00329347
Obec Margecany
Obchodná 7, Margecany, 05501, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Kontajnery na zvozové vozidlo
zvoz komunálneho odpadu, zvoz odpadu, zvoz materiálu, vymeniteľný,
Tovar, Služba
1. City kontajner - vysoký - dodanie - 5 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Bude sa ním zabezpečovať zvoz odpadu, materiálu, zeminy zvozovým vozidlom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
City kontajner - vysoký | ks | 5 | ||
Objem | m3 | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
City kontajner vysoký: | - |
Vnútorné rozmery | dĺžka - min. 3 300 mm - max, 3 500 mm šírka - min. 2 000 mm - max. 2 200 mm výška - min. 1 900 mm - max. 2 050 mm |
Hlavný rám naťahovacieho kontajnera - požaduje sa: | - |
- | - splnenie normy DIN 30722-3, - profil rámu UNP120 a INP120, - hák o hrúbke min. 35mm v akosti materiálu EN S355J, - výška háku min. 900 mm - max. 1 000 mm, - rolky oceľové |
Bočnica kontajnera - požaduje sa: | - hrúbka min. 2 mm, max. 2,2 mm v akosti materiálu EN S355MC, |
- | - hrúbka plechu podlahy min. 3 mm, max. 3,3 mm v akosti materiálu S355MC, - plechy prelisované vlnami. |
Hlavné výstuhy - požaduje sa | - jaklový profilu min. 95 x 55 mm hr. steny min. 3 mm - max. 3,5 mm, |
- | - bočnice sú vystužené jaklom - rozm. min. 55 x 40, hr. steny min. 3 mm, max. 3,5 mm. |
Rám dverí - požaduje sa : | - Jaklový profil min. 55x40 hr. steny min. 3 mm a osadenie v jaklovej výstuhe z jaklových profilov min. 110x55 hr. steny min. 3 mm v akosti materiálu S235J |
Dvere - požaduje sa : | - posilnenie vzperou z jakla min. 55x40, hr. steny min. 3 mm. |
- | - Zaisťovanie dverí tvorí centrál zatváranie s dvoma zaisťovacími hákmi a jedným hlavným hákom v hornej časti dverí |
- | - všetky otočné diely sú štandardne vybavené mazacími bodmi. Zaisťovanie dverí pomocou reťazí, uhol otvárania je 270°. |
Otváracie výklopné dvere - požaduje sa | - zaistenie dvoma zámkami po stranách a sú tvorené rámom z jaklu min. 35 x 35 hr., steny min. 2 mm |
Háčiky - požaduje sa: | - dodanie háčikov pre zachytenie strechovej plachty |
Rebríkové priečky - požaduje sa | - protišmyková úprava |
2. Kontajner nízky - stohovateľný –5 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Bude sa ním zabezpečovať zvoz odpadu, materiálu, zeminy zvozovým vozidlom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner nízky - stohovateľný | ks | 5 | ||
Objem | m3 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontajner nízky - stohovateľný | - |
Vnútorné rozmery: | dĺžka – min. 3 400, mm - max. 3 600 mm, šírka – min. 1 800 mm - max. 2 000 mm, výška – min. 650 mm - max. 800 mm. |
Hlavný rám naťahovacieho kontajnera - požaduje sa: | - splnenie normy DIN 30722-3 - profil rámu UNP120 a INP120 - hák o hrúbke min. 35 mm v akosti materiálu EN S355J - výška háku min. 900 mm - max. 1 000 mm - rolky oceľové |
Bočnica kontajnera - požaduje sa: | - hrúbka min. 3 mm, max. 3,5 mm v akosti materiálu EN S355MC - hrúbka plechu podlahy min. 4 mm, max. 4,5 mm v akosti materiálu S355MC - plechy prelisované vlnami. |
Hlavné výstuhy - požaduje sa: | - jaklový profilu min. 110 x5 5 hr. min. 4 mm, - bočnice sú vystužené jaklom min. 95 x 55 hr. min. 3 mm. |
Rám dverí - požaduje sa: | - Jaklový profil min. 95 x 55 hr. min. 3mm a osadenie v jaklovej výstuhe z jaklových profilov min. 110 x 55 hr. min. 3 mm v akosti materiálu S235J. |
Dvere - požaduje sa: | - centrálne zatvárania dverí s dvoma zaisťovacími hákmi a jedným hlavným hákom v hornej časti dverí, |
- | - -všetky otočné diely sú štandardne vybavené mazacím bodmi |
- | - zaisťovanie dverí pomocou reťazí, uhol otvárania je 270°. |
Otváracie výklopné dvere - požaduje sa: | - zaistenie dvoma zámkami po stranách a sú tvorené rámom z jaklu min. 35x35 hr. min. 2 mm. |
Háčiky - požaduje sa | - pre zachytenie strechovej plachty |
Názov |
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY: |
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu |
- cena zariadenia celkom vrátane príslušenstva - eur bez DPH, |
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur |
- cena zariadenia celkom vrátane príslušenstva - eur s DPH, |
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru: |
1.3.1 Doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru - zariadenia |
1.3.2 Doklady a relevantné dokumenty - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar |
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve |
1.3.4 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy. |
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM ZARIADENIA |
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti a príslušenstvo, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom jazyku v stanovenej lehote uvedenej v tejto zmluve do sídla kupujúceho |
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 6 mesiacov od doručenia osobitnej objednávky na plnenie tejto zmluvy - na dodanie zariadenia. Kupujúci doručí predávajúcemu osobitnú objednávku na plnenie tejto zmluvy - dodanie zariadenia najneskôr do 7 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla kupujúceho presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne prevzatie |
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia |
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A v STANOVENEJ LEHOTE |
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy - zariadenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPET-u |
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zákazky v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňaťb požadované technické parametre podľa Zmluvy kupujúci: |
- môže odmietnuť vadne dodávaný tovar - zariadenia s určením náhradného termínu dodania tovaru - zariadenia bez vád |
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU |
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodaný tovar - zariadenie s príslušenstvom bude doručený predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve, kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve (všetko aj podľa predložených certifikátov a atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby záručnej lehoty. |
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24 mesiacov. |
5.3 Zodpovednosť za z dodávané zariadenia do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci. |
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie dodaného zariadená prechádza na kupujúceho momentom jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
5.5 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka |
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA- zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy, Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve. |
7. PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky |
7.2 Predávajúci je oprávnený faktúrovať cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou vystavenia jednorázovej faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia bez vád. |
7.3 Faktúra je splatná do 60 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu. |
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: |
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady,označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať,- meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky |
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád. |
7.5 PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY |
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne. |
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO |
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho , kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
8.2 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia s príslušenstvom bez vád, v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti . |
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY |
9 . 1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád. |
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy |
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane |
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa týkajú konania, resp. opomenutia zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy |
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy. |
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho. |
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI |
10.1 Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť kumulatívne po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom a po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora ak je to relevantné. |
10.3 Zmluvné podmienky týkajúce sa splnenia povinnosti kupujúceho podľa bodov 1.1 až 1.3 a súvisiacich sankcii za ich neplnenie nadobúdajú účinnosť momentom uzatvorenia zmluvy. |
10.4 Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu . |
10.5 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES |
11. ĎALŠIE INFORMÁCIE |
11.1 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11.2 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.3 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom - zariadením kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky |
11.4 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania |
11.5 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy: |
- návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného tovaru - zariadenia |
- návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného tovaru - zariadenia v požadovanej štruktúre uvedenej v zmluve |
- všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného zariadenia. |
11.6 Ak bude z niektorý uvádzaných parametrov identifikovaný konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, alebo ak je použitý obchodný názov výrobku identifikujúci konkrétneho výrobcu, umožňuje sa : |
- nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedený výrobok určený a musia mať kvalitatívne rovnaké alebo lepšie vlastnosti a technické parametre ako je požadované pri pôvodnom výrobku |
11.7 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu. |
11.8 Kupujúci môže odmietnuť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve |
11.9 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť. |
11.10 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.9 predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti. |
Obchodná 7, 055 01 Margecany, Margecany, Gelnica, Košický, Slovenská republika
04.01.2021 12:00 — 30.06.2022 12:00
10,00 ks
42 589,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2020 12:12
09.04.2020 09:30
09.04.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2020 11:09 - Vstupná ponuka | 42 589,20 | € | Cena s DPH |
09.04.2020 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 970,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: