• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 11:05

Detail zákazky Z20206938

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2020 11:05

Základné údaje

Z20206938

OF-211780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4528029

Objednávateľ

00329347

Obec Margecany

Obchodná 7, Margecany, 05501, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilný bubnový štiepkovač s pásovým podávačom

drvič - štiepkovač konárov s listami a ihličím, drvič - štiepkovač dreva, drvič biologicky-rozložiteľného komunálneho odpadu,

  • 43414000-8 - Drviče
  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný bubnový štiepkovač s pásovým podávačom - dodanie  1 ks
Funkcia
Zariadenie musí zabezpečovať
- ľahké nakladanie dreva a dobrú prácu obsluhy, dobrú prácu obsluhy
- drvenie konárov ktoré sú s listami alebo s ihličím, a guľatiny do priemeru 25 cm
- homogenitu získanej  drevnej frakcie  pomocou inštalovateľného sita
Štiepkovač musí byť vybavený hydraulickým ventilom pre plynulú reguláciu rýchlosti privádzania dreva na drvenie .                Homogenita  získanej frakcie  je zabezpečovaná pomocou inštalovaného sita.
Štiepkovač musí byť dodaný ako nový, nepoužívaný a bez vád
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný bubnový štiepkovač s pásovým podávačom ks 1
Priemer materiálu určeného na drvenie mm 230
Rýchlosť podávania bm/min 20
Výkon štiepkovania m3/h 10
Priemer bubna mm 490
Dĺžka podávacieho pásu mm 680
Rozmery hrdla (šírka) mm 350
Rozmery hrdla (výška) mm 330
Objem valcov cm3 1 900
Výkon motora KM 70
Objem palív v nádrži l 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob podávania valček a pásový podávač s hydraulickým náhonom
Typ pohonu samostatný motor
Typ chladenia kvapalina
Typ paliva nafta
Štartovanie elektrické
Predmetom dodania je aj štandardná výbava: -
- rezervné koleso
- - vyhadzovacia rúra so závitkovou točnicou 360°, deflektor.
- - LED cestné osvetlenie,
- - vlastný hydraulický systém,
- - systém proti preťaženiu No–stress s počítadlom Mh.
Požaduje sa dodanie nového zariadenia nepoužívaného
S dodaním zariadenia budú dodané príslušné dokumenty návody, technické doklady a dokumenty,  umožňujúce riadnu prevádzku  a užívanie zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY:
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu.
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná  značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením  predmetu zákazky  - tovaru  - zariadenia v rozsahu
- cena  zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur bez DPH,
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur
- cena zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur s  DPH,
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru:
1.3.1 doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru - zariadenia
1.3.2 doklady a relevantné dokumenty  - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2   tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve
1.3.4 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM  ZARIADENIA
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti a príslušenstvo, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom jazyku v stanovenej    lehote uvedenej v tejto zmluve do sídla kupujúceho
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 6 mesiacov od doručenia osobitnej objednávky na plnenie tejto zmluvy - na dodanie zariadenia. Kupujúci doručí predávajúcemu osobitnú objednávku na plnenie tejto zmluvy - dodanie zariadenia najneskôr do 7 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy.
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla  kupujúceho  presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne    prevzatie
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia a zabezpečí skúšobnú prevádzku najmenej v počte 2 hodín, vrátane zaškolenia minimálne 1 osoby  určenej kupujúcim v rozsahu dvoch hodín.
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA  S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A v  STANOVENEJ LEHOTE
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy - zariadenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle  všeobecných obchodných zmluvných podmienok  (OPET)
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zákazky v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňaťb požadované technické parametre podľa Zmluvy  kupujúci:
- môže odmietnuť vadne dodávaný tovar - zariadenia s určením náhradného termínu dodania tovaru  - zariadenia bez vád
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodaný tovar  - zariadenie s príslušenstvom  bude doručený  predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve,     kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve (všetko aj podľa predložených certifikátov a   atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby                   záručnej    lehoty.
5.2  Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie   v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na   predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24  mesiacov.
5.3  Zodpovednosť za z dodávané zariadenia do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci.
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie dodaného zariadená prechádza na kupujúceho  momentom jeho                 protokolárneho odovzdania a prevzatia.
5.5   Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU  - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA- zahŕňa dodanie predmetu zákazky  v požadovanej kvalite s  požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy,  zabezpečenia skúšobnej prevádzky so zaškolením,  Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy  dohodli v   zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve.
7. PLATOBNÉ PODMIENKY
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky
7.2 Predávajúci je oprávnený faktúrovať cenu za predmet zákazky  - za dodanie zariadenia bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou  vystavenia        jednorázovej faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia bez vád.
7.3  Faktúra je splatná do 60 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne  doručená kupujúcemu.
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany dohodli, že   predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to:
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady,označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať,- meno, podpis, odtlačok pečiatky a   telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota    splatnosti   začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád.
7.5  PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej    v  príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne.
8.  POVINNOSTI KUPUJÚCEHO
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho , kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie  predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu.
8.2 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia s príslušenstvom bez vád,  v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti.
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY
9 . 1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád.
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy   uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka.
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na  zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa      týkajú konania, resp. opomenutia zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti   strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy.
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného  plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho.
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI
10.1  Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení     zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť kumulatívne po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu tohto verejného obstarávania   riadiacim orgánom a po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora ak je to relevantné. .
10.3 Zmluvné podmienky týkajúce sa splnenia povinnosti kupujúceho podľa bodov 1.1 až 1.3 a súvisiacich sankcii za ich neplnenie nadobúdajú účinnosť momentom  uzatvorenia zmluvy.
10.4  Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného    sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu .
10.5 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného  zákonníka    a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES
11. ĎALŠIE  INFORMÁCIE
11.1 Informácie  spojené s platbou DPH
11.2 Ak je predávajúci  identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci   nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu     vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude   povinný  odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11.3 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom  - zariadením kedykoľvek      počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy  a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky
11.4 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania
11.5 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy:
- návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného tovaru - zariadenia
- návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného tovaru - zariadenia v požadovanej štruktúre uvedenej v   zmluve
- všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného zariadenia.
11.6 Ak bude z niektorý uvádzaných parametrov identifikovaný konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, alebo ak je použitý obchodný názov výrobku identifikujúci konkrétneho výrobcu, umožňuje sa :
- nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedený výrobok určený a musia mať kvalitatívne rovnaké alebo lepšie vlastnosti a technické parametre ako je požadované pri pôvodnom výrobku
11.7 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu.
11.8 Kupujúci môže odmietnuť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve
11.9 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť.
11.10 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.9  predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 7, 055 01 Margecany, Margecany, Gelnica, Košický, Slovenská republika

04.01.2021 12:00 — 30.06.2022 12:00

1,00 ks

51 468,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.04.2020 12:04

09.04.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 33
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2020 12:16 - Vstupná ponuka 51 468,00 € Cena s DPH
09.04.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 48 876,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS