• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 10:05

Detail zákazky Z20206942

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.04.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2020 10:05

Základné údaje

Z20206942

OF-209096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4527422

Objednávateľ

00607274

Psychiatrická nemocnica Veľké Zálužie

Rínok 334, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu v trvaní 12 mesiacov, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta odberateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných
právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a garancie dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný objem zemného plynu na 12 mesiacov MWh 2 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 odberné miesto SN: miestna sieť
Denné max 2 100 m3
identifikácia odberného miesta (POD kód) SKSPPDIS000330021715
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výsledná cena zákazky musí zahŕňať cenu za dodávku plynu, cenu za prepravu plynu a cenu za distribúciu plynu,bude uvedená v zmluve na základe výsledkov v elektronickej aukcii vrátane SD a DPH.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, uchádzač vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy uvedie cenu v členení ceny za služby súvisiace s distribúciou plynu, s prepravou plynu a ceny za služby obchodníka.
Splatnosť faktúry: pravidelne 1x mesačne, vo výške 100% predpokladaného mesačného odberu, so splatnosťou v 15. deň mesiaca dodávky. Vyúčtovacia faktúra, so zohľadnením pravidelných mesačných platieb bude splatná v 20. deň mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k vyúčtovaniu.
V cene budú zahrnuté všetky poplatky za poskytnuté služby, spotrebnej dane, DPH, distribučných poplatkov, straty na distribúcii, odvod do národného jadrového fondu, prevádzka systému a pod., bez ceny za odberné miesto.
Úspešný uchádzač do 7 dní predloží obstarávateľovi rozpis ceny výsledku elektronickej aukcie. Rozpis bude obsahovať jednotkové ceny jednotlivých zložiek (obchod, preprava, distribúcia). Tieto ceny budú uplatnené vo vyúčtovacích faktúrach za spotrebu zemného plynu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva ZP bez prerušenia, formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva ZP. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo ZP.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná, zahŕňa všetky náklady za dodávku ZP, t.j. náklady súvisiace so službami obchodníka, cenu odchýlky, cenu za komoditu, cenu za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 32 ZVO), finančného a ekonomického postavenia (§ 33 ZVO), technickej a odbornej spôsobilosti (§ 34 ZVO) ako aj splnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Výpovedná doba bez udania dôvodu - 3 mesiace, ktorá začína plynúť od 1.dňa nasledujúceho mesiaca.
Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že veriteľ nemôže v zmysle § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka postúpiť svoju pohľadávku voči dlžníkovi bez jeho predchádzajúceho súhlasu, inak je tento právny úkon veriteľa - postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rínok 334/48, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.05.2020 00:00 — 30.04.2021 00:00

2 800,00 MWh

104 324,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.04.2020 16:42

08.04.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 29
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2020 08:34 - Vstupná ponuka 104 324,40 € Cena s DPH
08.04.2020 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 99 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS