• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 09:40

Detail zákazky Z20207163

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2020 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 09:40

Základné údaje

Z20207163

OF-212036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531643

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

18049401

AG NÁRADIE - AGRODEAL, s.r.o.

Bulharská 37/2, Trnava, 91700, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné náradie

Ručné nástroje, náradie

  • 44510000-8 - Nástroje
  • 44511000-5 - Ručné nástroje
  • 44514000-6 - Rukoväte náradia a časti náradia

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné náradie
Funkcia
Pracovné náradie na zabezpečenie údržby ciest - upratovacie práce po zimnom období.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lopata s dutým rebrom kovaná, široký koniec (rovná), šírka cca 30 cm ks 75
2. Lopata s dutým rebrom kovaná,  srdcovka, špicatá,  cca 270x270 mm ks 49
3.Krompáč dvojstranný 2,5 kg, jedna strana na kopanie, druhá strana na uvoľňovanie kameňov, kovaná karbonová oceľ zakalená ks 15
4. Motyka kovaná cca 630 g ks 26
5. Hrable z kovanej ocele 16 zubov ks 46
6.krompáč 2-stranný, 1,5kg, jedna strana na kopanie, druhá strana na uvoľňovanie kameňov, kovaná karbonová oceľ zakalená ks 4
7. Metla cestárska 50 cm, bez násady (na šikmé nasadenie), s pevnými štetinami ks 85
8. Metla ciroková 5 x šitá, šírka cca 33 cm, hmotnosť cca 800 g ks 22
9. Zmeták priemyselný drôtený (cestársky) bez násady 50 cm ks 42
10. Zmeták ručný drevený – dlhý, 20% prírodný materiál, 80% umelý materiál ks 77
11. Sekáč na ľad 150 x 80 mm s násadou, výška cca 140 cm, oceľový ks 20
12. Vedro pozinkované kovové 10 l ks 33
13. Vedro plastové 12 l ks 47
14. Násada na lopatu drevená 130 cm, hr. 40 - 41 mm ks 201
15. Násada na hrable drevená, priemer 28 mm, dĺžka 150 cm ks 49
16. Násada do plastových hrablí ks 15
17. Násada na krompáč 95 cm, buk ks 27
18. Násada na metlu cestársku, dĺžka 150 cm, drevená ks 99
19. Násada na motyku drevená brúsená 120 mm ks 26
20. Násada do sekery drevená 800 mm ks 17
21. Násada do sekery drevená 400 mm ks 18
22. Fúrik stavebný oceľový s plným kolieskom, objem vaničky 85 l, rukoväte opatrené plastovými krytkami ks 11
23. Lopata AL veľká - šírka 350 mm, 400 mm ks 30
24. Lopata AL malá - šírka 280 mm ks 37
25. Mačeta s drevenou rúčkou 560 mm ks 15
26. Kartáč drôtený s plastovou rúčkou ks 163
27. Rýľ sakovak (štychar) 15/11x53cm, 1,7 kg s ručkou ks 15
28. Lyžica murárska antikorová 180 mm ks 12
29. Pílka malá ručná oceľová, 45 cm ks 13
30. Naberačka murárska antikorová 170 mm, rukoväť drevená ks 17
31. Kliešte pákové oceľové na strihanie roxoru, oceľobých lán ks 8
32. Kombinované kliešte oceľové kalené v oleji ks 25
33. Špachtľa tvrdá 62 mm - uhlíková oceľ, leštený povrch -pevná drevená rúčka ks 36
34. Naberačka stavebná tulej bez násady ks 9
35. Murárska štetka okrúhla, plastová rukoväť, vlas 180 mm ks 27
36. zberač odpadkov, 81 cm ks 40
37. štetec plochý 2 " ks 126
38. štetec plochý 3 " ks 173
39. štetec okrúhly ø 24 ks 83
40. rebrík - 6 priečkový maliarsky drevený - 196 - 200 ks 3
41.sekera kovaná, 1600g ks 9
42.sekera kovaná, 900g ks 12
43.píla rámová, dvojité ozubenie oceľové, 550 mm ks 8
44.kladivo zámočnícke, 5000g, drevená násada ks 14
45.kladivo murárske, 600g, ks 16
46.metla - portviš/cestársky, 30 cm s pevnými štetinami ks 108
47.kladivo zámočnícke, 1000g ks 26
48.štetec plochý, 2,5" ks 199
49.štetec okrúhly, priemer 22mm ks 86
50.lopata kovová / rovná/ dlžka 28 cm, šírka 23,5cm ks 45
51.hrable DK plastové 13 zub. ks 11
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2.Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok
3.Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky zaslanej centrálne emailom z riaditeľstva, na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.
4.Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5.Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
7.Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby , príp. raz mesačne.
8.Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9.Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru.
11.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
12.Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
13.Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
14.Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
15.Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
16.Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
17.Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody,sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
18.Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
19.Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
20.Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
21.V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
22.Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
23.Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
24.Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
25.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
26.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
b/ nedodržanie lehoty dodania,
c/ nedodržanie kúpnej ceny,
27.Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
28.Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
29.Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T.
30.V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

7 677,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2020 15:03

16.04.2020 08:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 08:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2020 07:34 - Vstupná ponuka 7 668,00 € Cena s DPH
15.04.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 7 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS