• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 10:50

Detail zákazky Z20207166

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2020 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 10:50

Základné údaje

Z20207166

OF-208878

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4528067

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

31442617

BIOHEM, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odberové vaky - štvorvaky na krv, vrátane prenájmu odberových váh

vaky na krv, štvorvaky na krv,

  • 33141613-0 - Vaky na krv
  • 33194210-1 - Prístroje na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odberové vaky - štvorvaky na krv, vrátane prenájmu odberových váh
Funkcia
Odberové vaky na odber a spracovanie 450 ml celej krvi vrátane prenájmu odberových váh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štvorvak s filtračným systémom kusov 13200
Počet odberových váh kusov 3
Prenájom odberových váh s možnosťou odkúpenia mesiacov 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Parametre odberového vaku:
Štvorvak s filtračným systémom na odstránenie leukocytov z plnej krvi pred jej spracovaním, s resuspenzným roztokom na prípravu deleukotizovaných erytrocytov a čerstvo zmrazenej plazmy deleukotizovanej na automatickom lise. áno
Vaky jednotlivo balené. áno
štvorvak s hornou výpusťou áno
filtračný systém – in-line filter na plnú krv (mäkký flexibilný filter s vysokou účinnosťou) áno
63 ml CPD – antikoagulačný roztok áno
100 ml SAG-Manitol – roztok na konzerváciu erytrocytov áno
jednoduchá detekcia predošlého odstránenia krytu ihly z jej hrotu, tzv. „temper-evident“ prevedením. Zároveň nie je možné krytie hrotu ihly opätovným nasadením na ihlu tak, že by nebolo jednoznačné jeho predchádzajúce odstránenie z hrotu ihly áno
ochranný kryt použitej ihly integrovaný v úchopovej časti ihly áno
ochranný kryt umiestnený na ihle, zablokovanie ochranného krytu po úplnom prekrytí odberovej použitej ihly tak, aby nemohlo dôjsť k opätovnému vysunutiu odberovej ihly áno
bezpečnostný integrovaný systém na odber vzorky krvi – uzavretý odberový systém (odberový port s uzáverom a vak na prvé množstvo odoberanej vzorky krvi, možnosť vákuového odberu vzorky, umožnenie zafixovania použitej odberovej ihly s ochranným krytom v odberovom porte) áno
úsek medzi odberovou ihlou a primárnym odberovým vakom bez zalamovacej kanyly áno
dĺžka odberovej hadičky, t.j. vzdialenosť od konca úchopovej časti odberovej ihly po primárny odberový vak min.: 100 cm
dĺžka hadičky k vaku s plazmou, t.j. vzdialenosť od vaku s prefiltrovanou krvou po vak s plazmou min.: 40 cm
hadička k vaku na erytrocyty s dĺžkou min.: 40 cm s možnosťou vytvoriť cca 10 číslovaných segmentov áno
objem satelitného vaku na uskladnenie plazmy 600 ml, jeho šírka max. 13,5 cm a jeho výška max. 23,5 cm
Účinnosť filtračného systému - 10e6 reziduálnych leukocytov na TU áno
minimálne straty objemu filtrovanej krvi áno
integrované otvory (ušká) na pozdĺžnych stranách vakov na erytrocyty aj na plazmu , ktoré slúžia na zasunutie segmentov hadičky vaku, ktoré sú potrebné na skúšky kompatibility a na kontrolné vzorky áno
na primárnom odberovom vaku aj ostatných satelitných vakoch umiestnené etikety so symbolmi. Popis na etikete každého vaku musí spĺňať normu STN EN ISO 3826-2 Plastové skladacie nádoby na ľudskú krv a krvné komponenty áno
vaky kompatibilné s lisom na automatickú separáciu krvných zložiek typ CompoMat G5 áno
plne automatizované spracovanie odberových vakov a separácia krvných zložiek z odobratej krvi na lise na automatickú separáciu krvných zložiek (CompoMat G5)   bez potreby zásahu obsluhy, t.j. od vloženia (nasadenia) vaku až po ukončenie separácie nie je potrebná žiadna obsluha personálu, okrem manuálneho načítania čiarových kódov a výberu programu spracovania áno
v spojení s lisom na automatickú separáciu krvných zložiek umožnenie otvorenia prietoku medzi vakom s prefiltrovanou plnou krvou a vakom s resuspenzným roztokom inak ako s použitím zalamovacej kanyly áno
2. Parametre odberových váh na krv:
Homogénne miešanie odoberanej krvi áno
Automatické tárovanie váh pred každým odberom áno
Zobrazenie informácií a správ na LCD displeji (o odbere, nastavenom objeme, stave batérie a pod.) áno
LCD displej je podsvietený a konfigurovateľný áno
Miska odberovej váhy s integrovaným systémom uchytenia (držiakom) leukocytárneho filtra odberového vaku áno
Povrch misky odberovej váhy je umývateľný a dezinfikovateľný áno
Redukcia hemolýzy (kývanie misky a následné premiešavanie krvi s ACD roztokom začne až po natečení určitého menšieho objemu krvi do vaku po začatí odberu) áno
Priame overenie darcu pred odberom (zobrazenie mena, priezviska a dátumu narodenia na displeji váhy po načítaní čísla odberu) áno
Funkcia prestávky (umožní obsluhe prerušiť miešanie a počas odberu označiť vaky, pričom bezpečnostná svorka zostáva uzavretá) áno
Možnosť zmeny odobratého množstva krvi počas odberu podľa aktuálneho stavu darcu krvi áno
Automatické ukončenie odberu po dosiahnutí nastaveného objemu áno
Nastavenie Maximálneho času trvania odberu áno
Presnosť merania odberovej váhy maximálne ± 4 g áno
Akusticko – optické alarmy áno
Akustický a optický alarm náhleho zvýšenia hmotnosti na miske áno
Akustický a optický alarm pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (nízky a vysoký prietok) áno
Akustický a optický signál ukončenia odberu áno
Záznam poruchových a alarmových stavov áno
Pomocná tyč pre kontrolu a obsluhu v ergonomicky priaznivej polohe tela áno
Pomocná tyč s integrovanou optickou signalizáciou slúži obsluhe na kontrolu alarmov na diaľku áno
Pomocná tyč  informuje darcu o postupe odberu (napr. v stĺpcovom grafe a v percentách), tiež upozorňuje na nedostatočný prietok a potrebu začať stláčať ruku áno
Integrovaná čítačka čiarových kódov s funkciou autodetekcie áno
Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom), určený na výmenu dát medzi prístrojom a externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania, archiváciu a pod. áno
Odberová váha má možnosť po zadaní čísla odberu automaticky zvoliť príslušný program odberu áno
Obojstranný prenos dát do/z LIS-u áno
Bezdrôtový prenos údajov prostredníctvom rádiového pásma ISM (Industry, Science, Medical) s dosahom min. 20 m áno
Min. 100 odberov uložených v pamäti váhy áno
Min. 50 nastaviteľných programov odberu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie a zaškolenia odborného personálu ako využívať predmet zákazky v rozsahu max. 12 hodín
Bezplatná oprava prístroja do 72 hod. od nahlásenia poruchy
Odberové vaky na krv musia byť schválené s slovenskej verzii PMF (Plasma master file)
Splatnosť faktúr 60 dní
Interval opakovaných plnení - každý mesiac 1 objednávka. To znamená že počas lehoty plnenia približne 60 objednávok a dodávok krvných vakov
Dodávka vakov priebežne počas lehoty plnenia na základe čiastkových objednávok max. do 72 hod. od odoslania objednávky emailom/telefonicky
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania zmluvnej ceny, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Nájomca je oprávnený kúpiť predmet nájmu po uplynutí lehoty plnenia tejto zmluvy, najneskôr však v lehote 90 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy. Doručením písomného oznámenia nájomcu o uplatnení tohto práva ohľadne predmetu nájmu vzniká kúpna zmluva; prenajímateľ má postavenie predávajúceho a nájomca postavenie kupujúceho. Zmluvné strany sa dohodli, že vlastnícke právo k predmetu nájmu prechádza na kupujúceho (nájomcu) momentom vzniku kúpnej zmluvy.
Zmluvné strany na účely kúpnej zmluvy podľa tohto článku sa dojednali na kúpnu cenu predmetu nájmu a to po uplynutí lehoty nájmu špecifikovanej v technických vlastnostiach a zároveň uplynutím lehoty plnenia špecifikovanej v zmluvných podmienkach a to vo výške 1,00 Eur vrátane DPH za každý prenajatý prístroj. Nájomca (kupujúci) je povinný zaplatiť kúpnu cenu prenajímateľovi (predávajúcemu) v lehote do 30 dní odo dňa vzniku kúpnej zmluvy."
Názov Upresnenie
Pred samotným plnením zmluvy, do 25 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje poskytnutie bezplatných vzoriek do sídla verejného obstarávateľa. Min. počet vakov na odskúšanie 8+1 ks na prezentáciu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odskúšať odberové vaky, automatickým lisom po dobu 7-10 dní Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad o pridelení ŠUKL kódu na odberové vaky (umožňuje sa poslať emailom a následne originál) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad - platný EC certifikát k odberovým váham (umožňuje sa poslať emailom a následne originál) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť Technický list - splnenie technických parametrov podľa opisného formulára, z ktorých bude možné preukázateľne zistiť splnenie všetkých bodov uvedených v parametroch a technických parametroch (umožňuje sa poslať emailom a následne originál) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien za vaky a prenájom zariadení, bez DPH/s DPH. (umožňuje sa poslať emailom a následne originál) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Počas lehoty plnenia zmluvy sa požaduje kompletný bezplatný servis na uvedené zariadenia (váhy na odber krvi) do 72.hod od nahlásenia poruchy (umožňuje sa poslať emailom a následne originál) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

17.04.2020 08:59 — 17.04.2025 09:00

1,00 ks

211 380,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.04.2020 09:02

09.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2020 10:39 - Vstupná ponuka 211 350,00 € Cena bez DPH
07.04.2020 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 211 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS