00329347
Obec Margecany
Obchodná 7, Margecany, 05501, SVK
47244402
TOMS TRADE, s.r.o.
Jesenského 6, Detva, 96212, SVK
Rýpadlo – nakladač
realizáciu zemných, na manipuláciu so zeminou a úpravu terénu
Tovar, Služba
1. Rýpadlo – nakladač - dodanie 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie musí zabezpečovať realizáciu zemných prác menšieho a stredného rozsahu so zameraním na manipuláciu so zeminou a úpravu terénu |
Zariadenie musí byť dodané ako nové, nepoužívané a bez vád |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rýpadlo – nakladač | ks | 1 | ||
Zdvihový objem motora | l | 3,3 | 4,5 | |
Počet válcov | ks | 4 | ||
Prevádková hmotnosť | kg | 8 000 | 9 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požaduje sa : | - paralelné vedenie nakladacej lopaty, - ovládanie pákami, - 4WD, - min. Power Shuttle, - regulovatelné čerpadlo. |
Motor - požaduje sa: | - Emisie Tier 4 Final, - vznetový dieselový preplňovaný s medzichladičom stlačeného vzduchu, Common Rail, |
Emisná norma | požaduje sa - platná emisná norma v čase dodania. |
Výkon | (ISO 14396/ECE R 129) , min. 70 kW, max 85 kW |
Maximálny točivý moment | pri 1.400 min-1 min. - min. 430 Nm |
Elektronická riadiacia a kontrolná jednotka motora | (elektronické ovládanie motora) |
Zariadenie pre studené štarty | až do -23 °C vonkajšej teploty (batéria min. 120 Ah ) |
Pohon pojezdu - požaduje sa: | - Min. mechanická synchronizovaná prevodovka 4 x 4 Power Shuttle prevodovka, - maximálna rýchlosť jazdy min. 40 km/h, - min. 4 rýchlostné stupne |
Kabina - požaduje sa | - kabína ROPS, FOPS, - bočná prístrojová doska s diagnostickými funkciami, - čelné nakladacie pracovné zariadenie s automatickým uvádzaním lopaty do nakladacej polohy, |
- | - nastaviteľný stĺpec volantu - vonkajšie spätné zrkadlá - vzduchom odpružené sedadlo s bezpečnostným pásom - vyhrievaná |
- | - vzduchom odpružené sedadlo s bezpečnostným pásom, |
- | ,- vyhrievaná |
- | - min 2 prídavné svetlomety vpredu a 2 prídavné svetlomety vzadu |
- spínač voľnobehu | pri zopnutí zníži obrátky motora na minimum (voľnobeh) |
Hydraulika a pracovné zariadenie - požaduje sa | - predné nakladacie pracovné zariadenie s mechanickým paralelným vedením pracovného nástroja, - hydraulický systém s kompenzáciou tlaku, |
- | - hydraulické čerpadlo axiálne piestové min. 150 l/min, tlak min. 200 bar, - hydraulické zámky valcov podpier, |
- | - teleskopická násada podkopového zariadenia, |
- | - 3 sekčný rozvádzač nakladacieho pracovného zariadenia (okruh pre lopatu 4x1 alebo 6x1), |
- | - 7 sekčný rozvádzač hĺbkového pracovného zariadenia, |
- | - automatický systém tlmenia, |
- | - lopata s klapkou (6x1) objem min 1,0m3 so zubami, |
Nápravy - požaduje sa: | - zadná náprava - so 100% uzávierkou diferenciálu alebo systémom umožňujúcim automatické uzavretie diferenciálu, |
- | - prevádzkové kotúčové brzdy v olejovom kúpeli, |
- | - mechanicky ovládané dvoma pedálmi, ktoré môžu byť spojené a ovládané spoločne, |
- | - predné protizávažia v maximálnej váhe pre daný model, |
- | - mechanický rychloupínač hĺbkových lopát. |
Požaduje sa dodanie nového zariadenia | nepoužívaného. |
S dodaním zariadenia budú dodané príslušné dokumenty | návody, technické doklady a dokumenty, umožňujúce riadnu prevádzku a užívanie zariadenia |
Názov |
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY: |
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu: |
- cena zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur bez DPH, |
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur |
- cena zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur s DPH, |
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru: |
1.3.1 doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru - zariadenia |
1.3.2 doklady a relevantné dokumenty - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar |
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2. a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve |
1.3.4 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 sa považuje za porušenie zmluvy |
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM ZARIADENIA |
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti a príslušenstvo, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom jazyku v stanovenej lehote uvedenej v tejto zmluve do sídla kupujúceho |
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 6 mesiacov od doručenia osobitnej objednávky na plnenie tejto zmluvy - na dodanie zariadenia. Kupujúci doručí predávajúcemu osobitnú objednávku na plnenie tejto zmluvy - dodanie zariadenia najneskôr do 7 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla kupujúceho presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne prevzatie. |
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia a zabezpečí skúšobnú prevádzku najmenej v počte 2 hodín, vrátane zaškolenia minimálne 1 osoby určenej kupujúcim v rozsahu dvoch hodín. |
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A v STANOVENEJ LEHOTE |
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy - zariadenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPET-u: |
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zákazky v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňaťb požadované technické parametre podľa Zmluvy kupujúci: |
- môže odmietnuť vadne dodávaný tovar - zariadenia s určením náhradného termínu dodania tovaru - zariadenia bez vád |
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU |
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodaný tovar - zariadenie s príslušenstvom bude doručený predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve, kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve (všetko aj podľa predložených certifikátov a atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby záručnej lehoty. |
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24 mesiacov. |
5.3 Zodpovednosť za z dodávané zariadenia do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci. |
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie dodaného zariadená prechádza na kupujúceho momentom jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
5.5 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka |
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA- zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy, zabezpečenia skúšobnej prevádzky so zaškolením, Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve. |
7. PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky |
7.2 Predávajúci je oprávnený faktúrovať cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou vystavenia jednorázovej faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia bez vád. |
7.3 Faktúra je splatná do 60 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu. |
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: |
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady,označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať,- meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky |
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád. |
7.5 PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY |
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne. |
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO |
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho , kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY |
9 . 1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád. |
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy |
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane |
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa týkajú konania, resp. opomenutia zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy |
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy. |
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho. |
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI |
10.1 Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť kumulatívne po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom a po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora ak je to relevantné. |
10.3 Zmluvné podmienky týkajúce sa splnenia povinnosti kupujúceho podľa bodov 1.1 až 1.3 a súvisiacich sankcii za ich neplnenie nadobúdajú účinnosť momentom uzatvorenia zmluvy. |
10.4 Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu. |
10.5 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES. |
11. ĎALŠIE INFORMÁCIE |
11.1 Informácie spojené s platbou DPH |
11.2 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.3 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom - zariadením kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky. |
11.4 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania. |
11.5 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy: |
- návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného tovaru - zariadenia |
- návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného tovaru - zariadenia v požadovanej štruktúre uvedenej v zmluve |
- všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného zariadenia. |
11.6 Ak bude z niektorý z uvádzaných parametrov identifikovaný konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, alebo ak je použitý obchodný názov výrobku identifikujúci konkrétneho výrobcu, umožňuje sa : |
- nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedený výrobok určený a musia mať kvalitatívne rovnaké alebo lepšie vlastnosti a technické parametre ako je požadované pri pôvodnom výrobku. |
11.7 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu. |
11.8 Kupujúci môže odmietnúť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve |
11.9 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť. |
11.10 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.9 predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti. |
Obchodná 7, 055 01 Margecany, Margecany, Gelnica, Košický, Slovenská republika
04.01.2021 12:00 — 30.06.2022 12:00
1,00 ks
104 715,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2020 12:10
09.04.2020 10:30
09.04.2020 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2020 11:27 - Vstupná ponuka | 104 712,00 | € | Cena s DPH |
09.04.2020 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: