• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 10:05

Detail zákazky Z20206989

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2020 10:05

Základné údaje

Z20206989

OF-211940

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4531621

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

výroba a dodávka kancelárskeho nábytku

poličky,kreslá na sedenie, sedacia lavica, stoličky sedacie kocky, kvetinová výzdoba, polep krytov radiátora, montáž

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. výroba a dodávka kancelárskeho nábytku
Funkcia
kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.poličky v nižšie uvedenej špecifikácii 3 ks
výroba poličky + materiál, rozmer 90cmx30cmx15cm (šírka x výška x hĺbka) áno
2. poličky v nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
výroba poličky + materiál, rozmer 60cmx20cmx15cm (šírka x výška x hĺbka) áno
3. poličky  na materiály - chodba v nižšie uvedenej špecifikácii 3 ks
výroba poličky + materiál, rozmer 180cmx70cmx40cm  (šírka x výška x hĺbka) áno
4. Kreslá na sedenie v nižšie uvedenej špecifikácii 12 ks
modré a šedé celočalúnené kreslá, textilný poťah kreslo + poťah na kovové nožičky, rozmery 84 x 57 x 50cm( výška x  šírka x hĺbka), výška sedu 48cm, váha 7,5kg áno
5. sedacia lavica  s uložením sedacích kociek v nižšie uvedenej špecifikácii 1 ks
Drevená lavica na uloženie kociek, rozmer 420 x 58 x 50cm, ( šírka x výška x hĺbka) hrúbka dreveného profilu  4,5 cm,  farba buk áno
6. Stand by stoličky  v nižšie uvedenej špecifikácii 16 ks
Barová stolička, šedá, 41 x 100 x 37cm( šírka x výška x hĺbka) výška sedu je 74cm, farba šedá. Plastové klzáky, stabilná podnož. Nosnosť stoličky je 110kg, textilný poťah, farba drevených nožičiek - dub áno
7. Stolíky v nižšie uvedenej špecifikácii 3 ks
Šedý plastový povrch, drevené nôžky vo farbe buka, rozmery 50 x 50 x 50cm (šírka x výška x hĺbka) áno
8. sedacie kocky v nižšie uvedenej špecifikácii 12 ks
sedacia kocka, ekokoža, farba modrá a šedá, rozmery 50 x 50 x 50cm (šírka x výška x hĺbka) áno
9. kvetinová výzdoba v nižšie uvedenej špecifikácii 10 ks
visiaca umelá kvetina, imitácia syngonium 70cm dĺžka, tmavozelené listy osadenie v plastovom kvetináči áno
10. kvetinová výzdoba v nižšie uvedenej špecifikácii 4 ks
stojatá umelá kvetina imitácia fikus, 40cm výška, osadená v šedom  antracitovo umelo- ratanovom kvetináči v rozmeroch 31 x 57 x 31 cm (šírka x výška x hĺbka) áno
11. Polep krytov radiátora v nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
drevené obloženie radiátora s prieduchmi, rozmery 210 x 90 x 28cm (šírka x výška x hĺbka) vrátane polepu vo farbe podlahy - modrý dizajnový kútik áno
12. Polep krytou radiátora v nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
polep fóliou vo farbe stien materiál + práca áno
13. Výroba hore uvedeného nábytku kpl. 1
jedná sa o jeho výrobu, dopravné náklady na miesto dodania a montáže, vyloženie do jednotlivých miestností určených objednávateľom, montáž nábytku v týchto miestnostiach, rozmiestnenie zmontovaného nábytku na miesta určené objednávateľom, dodatočný materiál, odstránenie obalov na skládku a upratanie miestností.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do miestnosti určenej objednávateľom a jeho následnej montáže a rozmiestnenia podľa požiadaviek objednávateľa.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu materiálu, výroby až po dodanie, vynesenie a montáž a rozmiestnenie na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 4 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zmluvy uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Objednávateľ požaduje vystavenie viac faktúr podľa požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

18.05.2020 10:00 — 30.06.2020 14:00

1,00 celý predmet

6 757,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.04.2020 10:59

16.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 48
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2020 11:27 - Vstupná ponuka 6 756,84 € Cena s DPH
16.04.2020 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 5 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS