• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 12:50

Detail zákazky Z20207002

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 12:50

Základné údaje

Z20207002

OF-210802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4528039

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnych prác objednávateľa
Počty uvedené v tomto opise sa vzťahujú buď na kusy, ak je uvedené ks, prípadne na celé balenia, ak je uvedené bal. (v takomto prípade je za označením bal. uvedené z koľkých kusov balenie pozostáva).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier, A4, gramáž 80 g, biely bal. (=500 listov) 30
Kancelársky papier, A3, gramáž 80g, biely bal. (=500 listov) 20
Euroobal, priehľadný číry euroobal z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, povrch matný a mierne pórovitý. Formát A4. Hrúbka: minimálne 45 mic. bal. (=100 ks) 10
Ceruzka grafitová s gumou, tvrdosť HB ks 20
Plastové guľôčkové pero,s ihlovým hrotom,  farba náplne modrá ks 40
Spinky do zošívačky, 24/6,  vyrobené zo silného drôtu bal. (=1000 ks) 10
Spinky do zošívačky 10/4, vyrobené zo silného drôtu bal. (=1000 ks) 10
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, modrý, šírka stopy 1-4,6 mm ks 10
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, oranžový, šírka stopy 1-4,6 mm ks 10
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, žltý, šírka stopy 1-4,6 mm ks 10
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, ružový, šírka stopy 1-4,6 mm ks 10
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, zelený, šírka stopy 1-4,6 mm ks 10
Spony listové 75 mm pozinkované bal. (=25 ks) 10
Spony listové 50 mm pozinkované bal. (=75 ks) 5
samolepiaci bloček 75x75 mm, 400 listov, rôzne farby neónové ks 10
Plastové fólie na krúžkovú väzbu A4 číre minimálne 150 mic. bal. (=100 ks) 1
Kartónové dosky na krúžkovú väzbu biele A4, 250 g bal. (=100 ks) 1
Jednorázová batéria alkalická mikrotužková AAA bal. (=10 ks) 4
Jednorázová batéria alkalická tužková AA bal. (=8 ks) 2
Lepiaca páska 24 mm x 33 m transparentná ks 10
Lepiaca páska 50 mm x 66 m transparentná ks 5
Korekčná páska pritt 4,2 mm x 10 m alebo ekvivalent ks 15
Laminovaná doska s kovovým klipom A4 čierna ks 10
Lepiaca tyčinka hmotnosť 20g ks 10
Poštové obálky formát C5 samolepiace biele, rozmer 162 x 229 mm bal. (=1 000 ks) 2
Poštové obálky formát C5 samolepiace s okienkom vpravo biele, rozmer 162 x 229 mm bal. (=1 000 ks) 1
Poštové obálky formát C6 samolepiace biele, rozmer 114 x 162 mm bal. (=1 000 ks) 2
Poštové obálky DL samolepiace s okienkom, rozmer 110 x 220 mm bal. (=1 000 ks) 1
Rýchloviazač z PVC A4 s priehľadnou prednou stranou a eurodierovaním, farba modrá bal. (=10 ks) 15
Odkladacia mapa papierova 253 EKO  A4 s 3 chlopňami  , modrá ks 40
Kovový dierovač, kapacita dierovania: 30 listov 80g/m2 papiera ks 5
Kovový veľkokapacitný dierovač, kapacita dierovania: minimálne 63 listov 80g/m2 papiera ks 1
Centropen Liner 4611 čierny 0,3 mm alebo ekvivalent ks 5
Centropen Liner 4611 červený 0,3 mm alebo ekvivalent ks 5
Permamnentný popisovač centropen 2846 čierny, válcový hrot so šírkou stopy 1 mm alebo ekvivalent ks 20
Zošívačka na veľkosti spon 24/6, 26/6, kapacita zošívania na minimálne 30 listov, farba čierna ks 5
Rýchloviazač A4 s celou prednou stranou a závesom do poradača, z prešpánu 350 g, farba žltá ks 40
Rýchloviazač A4 s polovičnou prednou stranou a závesom do poradača, z prešpánu 350 g, farba modrá ks 12
Rozraďovač šanónov, rozmer: 10,5 x 24 cm, mix farieb bal. (=100 ks) 4
Samolepiace papierové záložky, rozmer: 20 x 50 mm, v 4 neónových farbách po 50 lístkov bal. (=4x50 lístkov) 10
Guma bielošedá, biela gumuje grafitové čiary a šedá atrament, stredne tvrdá, rozmery: 57x19,5x8 mm ks 2
Euroobal A3 polypropylénový, matný na ležato, hrúbka: 120 mic. bal. (=100 ks) 1
Kalkulačka stolová Casio MS 10 B S, 10-miestna alebo ekvivalent ks 2
Stabilo point  88 liner, stopa: 0.4 mm, farba modrá alebo ekvivalent ks 2
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba modrá tmavá alebo ekvivalent ks 1
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba čierna alebo ekvivalent ks 1
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba zelená alebo ekvivalent ks 2
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba zelená svetlá alebo ekvivalent ks 1
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba červená alebo ekvivalent ks 2
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba červená tmavá alebo ekvivalent ks 1
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba hnedá alebo ekvivalent ks 1
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba oranžová alebo ekvivalent ks 1
Kancelárske nožnice s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, veľkosť: 20,5 cm ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia, pričom objednávateľ si vyhradzuje právo tovary objednávať i postupne podľa svojich potrieb v zmysle tejto rámcovej dohody.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov  s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru.
Plnenie zmluvy/dohody je realizované podľa potrieb objednávateľa na základe objednávok/čiastkových výziev, v ktorých bude uvedený predmet zákazky, požadovaný termín a miesto dodania. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke / čiastkovej výzve samostatne.
Tovar bude dodávaný dodávateľom na odberné miesto odberateľa v termíne do 3 pracovných dní od doručenia objednávky/čiastkovej výzvy objednávateľom. Za doručenie objednávky / čiastkovej výzvy sa považuje ich elektronické zasielanie (e-mailom).
Predmet plnenia bude dodávaný priebežne v pracovných dňoch, na základe objednávok/čiastkových výziev v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo ks tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a zmluvnej ceny. Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy v termíne do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy/dohody.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Spolu s dodaním tovaru budú kupujúcemu odovzdané doklady: potvrdený dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto a na dodanú časť plnenia zmluvy/dohody.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

843,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.04.2020 13:02

09.04.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2020 13:18 - Vstupná ponuka 843,85 € Cena bez DPH
03.04.2020 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS