzatí predmetu kúpy na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Prílohou faktúry bude dodací list. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu rámcovej dohody. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu, alebo fakturovaná suma nie je určená v súlade ustanoveniami tejto rámcovej dohody, alebo fakturovaná suma nezodpovedá odobratému množstvu tovaru podľa priložených dodacích listov potvrdených kupujúcim.
Dôvod vrátenia je kupujúci povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry s odstránením vytknutých nedostatkov začína plynúť nová 14 dňová lehota splatnosti.
Doba platnosti tejto rámcovej dohody je stanovená na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej zmluvy. Čas plnenia tejto dohody nastáva dňom 15.04.2020.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy na 3 pracoviská objednávateľa v pracovné dni pondelok až piatok v čase od 6.00 hod. do 13.00 hod.
Neuhradením faktúry v stanovenej lehote podľa Čl. IV vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,01% z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.
Predávajúci sa zaväzuje doviezť kupujúcemu tovar podľa objednávky v deň a hodinu na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru na konkrétne pracovisko SZSS.
Kupujúci bude objednávku požadovaného tovaru realizovať minimálne 24 hodín pred termínom dodávky telefonicky, e-mailom, poštou, doobjednávky 1 deň vopred do 13.45 hod. telefonicky, e-mailom, predávajúci zaručuje dodať doobjednaný tovar na 6.00 hod. ráno (nasledujúci deň po obdržaní doobjednávky).
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý kupujúci predávajúcemu po odkontrolovaní dodaného sortimentu, množstva a kvality predmetu zmluvy, potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry.
Predávajúci sa zaväzuje pri dodávke tovaru dodržiavať hygienické zásady a predpisy pre prepravu, skladovanie a manipuláciu s tovarom a tiež sa zaväzuje dodávať tovar v požadovanom množstve a kvalite v zmysle tejto rámcovej dohody a objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste a dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby. Tovar dodávať v nevratných obaloch a presné množstvá objednaných tovarov nie iba na celé kartóny.
V prípade nedodržania podmienok určených v bode 13. má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny objednávky.
Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar na dohodnutom mieste prevzatia, v dohodnutom rozsahu a v lehotách dohodnutých v tejto rámcovej dohode. Prevzatie tovaru zástupca kupujúceho po kvalitatívnej a kvantitatívnej kontrole potvrdí svojim podpisom a pečiatkou na dodacom liste predávajúcemu. V prípade zistenia rozdielov medzi dodávkou a objednávkou alebo zistenia zjavných vád tovaru je kupujúci povinný uplatniť reklamáciu týchto zistení ihneď pri preberaní tovaru písomnou formou vyznačením v dodacom liste.
Neskôr zistené nedostatky sú neopodstatnené, ak nejde o skryté chyby, ktoré je možné uplatniť v stanovenej lehote spotreby. 7.4. Ak pri prevzatí tovaru zistí kupujúci, že ide o nekompletnú dodávku, nezodpovedajúceho dohodnutej kvalite, certifikátu, resp. bez označenia pôvodu a poškodeného a túto skutočnosť potvrdí v dodacom liste, je predávajúci povinný bezodkladne dodaný predmet zmluvy vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Nárok kupujúceho na zmluvnú pokutu podľa ods.6.8. tejto zmluvy nie je dotknutý.
Kupujúci zároveň nie je povinný neprevzatú dodávku tovaru, ktorá vykazuje vyššie uvedené vady, uhradiť a predávajúci tiež zodpovedá za prípadné škody vzniknuté kupujúcemu dodaním vadného tovaru. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovarov, prípadne odobrať v zmluvných cenách vyššie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo predmetu rámcovej dohody uvedené v Prílohe č. 1 tejto rámcovej dohody.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania. Predávajúci poskytuje kupujúcemu na dodaný tovar záruku minimálne do uplynutia doby spotreby pre príslušnú tovarovú položku. Predávajúci zabezpečí v záručnej dobe bezodplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezvadný tovar, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak. Záruka sa nevzťahuje na chyby, ktoré boli spôsobené kupujúcim – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok a tiež okolnosťami vyššej moci po prevzatí tovaru kupujúcim.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností predávajúceho: - neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, - opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že kupujúci na nedostatky predávajúceho písomne upozornil, - porušenie nasledovného ustanovenia: predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v prvej maximálne v druhej tretine doby spotreby v čase dodania
Rámcová dohoda nadobúda platnosť a účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovom sídle kupujúceho ( s odkazom na § 47 a ods. 1 Občianskeho zákonníka) , nie však skôr ako 15.04.2020.
Kontaktnými osobami na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho sú príslušní skladníci objednávateľa v jeho prevádzkach, tel. kontakt 037/6925522, tel. kontakt 037/6926720, tel. kontakt 037/7336130.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Príloha č. 1 a príloha č. 2 tvoria nedeliteľnú súčasť zmluvy na dodanie tovaru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jánskeho 7, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

91 817,00 kg, ks, l

68 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2020 09:11

14.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 88
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2020 13:40 - Vstupná ponuka 68 398,80 € Cena s DPH
14.04.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 68 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS